Oli kivaa sukkistella

Transsetä

Tänään töissä uudet sukkahousut haalareiden alla, sukkisten päällä myös pikkarit. Ruokatunnilla oli kiva käydä wc:ssä, oli kosteaa sukkisten sisällä.
Nyt jalassa vain sukkahousut ja mustat liivit!

18

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuski22

      Kiihoittava tariana sulla. Mullakin usein sukkahousut tai stayupit töissä jalassa. Ajan bussia ja työvaatteet peittää sukkikset kivasti, kiima sitäkin mahtavampi!

      • Samnoin mulla vileimillä ilmolla.nyt alkaa jo olla liian lämpöiset.
        Oisi kiva tavata.


    • Sukkiscat

      Joo, tosi ihanaa käyttää sukkahousuja. Rintaliivit on myös mukavat.

    • Transsetä

      Firman pikkujoulut eilen ja mahtava meno kaikilla. Laitoin puvunhousujen alle vain satiini-stayupit ja pinkin kauluspaidan alla oli uudet mustat pitsiliivit. Kostean illan jälkeen oli kosteaa myös housuissa!

      • Nyloneissa

        Mukavaa taas pitkästäaikaa pukea nyonoit jalkaan ja korsetti päälle. Liukasta tulee heti nailoneihin :)


    • Töissä sukkahousut ja pikkuhousut housujen alla, kotona vaihdan korsetin sukkanauhoilla ja 4,5 tuuman korkkarit jalkaan

      • Nyloneissa

        Tänään lisää nailoneissa oleilua, kulli kosteana. Mukava leikkiä ja käydä vähän ajelulla asuissa.


    • Transsetä

      Kauppassa käyty ja viikonlopun ruokaostokset tehty, Samalla ostettu uudet satini nailonit jotka on nyt jalassa. Kosteaa iltaa tiedossa!

    • Bimies2

      Tänään autopesulassa nyloneissa, farkut pesunaikana kokonaan pois ja ohuet sukkahousut vain jalassa. Paitana tiukka valkoinen urheilupaita ja tummatliivit paidan alla.

    • Anonyymi

      Moi! Mä käytän myös usein sukkahousuja, kulli kostuu nopeasti sukkiksiisa.
      Olen taksikuski ja mukava pitää suorienhousujen alla ohuita sukkiksia myös töissä.

      • Anonyymi

        Oho, sää edistyt. Nyt miettimistä oli alle kymmenen vuotta.


      • mäkin käytän sukkiksia ja stringit suorienhousujen alla ..


      • Anonyymi
        Nylon kirjoitti:

        mäkin käytän sukkiksia ja stringit suorienhousujen alla ..

        Mä käytän stayup ja pitsistringejä! Kiihottaa aina saieaasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän stayup ja pitsistringejä! Kiihottaa aina saieaasti!

        Sinua kiihottaa rytkyt, minua nainen,
        Pikkaasen eroa.


      • Kiva oisi nähdä.....


    • Anonyymi

      Yleensä stayupit farkkujen alla töissä. Talvella ihan sukkikset. Pidän yleensä vähän paksumpia ettei kengän ja lahkeen välistä pilkota mikään 20den.

    • Anonyymi

      Monta monituista vuotta olen pitänyt naisten sukkahousuja, eikä siinä ole aikoihin ollut enää mitään kicksejä synnyttävää. Vaate vain muiden joukossa, mitä tuosta numeroa tekemään.

    • Anonyymi

      Stay upit sortsien kanssa melki koko päivän.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe