Kuva mun pikku pippelistä

Jämäkulli

21

5484

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roisibi

      Ei se haittaa jos on tuollainen , sovit silti hyvin miehille panopuuksi, miehille joilla on kunnon isot kullit köyrimistä varten.
      Isokyrpäiset miehet homostelee mielellään pikkumunaisten kanssa.

      • Kylläaivan

        Kyllä, aivan oikeassa olet. Pikkumunaiset ovat yleensä Btm eli pantava ja taas Joilla on isot ovat Top. eli paneva ja Vers. on taas sekä-että, ja näin se menee ja mitä nuorempi Btm. On kyseessä sitä kihottavampi, ja niil on hyvin puristava ja kiree persereikä. nuorempia esim: omassa asemassani, näin itse ajattelen 23v Vers- tyyppinä noita
        16-17vuotiaita pantavaksi. Eikä se kyl niitä pahemmin satukkaan kunhan käyttää vaan reippaasti liukuvoidetta, niin hyvä tulee.

        Ps. Ja sitten sinä Löylykauha-tyyppi sun on ihan turha kommentoida tähän yhtään mitään!!! tai no ei varmaan kauaa taas kulu ku tähänkin taas jotain kuitenkin kommentoi, mut siitä huolimatta sinä Löylykauha-tyyppi...... olet ääliö, typerä jälkeenjääny vammane-ihminen ja me kaikki muut täällä tiedetään ja tunnemme sut tasantarkkaan kuka sinä olet joten ihan turha kommentoida yhtään mitään, parempi et pidät turpas kiinni!


      • Jämäkulli

        Juurikin näin se on varmaa meidän pikku munasten kohtalo, mut ei kai se haittaa:D
        Aina saa naisellekki antaa suuseksii et saa mieli hyvää.


      • Anonyymi

        Missä se pippeli on


      • Anonyymi

    • Tosiasiaasanonminä

      Mutta kyllähän pienempi muna sesoo paremmin ja pitempää ku iso.
      Ja tää on tosi pientä monta kertaa perä jälkee;)
      Isoista loppuu puhti jo minuutissa:DDD
      Toi tossa kuvas kelpais oikein hyvin;)

    • HomoäX

      Upee mulkku. Mitat?

    • Hooäxän-bottom

      Åi vittu kun upee kyrpå.

    • Kiimamies11245

      Tuo kutkuttelisi kivasti mun eturauhasta antaen orkun persiin kautta ja permakin lentäisi mulkustani. Juuri oikeat mittasuhteet minulle.

      • Missä-tavataan

        Samoin minulle tuota isoa munaa peräaukkoon kiitos.


      • transtäti

        Sopisi suuhun minullekin hyvin,mielelläni imisin paineet pois parin kolmen päivän välein.Liian iso käy leukaperiin,pienempää on mukavempi imeä kun se sopii melkein kokonaan suuhun.Sellainen keskisormen mittainen jossa on kiva nuppi on kiva,siirrellä nuppia poskesta toiseen .Kun tuollainen pieni ja kova sitten rytmikkäästi takoisi kitalakeen ruiskien paksua spermaa,lentäisi se sperma omankin kalun nupista


      • Cock-s
        transtäti kirjoitti:

        Sopisi suuhun minullekin hyvin,mielelläni imisin paineet pois parin kolmen päivän välein.Liian iso käy leukaperiin,pienempää on mukavempi imeä kun se sopii melkein kokonaan suuhun.Sellainen keskisormen mittainen jossa on kiva nuppi on kiva,siirrellä nuppia poskesta toiseen .Kun tuollainen pieni ja kova sitten rytmikkäästi takoisi kitalakeen ruiskien paksua spermaa,lentäisi se sperma omankin kalun nupista

        Onhan se häxyn rakas setäkin psikalla.


    • versjee

      Kiva on tollanen pieni... Olin isokullinen top, nykyään isokullinen top vers, saatuani kaverin topakasti seisovaa pientä peppuuni....... Olin myyty mies.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihan samannäköinen ja -kokoinen kuin meikäläisellä. Mitkäs ovat erektiomitat?


    • Anonyymi

      Mä haluun sen kuvan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moro kiinnostaisko antaa nuoltavaks😋

    • Anonyymi

      مرحبا gtlrorfo

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe