Sössijä näyttää keskisormea

Kia_Ceed

Helsingissä Käpylässä Hakamäentien alkupäässä joku "mies" kiilaa oikealta bussipysäkin kautta väkisin eteen, pakottaen takana tulevan jarruttamaan voimakkaasti. Kiitokseksi sössinyt Opel-kuski vielä näyttää kansainvälistä sormimerkkiä. Siinä kunnon liikennemalli kyydissä olleelle perheelle.

Ei toki mitenkään ainutlaatuista pk-seudulla. Liekkö edes selvinpäin niin käyttäytyvät?

15

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitokseen.vajakit

      Kyseessä oli klassinen esimerkki vajakista.

      • pitihän.se.arvata

        Siis sinäkö siellä törttöilit?


      • laitokseen.vajakit
        pitihän.se.arvata kirjoitti:

        Siis sinäkö siellä törttöilit?

        En toki. En voinut lähteä kesärenkailla liikenteeseen, kun hurrrja talvikeli on riepotellut stadin seutua koko viikonlopun.


      • laitokseen.vajakit
        laitokseen.vajakit kirjoitti:

        En toki. En voinut lähteä kesärenkailla liikenteeseen, kun hurrrja talvikeli on riepotellut stadin seutua koko viikonlopun.

        Lisäksi hermoni oli aivan loppu kun huomasin monissa autoissa olevan nastarenkaat! Sauhu nousi päästäni ja oli pakko pysyä pois liikenteestä senkin takia. Odottelen että uusi vahvempi lääkitys alkaisi vaikuttamaan ja nastarenkaista aiheutuva tärinä ja hikoilu loppuisi. Ehkä sen jälkeen kykenen taas auton ratin taakse.


      • laitokseen.vajakit
        laitokseen.vajakit kirjoitti:

        Lisäksi hermoni oli aivan loppu kun huomasin monissa autoissa olevan nastarenkaat! Sauhu nousi päästäni ja oli pakko pysyä pois liikenteestä senkin takia. Odottelen että uusi vahvempi lääkitys alkaisi vaikuttamaan ja nastarenkaista aiheutuva tärinä ja hikoilu loppuisi. Ehkä sen jälkeen kykenen taas auton ratin taakse.

        Kannattaa varmaan miettiä hieman noita provoja. Ei oikein mene läpi, kun vastaat minun käyttämällä nimimerkillä minun vastaukseeni.


      • Vajakit...hoitoon
        laitokseen.vajakit kirjoitti:

        Kannattaa varmaan miettiä hieman noita provoja. Ei oikein mene läpi, kun vastaat minun käyttämällä nimimerkillä minun vastaukseeni.

        Et ole vieläkään saanut kerättyä sitä vertaa rohkeutta että olisit rekisteröinyt nimimerkkisi. Edelleen pelkurina piilottelet ja vaihtelet nimimerkkejä kun joku ottaa niitä käyttöönsä. Ymmärrätkö että jokainen rekisteröimätön nimi.erkki on vapaasti muiden käytettävissä? Ilmeisesti et.


      • laitokseen.vajakit
        Vajakit...hoitoon kirjoitti:

        Et ole vieläkään saanut kerättyä sitä vertaa rohkeutta että olisit rekisteröinyt nimimerkkisi. Edelleen pelkurina piilottelet ja vaihtelet nimimerkkejä kun joku ottaa niitä käyttöönsä. Ymmärrätkö että jokainen rekisteröimätön nimi.erkki on vapaasti muiden käytettävissä? Ilmeisesti et.

        AAARGHH!!! ... Nastarenkaita taas liikkeellä!!! EEEEIII.......En kestä tätä ahdinkoa! ...NASTARENKAAT!!!..APUAAA!!....Kuolen tähän!...Nastarenkaat tuhoaa elämäni.....NASTARENKAAT...!!! .......EEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII................


      • Vajakit....hoitoon
        Vajakit...hoitoon kirjoitti:

        Et ole vieläkään saanut kerättyä sitä vertaa rohkeutta että olisit rekisteröinyt nimimerkkisi. Edelleen pelkurina piilottelet ja vaihtelet nimimerkkejä kun joku ottaa niitä käyttöönsä. Ymmärrätkö että jokainen rekisteröimätön nimi.erkki on vapaasti muiden käytettävissä? Ilmeisesti et.

        Minäkään en uskalla rekisteröidä nimimerkkiäni.


      • Vajakit...hoitoon
        Vajakit....hoitoon kirjoitti:

        Minäkään en uskalla rekisteröidä nimimerkkiäni.

        Enkä minä.


    • jotenkin.niin.se.meni

      Joku aika sitten täällä kerrottiin, että jos joku tulee liikenteen sekaan ylinopeutta bussipysäkiltä niin sillä on etuajo-oikeus.

    • Turbo-Mies

      Hittoako te köyhät töpeksitte edessä. Kyllähän siinä mielipahaa tulee, kun paremmanluokan ihminen pyyhältää sporttisesti ohi.

      • naurustaeituleloppua

        Ooppelikuskiko paremmanluokan ihminen?! 😂😂😂


      • qwerwet

        Aijaa.
        Minulla tekee mielipahaa se, miten epätasa-arvoisia ihmiset maailmassa ovat. Esimerkki: Sinä, jonka ÄO on siinä 78 tuntumassa, voit ajaa kalliilla autolla takakontissa kiinni huolehtimatta edes siitä, jos ikkuna menee paskaksi nastojen lentelemisestä tai jos sinulla itsellesi tai muille vaikka sattuu jotain.
        On se huoletonta, mutta eikös joku joskus ole sanonut, että kehitysvammaiset eivät osaa murehtia samalla tavalla asioista vaan ovat keskimäärin onnellisempia koska ovat ns. yksinkertaisempia älyltään?

        Kun taas minä, joka on nähnyt vaivaa ja opiskellut elämässä paljon, en osaa arvostaa autoilla mässäilyä, sillä minä tai kuka tahansa muukin voisi kalliin auton hankkia vaikka nyt sitten velaksi jos se olisi aivan pakko saada. Mutta ei, en vaan näe tuollaisessa mitään hienoa tai arvokasta. Hienompaa olisi, jos ihmiset osaisi liioilta tunteiltaan ajatella joskus loogisesti.
        Johtopäätös : näen maailman hieman moniulotteisemmin kuin sinä.


      • näinhän.se.meni
        qwerwet kirjoitti:

        Aijaa.
        Minulla tekee mielipahaa se, miten epätasa-arvoisia ihmiset maailmassa ovat. Esimerkki: Sinä, jonka ÄO on siinä 78 tuntumassa, voit ajaa kalliilla autolla takakontissa kiinni huolehtimatta edes siitä, jos ikkuna menee paskaksi nastojen lentelemisestä tai jos sinulla itsellesi tai muille vaikka sattuu jotain.
        On se huoletonta, mutta eikös joku joskus ole sanonut, että kehitysvammaiset eivät osaa murehtia samalla tavalla asioista vaan ovat keskimäärin onnellisempia koska ovat ns. yksinkertaisempia älyltään?

        Kun taas minä, joka on nähnyt vaivaa ja opiskellut elämässä paljon, en osaa arvostaa autoilla mässäilyä, sillä minä tai kuka tahansa muukin voisi kalliin auton hankkia vaikka nyt sitten velaksi jos se olisi aivan pakko saada. Mutta ei, en vaan näe tuollaisessa mitään hienoa tai arvokasta. Hienompaa olisi, jos ihmiset osaisi liioilta tunteiltaan ajatella joskus loogisesti.
        Johtopäätös : näen maailman hieman moniulotteisemmin kuin sinä.

        "Johtopäätös : näen maailman hieman moniulotteisemmin kuin sinä."
        Ja silti ajat Opelilla ja kun se mainitaan, saat helvetinmoisen itkupotku raivarin.
        Siinä se "moniulotteisuus", jonka viestisi alkupuolella todistat olevan pelkkää kateutta, näyttäytyy parhaimmillaan.


    • Tsadinmeininki

      Stadilainen tapa ajaa on, että se kenen pitäisi väistää ja odottaa, niin kiilaa ensinmäiseksi audillansa tai bemarilla ja odottaa että kaikki väistävät ja tekevät tilaa teiden kuninkaalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe