Hiustupee/hiuslisäke miehelle!

Proteesitukka

Hiukset harvenee ja tukka leikattu kahteen kertaan pois ja yritetty totutella peilikuvaan mutta kun ei silmä totu sit millään!

Jokaisessa isossa kaupungissa on hiuslisäkkeitä myyvä kampaamo/parturi... Nykyisillä päänahkaan liimattaviwn hiuslisäkkeiden kanssa pystyy hikoilemaan, saunomaan ja jopa sukeltamaan uima-altaassa... Uus liimaus tehtävä muutamien viikkojen välein... Ymmärtääkseni se liimautuu nii tiukasti kiinni ettei sitä saa repimällä irti vaan pitää liottaa jollain aineella... Mun mielestä helvetin hyvä idea jos ei halua kaljuna elää parikymppisestä loppuelämäänsä. Onhan toi vähän neitimäinen ratkasu mutta uskon että aika moni ihminen päätyy tohon ratkasuun ja pitää homman salaisuutena

Mä oon lukenu vaan positiivisiä juttuja ja nähny hyviä videoita aidoista hiuslisäkkeistä netistä... Onko kellään hiuslisäkettä käyttäneellä mitään huonoja kokemuksia?

7

4764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupeeeioohäpee

      Kävin testaamassa peruukkia, itellä kun oma peilikuva yhä 15 vuoden kaljun jälkeen joka kerta irvistää niin ikävästi peilissä. Mulla on peili sijoitettu niin alas ettei kalju näy, siten on kuvaansa tyytyväinen.

      Putosi muuten jannusta 10 vuotta iästä kun sai hiukset päähän, eikä sitä peruukkia edes leikattu mitenkään. Täytyy sanoa, että ihastuin todella kertaheitolla, kun ei sitä feikkitukkaa peilistä katsoen todellakaan huomannut. Toki keinohius on aina keinohius ja peruukillahan ei esimerkiksi voi nukkua tai saunoa.

      Moderni aitohiushiuslisäke onkin sitten toinen juttu. Mutta niin on valitettavasti hintakin vähän eri luokkaa. Palaa toista tonnia joka ikinen vuosi ja parturissakin pitää alkaa käydä.

      Se vaan kun asenneilmapiiri on yhäkin edelleen hyvin vastainen miesten puutteiden fiksaamiselle. Hiustenlähtöähän ei edelleenkään mielletä sairaudeksi, eikä siihen saa esim. Kelan tukea, puhumattakaan sosiaalisesta hyväksyttävyydestä. En siis uskaltaunut (vielä ainakaan) peruukkia kokeilemaan ihan tosielämässä. Toisaalta talvella se nyt niin oleellinen olekaan kun lakki on ihan luonnostaan jees, mutta kesällä täytyy sanoa että lippalakkikansaan kuuluminen alkaa suoraan sanottuna risoa.

      Sanoivat kyllä peruukkiliikkeessä (liekö mainosta), että tosi paljon niitä miehillä on. Ovat vaan niin laadukkaita ettei ohikulkiessa erota omista hiuksista.

    • Proteesitukka

      Kiitti asiallisesta vastauksesta!

      Joo itsekin mietin tuota hintaa, että onko siinä mitään järkeä mutta ihmiset polttaavat tupakkaa johon menee ainakin 1,5 tonnia vuodessa ja pian enemmänkin ja se raha ainakin menee ihan ilmaan. Porukka ostaa vaatteitakin varmaan samanlaisella summalla vain kohentaakseen ulkoista hapitustaan.

    • Kalju33

      Niinpä niin. Kyllä sitä itekki miettii, että näytänpä nuorelta ja energiseltä, kun kävin koittaan peruukkia. Olen kuitenkin tehnyt päätöksen vetää parin päivän välein partakoneella sileeks, koska peruukki ei ole kestävä ratkaisu, toisin kuin asian hyväksyminen.

      Kaljujen miesten kannattaa muuten alottaa lihastreeni, sillä siten voi vähän parannella menetettyä ulkonäköä. Kaljuus ja iso koko (ei läski!) vetoaa moneen naiseen. Tietty jos on kalju ja lyhyt, niin sitten sopiikin miettiä, että miten itteensä kehittää...

      • m-1978

        Ite oon kalju, lyhyt (171cm), läski ja pienikaluinen! Että revippäs tässä huumoria.


    • Tupeeeioohäpee

      Päädyin testaamaan tupeeta. Aitohius ja liimataan aluksi nyt kuukaudeksi päähän (Huom! ei siis ole peruukki, vaan ainoastaan kaljulle alueelle kiinnitettävä lisä. Voi touhuta kaikkea ihan normaalisti. Päädyin kokeilemaan kesän tunnelmia miltä tuntuu kun voi jättää lippiksen kotiin ja tukka liehuu tuulessa. Eipä ole tuota tunnetta kohta kahteenkymmeneen vuoteen ollut... "Asennellaan" parin viikon päästä. Kuulumisia myöhemmin.

    • tukka_lahteeeeee

      Hei tupeetietäjät, kertokaahan sopisiko tuollainen päähän liimattava lisäke jos päänahka on helposti rasvoittuva (pakko pestä päivittäin) ja hilsettäkin on vähän? Entä mitä jos on omaa tukkaa alla, pitääkö se ajaa kokonaan pois? Olis kiva tietää jo valmiiksi, vielä ei ole tarvetta mutta voi olla että vuoden parin päästä joudun tupeekaupoille.

    • KaljuKarju

      Nyt on sitten lisäkettä kokeiltu. On sellainen liimattava versio, mulla pysyy hyvin päässä yhdellä liimauksella arviolta 5 viikkoa. Päänahan kanssa ei mitään ongelmaa, pikkasen kutinaa joskus. On helppohoitoinen, ainoa ongelma on että kestää yksi kappale vaan noin 3 kuukautta. Tosin tuotakaan ei vielä tiedä, riippuu kuulemma monesta asiasta ja mulla tosiaan näyttää toimivan hyvin päänahan kanssa yhteen.

      Lisäksi näyttää erittäin luonnolliselta, ei todellakaan huomaa eroa oikeisiin hiuksiin. Pientä värieroa voi tietty olla ja tuntuu vähän karheammalta kokeillessa, mutta ei kukaan hipelöimään tule.

      Olen tykännyt, istuu meikäläisen kuulan malliin paljon kaljua paremmin. Töissä on tykätty ja kaverit on kehuneet. Ja niin paljon on muuttanut ulkonäköä ettei tututkaan ole kadulla tunnistaneet kun on vastaan kävelty.

      Nyt sitten arvotaan, tuleeko tästä pysyvä ratkaisu. Kustannuksethan se on, mikä vähän kauhistuttaa. Tällä ratkaisulla puhutaan luokkaa 1800 euroa vuosi, lisäkkeineen ja hoitokertoineen.

      Kannustan kokeilemaan, jos kalju ahdistaa. Jännittäähän se rutosti mennä ekaa kertaa hiusten kanssa tuttujen ihmisten eteen, mutta ainakin minun kohdalla suhtautuminen on ollut poikkeuksetta positiivista (tai no, suurin osa ei ole sanonut mitään, mikä tietysti tulkitaan hyväksynnäksi).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe