Pyöräily on vaarallista epäterveellistä yms
Siellä missä on autoja
Mä aja siellä missä ei juuri autot aja
Polkupyräilijät ulos autoteiltä
7
249
Vastaukset
- Tieliikennelaki
Autotie on nettiautokauppa Pohjanmaalla.
- sekä-autol-et-fillaril
En tiedä missä tuollaiset autotiet sijaitsevat mutta jos kevyenliikenteen väylää ei ole, käytän ajorataa sillä ajorata on ajoneuvoliikenteelle tarkoitettu, yhden tai useamman ajokaistan käsittävää tien osa ja polkupyörä on ajoneuvo siinä missä autokin.
- Kui_täh
Eipä tarvitse ihmetellä, mistä se maine pyöräilijöille tulee. "Ajelevat jalkakäytävillä, pihoilla, nurmikoilla ja jopa sisällä." No, siellähän ei paljon autoja liiku.
- pidän_vauhdista
Metsässä on karhuja, susisa, punkkeja, käärmeitä ja maastopyörällä rikot siellä todennäköisemmin pyöräsi sekä luusi kuin ajotiellä.
- ajo_tie_vai
Mikä on ajotie?
Tiedän maantien, kadun ja yksityisen tien. Tiedän myös, että niissä on kaistoista koostuvia ajoratoja, kävelyyn ja pyöräilyyn tarkoitettuja alueita, ja pientareita ym. ei- niin-liikenteeseen-tarkoitettuja alueita.
Yleensä tiellä saa kulkea millä tahansa liikenteeseen hyväksytyllä välineellä.
- SurkeaTilanne
Pyöräilijöitä ei koske mitkään säännöt, eikä poliisi niitä valvo.
- 4e5bhy6hyb5
Kyllä koskee ja kullä valvoo:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/566323-poliisi-valvoi-viikon-pyorailijoita-yksikaan-ei-saanut-sakkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683