Yhdellä miljoonasta, eli montaa meitä ei varmaan ole. Itse sairastanut noin kymmenen vuotta.
Voi tosin olla, että kauemminkin koska homma alkoi siitä, että piti sydämeen laittaa keinoläppä ja sitten sain samana vuonna tempporaali arteeritin...
Koska olemme harvinaisia niin haluaisin lähinä kuulla, kuinka kauan olet taudin kanssa elänyt, miten olet pärjännyt, lääkityksiä jne.
En pyri siis mitenkään "iholle" mutta kun meikäläisille ei vaan ole mitään vertaistukiryhmiä ;)
Takaysun arteriitti ?
2
125
Vastaukset
- Nainenkohta51
Minulla myös kokemusta pitkäaikaisesta kortisonin syönnistä, noin karkeesti yli kymmenen vuotta. Eli ne hävetköön jotka pikku kuureina on vaan joutuneet vetelemään mutta juu onhan siitä haittaa mutta ei auta meitsin kohdalla kun olen sydänleikkauksessa onnistunut saamaan aivolisäkseen iskeamian eli ns. "tyhjä sella"
Toki Trexasaanistakin on vuosien kokemus. Ja noin reilu kymmenestä muustakin mitä tämä on nyt sitten poikinut.
Näköjään palstalla on vain lihasreumaatikkoja ja reumaa sairastavia, eikä siinä mitään mutta haluaisin löytää kohtalotoverin kun kaikki lääkäritkin sellaisia, ettei ketään muuta vastaavaa ole koskaan hoitaneet :(- nainen.kohta.51
Toivon mukaan löytäisin edes yhden. Voin luvata, en tuki kylään tai mitään sellaista. Ihan sähköpostilla voisi homma toimia.
Mielenkiintoisinta olisi juurikin edes päästä jonkunlaiseen "kirjeenvaihtoon" kohtalontoverin kanssa. Reumaatikkojahan riittää (ei ilkeilyä heitä kohtaan) mutta itse etsin edes sitä yhtä jolla samatauti :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182641- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152013- 151483
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357- 1061354
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571068- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998