Olen aivan onneton näissä asioissa, "kun on nainen ratissa" ;). Eli kun tuo valo palaa, voiko ajaa ollenkaan? Ja miten lähteä tutkimaan, mitä tuo tarkoittaa? Ainoastaan vikaluku vaiko mitä muuta mahdollisesti? EGR venttiilikö? Vm 2005 Huyndai Santa fe ,automaatti on , ja ajettu reippaasti n. 280tkm. Kiitos paljon, jos joku vaikkapa vastaisi.
Keltainen varoitusvalo "check" palaa?
2
364
Vastaukset
- Eikovinvaikeaa
No jos haluat itse tutkia, niin käy hakemassa vaikka Motonetista yksinkertainen vikakoodilukija. Kerro tiskillä autosi merkki ja malli. Lukija kustantaa noin 40 euroa.
Ohjauspylvään vieressayleensä vasemmalla kuskin jalkatilassa on Scart-liittimen näköinen liitin. Siihen tökätään se vikakoodinlukija.
Seuraamalla ohjeita saat näytölle autosai vaivaavan vian.
Tää onnistuu kyllä ihan maallikoltakin. - 0293
Kun kysyt, että voiko ajaa ollenkaan, niin vastaan, että keltaisilla merkkivaloilla valoilla
yleensä JOO, punaiset varoitusvalot taas edellyttävät, että ajo lopetetaan siihen ja vika
korjataan ensin. Muussa tapauksessa korjauskustannukset ovat ainakin yhtä nollaa suuremmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875