Järki vei voiton tunteista

Viimeinkin järki voitti ihastuksen tunteen ja varmaan hyvä niin, koska sydänsurut ei oo mitenkään mukavia juttuja, jotka yleensä seuraa, kun ihminen johon on ihastunut ja rakastunut, jolta saa sitten pakit tai ei ole sinusta kiinnostunut, vaikka itse olisit kuinka paljon tahansa.
Ihastuin siis yhteen kauniiseen naiseen, en tiedä oliko hän minuun ihastunut, mutta koska näimme toisemme niin harvoin ja koskaan en päässyt hänen kanssaan oikein juttelemaan ulkopuolisista tekijöistä johtuen.
Vaikka hän onkin ollut lähes jatkuvasti mielessäni, niin sisimmässäni on kuitenkin aavistus, että suhteesta ei kuitenkaan tulisi mitään ja parempi vaan unohtaa koko asia.
Jos pitkitän, niin luopuminen on sitä raskaampaa.

Nyt on mennyt jo muutamia päiviä, etten ole häntä ajatellut koko ajan, ehkäpä se tästä paremmasi muuttuu ja elämä palautuu tuttuun uraansa.
Ellei sitten tämä nainen ilmaise jollakin tapaa kiinnostuksesta minua kohtaan silloin, kun häntä harvoin näen.
No täytyy seurata hänen reaktioitaan, jos seuraavan kerran näen hänet.
Ilmianna
Jaa

12 Vastausta

Jos nainen on antanut pakit niin on ilmiselvää ettei kannata jatkaa haihattelua jostain tyhjästä.
Ilmianna
Jaa
Naisen viimeksi?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
2010-2011 muistaakseni?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ettet olis vähä naismainen? Pikkasen?
Ilmianna
Jaa
On niitä naisiakin jotka oikeasti antaa ymmärtää ja muuten itse ainakin miehenä osaan lukea aika helevetin hyvin ihmisiä ja naisia, kyllä väärässäkin ollut mutta on esim käyny niin että vaikka sai pakit niin selvis että kuitenki oli ollu samat tunteet mutta ei viititty kertoa miksi peräänty mikä on aika raukkamaista, siinä asiassa muistaakseni oli niin että joku puhui paskaa musta ja meni uskomaan eikä edes tarkistanu multa asiaa, sitten vielä väänsi asian niin että olisin jotenkin hirveä ihminen kun häneen tuli tunteita vaikka en millääntavalla käyttäytyny väärin enkä roikkunu tai ahdistellut, mutta onneksi niitä ihaniakin naisia on paljon että jättää omaan arvoonsa, itse en katkera ihminen ole.
Tuosta on aikaa jo monta vuotta mutta jäi se mieleen kuitenkin koska tuo oli vähintäänkin loukkaavaa ja ihan MIES olen en mikään hiiri vässykkä, ai niin kun omaa kiltin puolen niin vielä leimaili ihan erilaiseksi mitä olen, en tiiä oliko se sitten jotain hätävaletta tai jotain että sai itselleen selitettyä että miksi ei ois ollu hyvä mies vaikka tunteita oli. Varmaan miehet kohellu huonosti häntä mutta tietää en koskaan saa kun ei nähä enään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
miehenkin mielestä erikoista kun asia ei ollut sen arvoinen, että olisit oikaissut. Silti sen arvoinen, että loukkaannuit ja aloit nimitellä raukkamaiseksi. Tosi mies kun ei asiaa oikaise, mutta hiiri jos sitten loukkaantuu? Loogista?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
missälogiikka kirjoitti:
miehenkin mielestä erikoista kun asia ei ollut sen arvoinen, että olisit oikaissut. Silti sen arvoinen, että loukkaannuit ja aloit nimitellä raukkamaiseksi. Tosi mies kun ei asiaa oikaise, mutta hiiri jos sitten loukkaantuu? Loogista?
Hei haloo, lueppa uuelleen, minä tein kaikkeni selvittääkseni asian mutta tämä ihminen vaikeni täysin että älä vääntele asioita jos ittees kolahti, tuollanen on kans aika outoa varsinkin kun et tiedä koko asiasta mitään. ja tuo MIES oli niille joilla on tapana stereotyyppisesti ajatella että et ole mies jos oot sellanen ja tällänen. Niin että siitäkö ei saa loukkaantua jos noin toimii, hohhoijaa. Taidat itse olla katkera jollekkin kun noin pahasti kolahti. No toiset sentään puhuu asiat ja yrittää vaikka toinen jatkais vaan hiljasuuttaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pysyn ainakin eräässä näitä kun lukee. Tämä meni naiselle, ei siis aloittajalle.
Ilmianna
Jaa
Omassa päässä voi aina järkeillä, että suhde ei toimisi. Mitkä on aloittajan syyt? Mulla tulee mieleen seuraavat: suhde asuu Botswanassa, jonne on aika pitkä matka jatkossa treffeille tietty ennakkoluuloton ajattelee, että toinen muuttaa sit toisen luokse tms. joku on kuulemma joskus näin tehnytkin. Joku elää ihan erilaista arkea, jotkut on näitäkin pystynyt yhteensovittamaan, joku on varattu, joskus varattujakin eroaa, on ikäeroa tms. Kaikenmoista sitä löytyy.
Ilmianna
Jaa
Järjellä ajatellen ei elämässä ole järkeä.
Ilmianna
Jaa
Mulla on ihan samat fiilikset eräästä miehestä.....
Sanotko jonkun pienen vihjeen? Kenelle tämä on tarkoitettu, esimerkiksi naisen nimen ja sukunimen eka ja viimeinen kirjain...
Mikä on nimesi viimeinen kirjain? Ja kaupunkisi ?
Ilmianna
Jaa
Uusi
Minäkin olen unohtamassa miehen, johon ihastuin . Ensin yritin vihata ja etsiä huonoja puolia, mutta nyt ajattelen olevani hyvä ja arvokas ihminen ja sitä on tuo mieskin. On paljon helpompaa irtaantua näin.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Järki vei voiton tunteista

Viimeinkin järki voitti ihastuksen tunteen ja varmaan hyvä niin, koska sydänsurut ei oo mitenkään mukavia juttuja, jotka yleensä seuraa, kun ihminen johon on ihastunut ja rakastunut, jolta saa sitten pakit tai ei ole sinusta kiinnostunut, vaikka itse olisit kuinka paljon tahansa.
Ihastuin siis yhteen kauniiseen naiseen, en tiedä oliko hän minuun ihastunut, mutta koska näimme toisemme niin harvoin ja koskaan en päässyt hänen kanssaan oikein juttelemaan ulkopuolisista tekijöistä johtuen.
Vaikka hän onkin ollut lähes jatkuvasti mielessäni, niin sisimmässäni on kuitenkin aavistus, että suhteesta ei kuitenkaan tulisi mitään ja parempi vaan unohtaa koko asia.
Jos pitkitän, niin luopuminen on sitä raskaampaa.

Nyt on mennyt jo muutamia päiviä, etten ole häntä ajatellut koko ajan, ehkäpä se tästä paremmasi muuttuu ja elämä palautuu tuttuun uraansa.
Ellei sitten tämä nainen ilmaise jollakin tapaa kiinnostuksesta minua kohtaan silloin, kun häntä harvoin näen.
No täytyy seurata hänen reaktioitaan, jos seuraavan kerran näen hänet.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta