Tykkäätkö naida isopeppuisia naisia peppuun? Isopeppuiset naiset ovat kuin luotuja peppuseksistä nauttimiseen. Peppuseksi isopeppuisen kanssa on erittäin nautinnollista ja visuaalisestikin kaunista.
Isot peput
14
1342
Vastaukset
- JyteseväJööti
No mutta siellähän on vastaantulijoita puolukkapallojen kera !
puhut asiaa!!!!
tykkään yli kaiken iso peppuisista naisista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jees2
Varmasti, orkku on mahtava.
- naminamimaiskis
Ennemmin laihaa teini persettä ja pillua
tottakai tykkään naida isopeppuisia naisia peppuun, sellaisia on vaan liian harvoin tarjolla jotka antavat naida peppuun..
- Dippaaja
Olen samaa mieltä, että herkullisia isoja peppuja on aivan liian harvoin tarjolla. Harvinainen herkku kuin jalokivi
- Peppuapeppua
Minulla on todella iso peppu,..
- Dippaaja
Onnekkaita ovat ne jotka siitä nauttia saavat
- useimmitenainakin
Kuka sitä nyt lautaa haluaa persuksiin vetää...pitää olla pehmeää ja muodokasta. En kyllä kauheesti välitä rööri jutuista mutta välillä naisten mieliksi.
- äöp
tykkään naida isopeppuistanaista saisi useammin.tykkää
- Lihavampiparempi
Onneksi olen saanut jo vuosia nauttia rouvan pyöreistä ja pehmeistä pakaroista perseeseen vedon aikana
- Muhkut
Vaimolla on muhkeat,ulkonevat pakarat,ei vaan pidä peppuseksistä-kokeiltu on... Mutta kyllä pimppaan! Kiihotun vaan näystä ja niiden hyväilystä niin,ettei montaakaan työntöä kestä...😕
- Muhkut
Väärin😆 Ne ihanat muhkut päänalusina...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465670Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405491Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2332979Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,792731Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482486- 692121
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 701860
- 2121778
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389