Jeesus taitanee olla tulossa:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005452299.html
Hallelujaa.
Jeesus on tulossa!
8
170
Vastaukset
Näinkö siis kävi, että Jeesus ei osannut jarruttaa ajoissa, vaan kärventyi ilmakehässä?
Planeetalle laskeutuminen on tarkkaa hommaa.Kyseessä oli tavallista isompi meteori, joka paloi ilmakehässä joko kokonaan tai lähes kokonaan. Tietääkseni maahan asti tullutta murikkaa ei ole löydetty.
Ursan nettisivulla on Taivaanvahti-palvelu, johon on lähetetty paljon havaintoja tuosta ilmiöstä. Joku onneton on unohtanut kellonsa kesäaikaan, mutta muuten ajankohdat ja kuvaukset ovat siististi yhtäpitäviä. Seitsemän minuutin hajonta ilmoitetuissa ajoissa on täysin ymmärrettävä, kun huomioi kellojen tarkkuuden ja yllättävän ilmiön ajoittamisen tarkkuuden.
https://www.ursa.fiv.aari kirjoitti:
Kyseessä oli tavallista isompi meteori, joka paloi ilmakehässä joko kokonaan tai lähes kokonaan. Tietääkseni maahan asti tullutta murikkaa ei ole löydetty.
Ursan nettisivulla on Taivaanvahti-palvelu, johon on lähetetty paljon havaintoja tuosta ilmiöstä. Joku onneton on unohtanut kellonsa kesäaikaan, mutta muuten ajankohdat ja kuvaukset ovat siististi yhtäpitäviä. Seitsemän minuutin hajonta ilmoitetuissa ajoissa on täysin ymmärrettävä, kun huomioi kellojen tarkkuuden ja yllättävän ilmiön ajoittamisen tarkkuuden.
https://www.ursa.fiUusimpien asiantuntijalausuntojen mukaan meteori on rikkoutunut ja maahan on tullut vähintäänkin kymmeniä kiloja ellei jopa sata kiloa meteoriittikiviä. Alue on luultavasti Inarinjärven etelän- tai kaakonpuoleisella lähialueella.
Lähde: Tähdet ja avaruus https://www.avaruus.fi/index.php?id=9720>>> Näinkö siis kävi, että Jeesus ei osannut jarruttaa ajoissa, vaan kärventyi ilmakehässä? >>>
Kun on 2000 vuotta koettanut repiä piikkareita irti lähtötelineistä, niin saattoi käydä niin ikävästi, että kun ne vihdoin irtosivat, niin fysiikan lait tekivät tepposen ja Jeesus-parka tosiaan käristyi grillimakkaraksi eilissä iltana Lapin yläpuolella, kun lähtökiihdytys oli vähän turhan raju.
Voi voi sentään. Ainahan voi sepittää uuden tarinan, että Jeesus lähes palasi takaisin, mutta meni ensin jatkamaan syntien ynnäilyä maanaliseen osastoon varmuuden vuoksi. Kun Danielin kirjan numeroita yms pyörittelee hetken, niin eiköhän sille tulkinnalle todisteet löydy vallan kepeästi!
Etenkin kun sitä tulkintaa ei kukaan voi koskaan osoittaa vääräksi.
Kun normaalimaailmassa kerrot, että minulla on selän takana kilon timantti, niin sinulla on velvollisuus todistaa asia pyydettäessä, että no näytäs sitä selkäsi takaista timanttia ja jos et näytä, olet valehtelija.
Uskovaisten maailmassa jos teet saman, niin voit vain todisteluvaatimukseen sanoa, että sinäpä et voi todistaa, lälläälää, etteikö minulla olisi kilon timanttia selän takana, niin homma on sillä selvä.- pyhpy2561561
bushmanni kirjoitti:
>>> Näinkö siis kävi, että Jeesus ei osannut jarruttaa ajoissa, vaan kärventyi ilmakehässä? >>>
Kun on 2000 vuotta koettanut repiä piikkareita irti lähtötelineistä, niin saattoi käydä niin ikävästi, että kun ne vihdoin irtosivat, niin fysiikan lait tekivät tepposen ja Jeesus-parka tosiaan käristyi grillimakkaraksi eilissä iltana Lapin yläpuolella, kun lähtökiihdytys oli vähän turhan raju.
Voi voi sentään. Ainahan voi sepittää uuden tarinan, että Jeesus lähes palasi takaisin, mutta meni ensin jatkamaan syntien ynnäilyä maanaliseen osastoon varmuuden vuoksi. Kun Danielin kirjan numeroita yms pyörittelee hetken, niin eiköhän sille tulkinnalle todisteet löydy vallan kepeästi!
Etenkin kun sitä tulkintaa ei kukaan voi koskaan osoittaa vääräksi.
Kun normaalimaailmassa kerrot, että minulla on selän takana kilon timantti, niin sinulla on velvollisuus todistaa asia pyydettäessä, että no näytäs sitä selkäsi takaista timanttia ja jos et näytä, olet valehtelija.
Uskovaisten maailmassa jos teet saman, niin voit vain todisteluvaatimukseen sanoa, että sinäpä et voi todistaa, lälläälää, etteikö minulla olisi kilon timanttia selän takana, niin homma on sillä selvä.Olet vain iljetys.
pyhpy2561561 kirjoitti:
Olet vain iljetys.
Ja sinä olet lutuinen kristinuskon tulevaisuus sekä adventtikirkon älymystön puhemies!
- Uskonnot.ovat.tätä
Nämä uskonlahkojen orjat ovat niin esimerkillistä porukkaa, että Jahve oikein kiljuen päästää heidät taivaan porteista sisään?
Onneksi se paskaläävä on vain eräiden uskonlahkoihin kusetettujen mielikuvituksen tuotosta, jonka huuhaan papit ja pastorit ovat luoneet.
Olisihan se kurjaa menettää niin mukava uskova sinne Jahven horulaan, jossa nämä uskonlahkojen orjat joutuvat pahamaineisen orjapiiskurin valvovan silmän alle 24/7 pyllistelemään ja huutelemaan kuorossa hallelujaata loputtomiin.
Rangaistus sekin. - Jobinpostia
On se ennenkin kiviä viskonnut. Joos.10:11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48675
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa246665Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535