Oli kivaa sukkistella

Transsetä

Tänään töissä uudet sukkahousut haalareiden alla, sukkisten päällä myös pikkarit. Ruokatunnilla oli kiva käydä wc:ssä, oli kosteaa sukkisten sisällä.
Nyt jalassa vain sukkahousut ja mustat liivit!

18

1027

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuski22

      Kiihoittava tariana sulla. Mullakin usein sukkahousut tai stayupit töissä jalassa. Ajan bussia ja työvaatteet peittää sukkikset kivasti, kiima sitäkin mahtavampi!

      • Samnoin mulla vileimillä ilmolla.nyt alkaa jo olla liian lämpöiset.
        Oisi kiva tavata.


    • Sukkiscat

      Joo, tosi ihanaa käyttää sukkahousuja. Rintaliivit on myös mukavat.

    • Transsetä

      Firman pikkujoulut eilen ja mahtava meno kaikilla. Laitoin puvunhousujen alle vain satiini-stayupit ja pinkin kauluspaidan alla oli uudet mustat pitsiliivit. Kostean illan jälkeen oli kosteaa myös housuissa!

      • Nyloneissa

        Mukavaa taas pitkästäaikaa pukea nyonoit jalkaan ja korsetti päälle. Liukasta tulee heti nailoneihin :)


    • Töissä sukkahousut ja pikkuhousut housujen alla, kotona vaihdan korsetin sukkanauhoilla ja 4,5 tuuman korkkarit jalkaan

      • Nyloneissa

        Tänään lisää nailoneissa oleilua, kulli kosteana. Mukava leikkiä ja käydä vähän ajelulla asuissa.


    • Transsetä

      Kauppassa käyty ja viikonlopun ruokaostokset tehty, Samalla ostettu uudet satini nailonit jotka on nyt jalassa. Kosteaa iltaa tiedossa!

    • Bimies2

      Tänään autopesulassa nyloneissa, farkut pesunaikana kokonaan pois ja ohuet sukkahousut vain jalassa. Paitana tiukka valkoinen urheilupaita ja tummatliivit paidan alla.

    • Anonyymi

      Moi! Mä käytän myös usein sukkahousuja, kulli kostuu nopeasti sukkiksiisa.
      Olen taksikuski ja mukava pitää suorienhousujen alla ohuita sukkiksia myös töissä.

      • Anonyymi

        Oho, sää edistyt. Nyt miettimistä oli alle kymmenen vuotta.


      • mäkin käytän sukkiksia ja stringit suorienhousujen alla ..


      • Anonyymi
        Nylon kirjoitti:

        mäkin käytän sukkiksia ja stringit suorienhousujen alla ..

        Mä käytän stayup ja pitsistringejä! Kiihottaa aina saieaasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän stayup ja pitsistringejä! Kiihottaa aina saieaasti!

        Sinua kiihottaa rytkyt, minua nainen,
        Pikkaasen eroa.


      • Kiva oisi nähdä.....


    • Anonyymi

      Yleensä stayupit farkkujen alla töissä. Talvella ihan sukkikset. Pidän yleensä vähän paksumpia ettei kengän ja lahkeen välistä pilkota mikään 20den.

    • Anonyymi

      Monta monituista vuotta olen pitänyt naisten sukkahousuja, eikä siinä ole aikoihin ollut enää mitään kicksejä synnyttävää. Vaate vain muiden joukossa, mitä tuosta numeroa tekemään.

    • Anonyymi

      Stay upit sortsien kanssa melki koko päivän.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe