Muita jotka ovat elämässä yksin?

yksinäinennuorinainen

Onko paikalla muita jotka kokevat olevansa yksin? Ei ketään kelle puhua murheista?
En saa unta kun taas itkettää niin hitosti.. itsellä on pää täynnä murheita muttei ketään joka kuuntelisi, lohduttaisi ja auttaisi.

En kaipaa ketään ilkkumaan saati käskemään mitä tehdä.

24

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwe3rt4

      100 % yksin.unohda murheesi.niin minä tein.

      • Kk58

        Kerro murheesi tänne. Ehkä voi olla apua...


    • miten-se-toimisi

      Yksin tai ei, mutta auttaa aina voi toista, jos pystyy.
      Tämä on vähän huono kanava siihen kyllä.
      Mä itse olen hakeutunut yksinäisemmäksi, kun en jaksa ihmisiä niin paljoa.
      Olen kyllä sosiaalinen ja joudun jatkuvasti olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.
      Vapaa-aikoina ja yleensä ole mieluummin vähän sivussa kuitenkin, kun kaikkien keskellä. Rakastan rauhaa ja rauhallisuutta.
      Nyt hiukan etäämpänä pystyn olemaan empaattisempi ja.. se auttaminen.
      Se on osa elämää kai kaikille ihmisille.
      Mitenhän voisin edes kuunnella murheitasi?
      Tosin, en tiedä kestänkö kovin hurjia murheita. Ehkä kestän?
      Varovainenhan näissä netti yhteyksissä täytyy olla.
      Kaikenlaisia hulluja liikkeellä juonimassa.

    • miä.täältä

      Täällä ollaan kaveri.
      <3

    • sammmahär

      Olen minäkin yksinäinen työtön, ei paljon puhelin eikä ovikellokaan soi.
      Päivän ainoat ihmiskontaktit ovat yleensä kaupankassa tai naapurin tervehdys.
      Yritän psyykata jotenkin itseäni jaksamaan, yritä sinäkin.

    • Asun yksinään kerrostalokämpässä. Äiti käy mun luona kerran viikossa. Muita ei sitten käykkään. Sain yläasteella oman puhelimen. Liittymässä oli joku uuden asiakkaan tarjous. 5 euroa kuussa ilmaiseksi puheluita kuussa. Olisko ollut vuoden ajan noin. Isä yritti patistaa soittelemaan, kun menee hukkaan viiden euron ilmaiset puhelut muuten. No kenelle olisin soitellut, kun ei ollut kavereita, joille soitella?

      • jaksettaaaaa

        Mullakin ois puheaikaa vaikka kuinka paljon, mut en viitti soittaa kenellekkään kun ei ole mitään kertomistakaan kun elämässä ei tapahdu mitään.


      • Missäpäin asut olen 25v jätkä ite asun mikkelissä ja oisin ehkä kiinnostunut ainakin netissä viestittelemään sun kanssa.


      • Vikernes1992 kirjoitti:

        Missäpäin asut olen 25v jätkä ite asun mikkelissä ja oisin ehkä kiinnostunut ainakin netissä viestittelemään sun kanssa.

        Asun länsirannikolla suht pienellä paikkakunnalla.


      • sami-90 kirjoitti:

        Asun länsirannikolla suht pienellä paikkakunnalla.

        No olisin ollut ainakin aluks netissä ollut kiinnostunut suhun oleen yhteydessä onko sulla profiiileja somessa tai missään?


    • ryhmäläinen

      Kannustan teitä liittymään joukkoomme. Savenvalaja Youtube-kanava ja sitten voi liittyä Savenvalaja- facebook-ryhmään. Ryhmä kristillinen mutta mukana mm. nuoria 30-kymmippisiä, eiuskovaisia . Ryhmä on muodostunut Savenvalaja, entinen Mökkihöperö- Youtubettajan katsojista ja mukana kaikenlaisia ihmisiä. Kannustan ainakin tutustumaan. Monella ryhmässä on ongelmana yksinäisyys ja kaikenlainen rikkinäisyys.

    • yksinäisyys.tappaa

      Tiedän tunteen. Olen kestänyt yksin murheeni ja vastoinkäymiseni jo vuosia, mutta enää en vain pysty. Liika on liikaa. Olen tällä hetkellä vaikeassa ja stressaavassa elämäntilanteessa ja tunnen hajovani, kun ei ole ketään kenelle kertoa tästä ja pyytää apua. Nytkin makaan ahdistuneena sängyssä enkä pysty edes nukkumaan. Yksinäisyys ja muut murheet ovat viemässä ilmeisesti mielenterveytenikin. On vain niin hankalaa hakea apua ja oikeasti saada sitä tässä tilanteessa, enkä usko että kukaan oikeasti edes välittää..

      • tytlsitynyt44

        Yksin olen minäkin, ei ketään kenen kanssa puhua. Kahviloihin ja ravintoloihin en yksin lähde, ehkä otan keskikaljaa tähän tylsyyteen ja käyn taas nukkumaan. Huomenna sama juttu.


    • täältä_vain

      sama täällä , lakkasin tavallaan välittämästä jne... ei mul mtn neuvoja oo :(

    • Lobotomiaa

      Kaikki menee perseelleen jos välittää ja puuttuu asioihin, kun muut ei ajattele samoin kuin itse. Pitäisi vain kyynistyä entistä enemmän. Onntää niin surkeeta.

    • Nimimerkkiii

      Hei! Olisi kyllä kivaa jutella. Onko sähköpostiosoitetta tai miten voisi kirjoitella?

      • chätissä_koko_elämä

        Mistä sä haluaisit jutella? Tuu suomi24 chättiin jutskailemaan.


    • Eipä ole ainakaan minulle kukaan kirjoittanut, vaikka ihan selkeesti hain naisseuraa nuoresta naisesta..
      Luulisi, että edes leffaseura kelpaisi, jos ei ketään ole elämässä, mutta ei vaan oteta yhteyttä..Onko se ujoutta vaiko narsismia omaa itseään kohtaan?

    • Ketipinor-mies

      Yli 7-vuotta.Erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
      Ikävä kyllä tähän on jo tottunut.Ei juurikaan ongelmaa ole.

      • Ketipinor-nainen

        yli 3-vuotta kerrostalossa melkein erakkona, en ole nähnyt edes naapureitani, taitavat hekin olla erakoituneet. Kavereista osa kuollut tai muuttanut kauemmas. Yksinäisyyteen otan välillä alkomaholia, ihme kyllä sillon on kavereita.


    • KerrostaloErakko

      Nyt alkoi 8.vuosi erakkoelämää kerrostaloyksiössä.

    • Bot34

      Missäpäin suomea te asutte?

      • odottaaa

        Tämä yksinäinen kerrostaloasuja asuu Keski-Suomessa ja näin sunnuntaita vietän täällä yksin tietokoneella. Ei puhekontakteja tänään ollut yhtään edes puhelimessa. Vihaan sunnutaipäiviä.


    • Jazzen

      Yksinäinen minäkin. Epätoivoisen yksin, liian yksin, liian pitkään, vaikka harvoin sitä suostun itselleni tunnustamaan. Tiedä että täällä on toinen joka rämpii läpi elämän ja joka ajattelee sinua ja toivoo sinulle levollisuutta <3 Vaikka olet yksinäinen, et ole yksin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe