Uneni merkitys? Autokolari lehmän kanssa

Kolarikuski

Näin unta että ajoin tietä jonka molemmilla puolilla oli lehmien laitumet ilman aitoja. Tien nopeusrajoitus oli melko suuri ja lehmät kulkivat laitumelta toiselle tien yli. Pelkäsin ajaa etten törmäisi lehmiin. Ajoin hiljaa mutta vasemmalta tuli pieni vasikka kylkeen jonka voimasta auto lensi pellolle jossa olikin yhtäkkiä lunta. Pelkäsin tappaneeni vasikan mutta maanviljelijä tuli kaivamaan lunta vasikan kohdalta ja vasikka olikin täysin kunnossa ja lähti kirmaamaan niitylle. Auto oli keskeltä ihan rytyssä ja minä jäin vain panikoimaan vakuutusasioita kunnes heräsin...

Olen yrittänyt googlata mutta en löytänyt oikeen mitään selitystä unelleni joka jäi vaivaamaan minua. Osaisiko joku selittää untani? Kiitos jo etukäteen!

3

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotikulta.z

Olet keskittynyt vääriin asioihin itsesi kanssa, voiko olla, että maanviljelijä kohtasi asiasi ja tavallaan itse ohitit jonkin itsellesi tärkeää. Tämä siksi, että on lunta. Jotenkin tulee mieleen jokin kohtaamaton asia. Mutta silti tavallaan selvisit kolhuista ja matka jatkuu. Ehkä keskityt materiaan, pinnallisuuten, kun pitäisi keskittyä sisältöön.

Olet itse paras tulkitsija, jos sinulla on unikirja, niin katso sieltä mitä sanasi tarkoittavat.

• Harrastelenvain

Vähän samoilla linjoilla Kotikullan kanssa.. Tulee tunne, että et nyt hallitse ihan täysillä elämääsi ja pelkäät teoillasi vahingoittavasi jotakin sinulle tärkeää henkilöä (ehkä lasta/lapsia). Kaipaat turvallisuuttakin, koska vakuutusasiat olivat mielessäsi, mutta vakuutus ei taida korvata noita juttuja, mitä sinulla on mielessäsi.

• Sinulle on selkeästi jälkikasvua tulossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6592
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      366
      6166
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3043
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2514
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2165
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1315
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe