Jeesus on tulossa!

JeesusTuleeNyt

8

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinkö siis kävi, että Jeesus ei osannut jarruttaa ajoissa, vaan kärventyi ilmakehässä?

      Planeetalle laskeutuminen on tarkkaa hommaa.

      • Kyseessä oli tavallista isompi meteori, joka paloi ilmakehässä joko kokonaan tai lähes kokonaan. Tietääkseni maahan asti tullutta murikkaa ei ole löydetty.

        Ursan nettisivulla on Taivaanvahti-palvelu, johon on lähetetty paljon havaintoja tuosta ilmiöstä. Joku onneton on unohtanut kellonsa kesäaikaan, mutta muuten ajankohdat ja kuvaukset ovat siististi yhtäpitäviä. Seitsemän minuutin hajonta ilmoitetuissa ajoissa on täysin ymmärrettävä, kun huomioi kellojen tarkkuuden ja yllättävän ilmiön ajoittamisen tarkkuuden.

        https://www.ursa.fi


      • v.aari kirjoitti:

        Kyseessä oli tavallista isompi meteori, joka paloi ilmakehässä joko kokonaan tai lähes kokonaan. Tietääkseni maahan asti tullutta murikkaa ei ole löydetty.

        Ursan nettisivulla on Taivaanvahti-palvelu, johon on lähetetty paljon havaintoja tuosta ilmiöstä. Joku onneton on unohtanut kellonsa kesäaikaan, mutta muuten ajankohdat ja kuvaukset ovat siististi yhtäpitäviä. Seitsemän minuutin hajonta ilmoitetuissa ajoissa on täysin ymmärrettävä, kun huomioi kellojen tarkkuuden ja yllättävän ilmiön ajoittamisen tarkkuuden.

        https://www.ursa.fi

        Uusimpien asiantuntijalausuntojen mukaan meteori on rikkoutunut ja maahan on tullut vähintäänkin kymmeniä kiloja ellei jopa sata kiloa meteoriittikiviä. Alue on luultavasti Inarinjärven etelän- tai kaakonpuoleisella lähialueella.

        Lähde: Tähdet ja avaruus https://www.avaruus.fi/index.php?id=9720


      • >>> Näinkö siis kävi, että Jeesus ei osannut jarruttaa ajoissa, vaan kärventyi ilmakehässä? >>>

        Kun on 2000 vuotta koettanut repiä piikkareita irti lähtötelineistä, niin saattoi käydä niin ikävästi, että kun ne vihdoin irtosivat, niin fysiikan lait tekivät tepposen ja Jeesus-parka tosiaan käristyi grillimakkaraksi eilissä iltana Lapin yläpuolella, kun lähtökiihdytys oli vähän turhan raju.

        Voi voi sentään. Ainahan voi sepittää uuden tarinan, että Jeesus lähes palasi takaisin, mutta meni ensin jatkamaan syntien ynnäilyä maanaliseen osastoon varmuuden vuoksi. Kun Danielin kirjan numeroita yms pyörittelee hetken, niin eiköhän sille tulkinnalle todisteet löydy vallan kepeästi!

        Etenkin kun sitä tulkintaa ei kukaan voi koskaan osoittaa vääräksi.

        Kun normaalimaailmassa kerrot, että minulla on selän takana kilon timantti, niin sinulla on velvollisuus todistaa asia pyydettäessä, että no näytäs sitä selkäsi takaista timanttia ja jos et näytä, olet valehtelija.

        Uskovaisten maailmassa jos teet saman, niin voit vain todisteluvaatimukseen sanoa, että sinäpä et voi todistaa, lälläälää, etteikö minulla olisi kilon timanttia selän takana, niin homma on sillä selvä.


      • pyhpy2561561
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Näinkö siis kävi, että Jeesus ei osannut jarruttaa ajoissa, vaan kärventyi ilmakehässä? >>>

        Kun on 2000 vuotta koettanut repiä piikkareita irti lähtötelineistä, niin saattoi käydä niin ikävästi, että kun ne vihdoin irtosivat, niin fysiikan lait tekivät tepposen ja Jeesus-parka tosiaan käristyi grillimakkaraksi eilissä iltana Lapin yläpuolella, kun lähtökiihdytys oli vähän turhan raju.

        Voi voi sentään. Ainahan voi sepittää uuden tarinan, että Jeesus lähes palasi takaisin, mutta meni ensin jatkamaan syntien ynnäilyä maanaliseen osastoon varmuuden vuoksi. Kun Danielin kirjan numeroita yms pyörittelee hetken, niin eiköhän sille tulkinnalle todisteet löydy vallan kepeästi!

        Etenkin kun sitä tulkintaa ei kukaan voi koskaan osoittaa vääräksi.

        Kun normaalimaailmassa kerrot, että minulla on selän takana kilon timantti, niin sinulla on velvollisuus todistaa asia pyydettäessä, että no näytäs sitä selkäsi takaista timanttia ja jos et näytä, olet valehtelija.

        Uskovaisten maailmassa jos teet saman, niin voit vain todisteluvaatimukseen sanoa, että sinäpä et voi todistaa, lälläälää, etteikö minulla olisi kilon timanttia selän takana, niin homma on sillä selvä.

        Olet vain iljetys.


      • pyhpy2561561 kirjoitti:

        Olet vain iljetys.

        Ja sinä olet lutuinen kristinuskon tulevaisuus sekä adventtikirkon älymystön puhemies!


    • Uskonnot.ovat.tätä

      Nämä uskonlahkojen orjat ovat niin esimerkillistä porukkaa, että Jahve oikein kiljuen päästää heidät taivaan porteista sisään?
      Onneksi se paskaläävä on vain eräiden uskonlahkoihin kusetettujen mielikuvituksen tuotosta, jonka huuhaan papit ja pastorit ovat luoneet.
      Olisihan se kurjaa menettää niin mukava uskova sinne Jahven horulaan, jossa nämä uskonlahkojen orjat joutuvat pahamaineisen orjapiiskurin valvovan silmän alle 24/7 pyllistelemään ja huutelemaan kuorossa hallelujaata loputtomiin.
      Rangaistus sekin.

    • Jobinpostia

      On se ennenkin kiviä viskonnut. Joos.10:11.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe