Kyllä se niin vain on että kärsin kamalasta kömpelyydestä, tyhmyydestä ja ujoudesta. Tyhmyys esimerkkejä:
Menin illalla klo 21.00 aikoihin bussiin. Annoin rahat kuskille ja sanoin hänelle "Huomenta!"... (mitähän minä ajattelin?!?)
Menin kioskiin ja halusin ostaa kirjekuoria ja merkkejä. Myyjä sanoi "se tekee 2.15e". Minä kaivan lompakosta kolikoita ja lasken ne. Ja pudotan hänen kämmenelleen 6 euroa, yhden euron kolikoina (enkö osaa laskea!? Jumittaa!!!)
Heräsin aamulla koulua varten. Otin repun ja bussikortin, kävelin bussipysäkille. Pyörittelen korttia taskussani odotellen bussia. Bussi tulee, astun bussiin. Nostan käteni taskusta ja isken kortin laitteeseen. Ei kortti kelpaa... Miksi? Koska se on KIRJASTOKORTTI! Bussikortti on kotona pöydällä! (miten näin pääsi käymään!?!)
Minä olen sitten niin TYHMÄ ja ajattelematon!
Olen kömpelö, tyhmä ja...
7
1835
Vastaukset
- piti
Ai ku oikein nauratti( suo anteeksi ei pahalla)
,mutta olisi hienoa jos joku tekisi kirjan vaikka nimellä MOKIA ELÄMÄN VARRELTA..
Muistan itse kun kerran olin junassa matkalla Helsingistä Luomaan( silloin oli konduktöörit vielä) ja sitten "konkka " tuli kohdalleni ja rahoja ojentaessani pamautin PUOLAAN kiitos(....olin ajatuksissani leikitellyt sanoilla luoma..puola..luoma..jne)
Ja erään kerran ajattelin työni ruokalassa syönnin päätteeksi tarjota kaverilleni savukkeen (enään en polta) ja kaivoin askin taskusta pöydälle(..katsoen samalla muualle) ..noukin askin käteeni ja ajattelin avata valmiiksi...SE OLI Ob- paketti!!!
Huumorilla on mentävä eteenpäin..... - Möläyttelijä
Mä oon just tommonen kans, pitää aina aamullaki tarkistaa noin viis kertaa et avaimet on taskussa. Oon monet kerrat noussut väärään suuntaan menevään bussiin. Teen aina kaikkee typerää, unohtelen, möläyttelen kummallisuuksii suustani. Mul vaan on jotenki hidas ajatusten juoksu tai jotain.
- haittaa
samaa sarjaa minäkin. Näin keski-ikäisenä voin sanoa, että eipä haittaa! Työssäni keskityn ja siinä harvemmin näitä sattuu, mutta muuten typertelen ihan luontevasti silloin tällöin kaikenlaista. Ja naurahdan päälle, sillä ketäpä tuo haitanneen.
- eskojäbä
Hei mä oon ihan samanlainen :)
Toi bussijuttu on sitä paitsi hauska, siis kun sanoo huomenta tohon aikaan. Opettele nauramaan itsellesi ja pikku kömmähdyksillesi :)
Minulle käy usein kassalla niin, että annan liikaa rahoja. - Ninni
Tutulta tuntuu, mutta nykyään olen tietoisesti opetellut nauramaan itselleni- ja antamaan anteeksi itselleni. Olen lohdutellut itseäni myös sillä että mieluummin hömppä kuin ilkeä ihminen.
Kaikkea hyvää Sinun ja muidenkin hömppäävien elämään.- Minä vaan
Ihan on tuttua tuo kaikki avaimien, hellojen ym. tarkistelu. Mutta onko kenellekkään sattunut, että joku tervehtii teitä, katsotte naamaa, mutta ei tunnistusta. Tuhat kysymysmerkkiä leijuu pään ympärillä. Kuka tuo on, mikä nimi, missä merkeissä tavattu, tutun olonen??? Apuaaaa!
Tajuskohan se, että en tunnistanut? Voi rähmä.
Miten voi olla ettei muista naamoja?
Mutta ihana, että on muitakin.
Motto: täydellisyys on tylsää. - Reppana
Minä vaan kirjoitti:
Ihan on tuttua tuo kaikki avaimien, hellojen ym. tarkistelu. Mutta onko kenellekkään sattunut, että joku tervehtii teitä, katsotte naamaa, mutta ei tunnistusta. Tuhat kysymysmerkkiä leijuu pään ympärillä. Kuka tuo on, mikä nimi, missä merkeissä tavattu, tutun olonen??? Apuaaaa!
Tajuskohan se, että en tunnistanut? Voi rähmä.
Miten voi olla ettei muista naamoja?
Mutta ihana, että on muitakin.
Motto: täydellisyys on tylsää.että törmään ihmisiin, joita en tunne.. He kyllä tuntuvat tuntevan minut, mutta itsellä ei vaan raksuta... =)
Ja minä olen ihan hölmö joka paikassa, aina häslään jotain ja sitten hävettää... Itsekin juuri soitin jonnekin, ja sanoin "huomenta" vaikka olikin ilta. Sitten pahensin asiaa selittelemällä että "eihän nyt aamu ole, mitäs minä nyt oikein sekoilen" jne. Toisessa päässä ei ollut kiinnostusta kauheasti... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793