Tykkäätkö naida isopeppuisia naisia peppuun? Isopeppuiset naiset ovat kuin luotuja peppuseksistä nauttimiseen. Peppuseksi isopeppuisen kanssa on erittäin nautinnollista ja visuaalisestikin kaunista.
Isot peput
14
1303
Vastaukset
- JyteseväJööti
No mutta siellähän on vastaantulijoita puolukkapallojen kera !
puhut asiaa!!!!
tykkään yli kaiken iso peppuisista naisista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jees2
Varmasti, orkku on mahtava.
- naminamimaiskis
Ennemmin laihaa teini persettä ja pillua
tottakai tykkään naida isopeppuisia naisia peppuun, sellaisia on vaan liian harvoin tarjolla jotka antavat naida peppuun..
- Dippaaja
Olen samaa mieltä, että herkullisia isoja peppuja on aivan liian harvoin tarjolla. Harvinainen herkku kuin jalokivi
- Peppuapeppua
Minulla on todella iso peppu,..
- Dippaaja
Onnekkaita ovat ne jotka siitä nauttia saavat
- useimmitenainakin
Kuka sitä nyt lautaa haluaa persuksiin vetää...pitää olla pehmeää ja muodokasta. En kyllä kauheesti välitä rööri jutuista mutta välillä naisten mieliksi.
- äöp
tykkään naida isopeppuistanaista saisi useammin.tykkää
- Lihavampiparempi
Onneksi olen saanut jo vuosia nauttia rouvan pyöreistä ja pehmeistä pakaroista perseeseen vedon aikana
- Muhkut
Vaimolla on muhkeat,ulkonevat pakarat,ei vaan pidä peppuseksistä-kokeiltu on... Mutta kyllä pimppaan! Kiihotun vaan näystä ja niiden hyväilystä niin,ettei montaakaan työntöä kestä...😕
- Muhkut
Väärin😆 Ne ihanat muhkut päänalusina...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917505- 373987
- 453530
- 2372852
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322421
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292319Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212314- 451982