Tuloeroja kasvattavaa ja markkinaliberaalia politiikkaa. Velaksi elävän hyvinvointivaltion aika on ohi.
Vaadin hallitukselta
10
145
Vastaukset
- Hohhohohhoooooooo
Me vaadimme !!!
SDP:n vanha slogan, vaan ei taida päteä noihin OikeistoSosdemin vaatimuksiin. Odota kunnes puolueesi pääsee hallitukseen :D
Hieno vaatimus, mutta ei toteutettavissa kertaheitolla eikä myöskään markkinaliberalismi tuo sellaista, karrikoituna voisi kai sanoa, että tuo julistuksesi sävy ja vaatimus tuloeroista ja markkinaliberalismista uskontona, tarkoittaa pidemmällä aikavälillä taas sisällissotaa. Se ei ole toivottavaa kenellekään.
Velkaantumisen loppuminen olisi järkevää, mutta kun se on niiden maailman 1 % vaatimus, kun eivät ole rahoilleen varmempaa sisjoitusta keksineet kuin valtioiden lainat - ikuiset sellaiset. Nykyäänhän kaikessa ajetaan velanottoon ja velkaantumiseen, missään ei edellytetä tai odoteta omillaan toimeentulemista.
Jotta voisimme lopettaa velkaantumisen, päättäjiemme, siis meidän äänestäjien olisi valittava edustajiksemme "ei markkinataloususkovia", vaan ns. maalaisjärjellä varustettuja lahjomattomia päättäjiä. Mistä sellaisia löytyisi, ei aavistustakaan - mutta tällä poliittisella leikillä ei varmati puolueista ainakaan.Täytyy Tommi vaihtaa kansa, kansa kun ei eduistaan halua luopua vaan lisää pitäisi saada.
Kuitenkin nyt talous kasvaa mutta työllisyys ei ehkä työpaikat vähenevät kasvusta huolimatta. Mutta se on jo liian laaja kysymys Suomi24 saitille.DV8_HellRaiser kirjoitti:
Täytyy Tommi vaihtaa kansa, kansa kun ei eduistaan halua luopua vaan lisää pitäisi saada.
Kuitenkin nyt talous kasvaa mutta työllisyys ei ehkä työpaikat vähenevät kasvusta huolimatta. Mutta se on jo liian laaja kysymys Suomi24 saitille.Ei kansaa, vaan lähinnä puolueiden, politikkojen, pankkien yms. median kautta välittämä haistapaska talouden ylistäminen. Pörssit pitäisi kieltää pankkien välittäminä tavalliselle kansalle jne.
Meillehän myydään jokapaikassa juoksua oravanpyörässä, miten siinä tulisi mieleen (kuin harvoille) että minulle riittää jo. Koko maailma pyörii ajatuksella, jos minulla on miljoona, miten saan toisen, kolmannen jne. jne. mikään ei ole riittävästi, aina pyrittävä saamaan enemmän.- Kertoisitte.vaihtoehdon
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Ei kansaa, vaan lähinnä puolueiden, politikkojen, pankkien yms. median kautta välittämä haistapaska talouden ylistäminen. Pörssit pitäisi kieltää pankkien välittäminä tavalliselle kansalle jne.
Meillehän myydään jokapaikassa juoksua oravanpyörässä, miten siinä tulisi mieleen (kuin harvoille) että minulle riittää jo. Koko maailma pyörii ajatuksella, jos minulla on miljoona, miten saan toisen, kolmannen jne. jne. mikään ei ole riittävästi, aina pyrittävä saamaan enemmän.Kommunisti diktaattorit on samalla pääluottamusmiehiä, SAK ja Ay liike silloin tarpeeton. Heillä ei lakkoja lainkaan, kun ne olisi viimeisiä lakkojohtajille, seuraavaksi jäsenet tuo kukkia haudoille. Ei sekään toimi, nyt viimeisin eräs 93 v diktaattori laitettiin sivuun jo vihdoin viimein kansansa kurjistaja.
Ei ole kuin tämä mallimme, ei kyllä muuta keksi, kun ne kuitenkin määräaikaisia, vaikka jotkut -monet siitä ammatin saaneetkin. Yksityissuihkari se pitää valtaan saada, kuten Halonenkin, eikä ole ainoa näistä " johtajista" jotka vie kansan läpi pimeyden.
Se valta on sitä " etuineen". Kun keksitty tämä oikeisto - vasemmisto siivet, niillä demokratia toimii, moottorina. Kun olet toista lahkoa, olet huono ihminen, jopa kansakoulua käymätön ja et osaa kirjoittaa, kuuluuu toiselta siiveltä, mutta minä osaan kun kuulun oikeaan lahkoon, kuuluu paljon palstoilla. Turmiola.Tommi kirjoitti:
Ei kansaa, vaan lähinnä puolueiden, politikkojen, pankkien yms. median kautta välittämä haistapaska talouden ylistäminen. Pörssit pitäisi kieltää pankkien välittäminä tavalliselle kansalle jne.
Meillehän myydään jokapaikassa juoksua oravanpyörässä, miten siinä tulisi mieleen (kuin harvoille) että minulle riittää jo. Koko maailma pyörii ajatuksella, jos minulla on miljoona, miten saan toisen, kolmannen jne. jne. mikään ei ole riittävästi, aina pyrittävä saamaan enemmän.Kuten Gordon Gekko sanoi "Ahneus on hyvästä". Tämä ahneus ja keskinäinen kilpailu pitää talouden pyörät pyörimässä ja siitä tihkuu vaurautta myös alempiin kansankerroksiin. Tämä on nähty kolmannessa maailmassa ns. hikipajojen suhteen.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kuten Gordon Gekko sanoi "Ahneus on hyvästä". Tämä ahneus ja keskinäinen kilpailu pitää talouden pyörät pyörimässä ja siitä tihkuu vaurautta myös alempiin kansankerroksiin. Tämä on nähty kolmannessa maailmassa ns. hikipajojen suhteen.
Siitähän kysymys onkin, ei kuulu nykyaikaan hikipajat, eikä ainakaan takapakkina länsimaissa. Kovastihan "sivistyneet" markkinoivat niistä eroon pääsyä myös kehitysmaissa.
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Siitähän kysymys onkin, ei kuulu nykyaikaan hikipajat, eikä ainakaan takapakkina länsimaissa. Kovastihan "sivistyneet" markkinoivat niistä eroon pääsyä myös kehitysmaissa.
On kiistattomasti osoitettu että hikipajat tuovat vaurautta ja leipää. Ilman niitä ihmisillä ei olisi mitään. Kautta maailmanhistorian vauraus on tullut vain kovan työn seurauksena.
OikeistoSosDem kirjoitti:
On kiistattomasti osoitettu että hikipajat tuovat vaurautta ja leipää. Ilman niitä ihmisillä ei olisi mitään. Kautta maailmanhistorian vauraus on tullut vain kovan työn seurauksena.
Kiistattomasti on myös osoitettu, että tuo aika on ohitettu länsimaissa, eikä siihen ole syytä pyrkiä takaisin. Vauraus on suhteellista, kehitysmaissa hikipajat tarjoavat hengissä pysymisen "työkarjalle", paikallisen mittapuun mukaan vaurautta hikipajan omistajalle. Suur-orjuuttajat myös nauttivat maailmanluokan vauraudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622