Jos tulet tälle sivulle olet, joko
1. Ylihuolehtiva vanhempi
2. Omaa elämäänsä liikaa pohtiva persoonallisuus
3. Auktoriteetiton opettaja, jolle suosittelen alan vaihtoa.
4. Adhd:n hoitoon käytetyistä pirin johdannaisista ikäviä sivuvaikutuksia.
Ensinnäkin ADHD ei ole sosiaalisen ympäristön/ mielenterveyden häiriön aiheuttama ongelma, vaan aivojen rakenteellinen ongelma. Lopeta nettitestien selailu ja keskity elämään elämää.
Jos taas on niin, että läheiselläsi on ADHD, diagnoosi kannattaa hankkia. Tuolloin sairaus aiheuttanut merkittäviä ongelmia arjessa, ihmissuhteissa ja työelämässä/opiskeluissa.
101% Mahdollisuudella et sairasta ADD/ADHD.
r444433
1
332
Vastaukset 1
- mitänyttaas
En ymmärrä tekstiäsi. 101% mahdollisuudella ei ole, luettelet ihmiset jotka tod. näk. lukee tämän, sen jälkeen sanot itsekin että se ongelma on aivoissa ja kehotat lukeneiden läheisiä hakemaan diagnoosia ongelmien takia. Tekstisi perusteella olen yhä adhd.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578