"Me ei haluta kuulla susta enää mitään!"

Humaani_kunta_joo

Tämänkaltaista sisältöä ja tekstiä kuului tänään noin klo 10:nen jälkeen Old Foxin seinustan tienoilla. Sieltä kuului erittäin kovaa karjumista, että: "Kuuleks sä!!! En tiedä, oliko nuo huutelemiset kohdistettu minulle. Enkä tiedä, mitäköhän minä, tai kukaan on tehnyt kyseiselle henkilölle, tai kenellekään. Mutta noin lähtökohtaisesti jokaisen pitäisi antaa kulkea ja kävellä rauhassa. Ilman, että huudellaan mitään typeriä asiattomuuksia.

Mitä tulee minuun, mitä ikinä olenkaan tehnyt, olen tehnyt ne, omissa nimissäni. Se ei millään tavalla liity teihin, tai teidän paikkakuntaanne. Tykkää siitä, tai ei, kuka hyvänsä.

Ja muuten, minäkin olen ihminen. Joka kyllä kuulee, mutta ei viitsi oikein vastata typeryksien ääliöhin huuteluihin.

18

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo_paikkakunta

      Aiheellisia kysymyksiä: "Mitä minä olen muka taas, teille kenellekään tehnyt?"

      Tämä menee nimittäin erittäin mielenkiintoiseksi.

      Mitä tahansa minä olen tehnytkin, ne olen tehnyt pääasiallisesti omissa nimissäni. En teidän nimissänne.

      Olen ehkä tehnyt joitakin kirj.töitä. Mutta sitä en ymmärrä, miksi se joitakin niin ja noin paljon ärsyttää. Voisitte ihan ystävällisesti ja humaanisin aikein tulla minun luokseni avoimesti keskustelemaan kasvokkain, jos jokin teillä, tai jollakuillla jokin niin kovin mieltä nävertää.

      Ilman typeriä huutelemisia ja asiattomuuksia.

      Ovatko nämäkin liikaa vaadittu?

      Alan muuten oikeasti harkita sitäkin, että teen tästä kunnasta ja sen asukkaista ilmoituksen jollekin vähän suuremmille ihmisoikeuksista ja niiden jokaisen kohdalla toteutumisesta vastaavalle taholle ja instansille.

      Koska tämä kaikki alkaa mennä teidän käytöksenne osalta aivan liian pitkälle.
      - Ja huom. muuten, olen englannin kielitaitoinen!

    • S.H.M_

      Jos joidenkin ihmisarvo aletaan mitätöidä, niin mikä sitten on ihminen ja kunkin ihmisen lähtokohtainen ja kohdattavissa oleva ihmisarvo? Mitä sitten pitää jokaisen tehdä saavuttaakseen ihmisarvoinen kohtelu?

      Minäkin tein kirjoitustyötä noin seitsemän vuoden ajan, ja oman lähiomaiseni hoitamistyötä noin neljän vuoden ajan, saamatta niistä ilman mitään palkkaa.
      Niiden sijaan tänäänkin sain kuulla haukkumista, herjaamista ja nimittelyä osakseni.
      Onko se ihan reilua, täysin asiallista käytöstä ja asiaankuuluvaa?

      Mietittävän arvoisia kysymyksiä.
      Still anyway.

      • tahtoisi_tavata

        Minä ainakin haluaisin tavata sinut. Kutsu minut kylään tai sovitaan treffit kahville jonnekkin.


    • Ei_kannata_yrittää

      Olet laittanut vastaavanlaisia viestejä ennenkin. Joten en oikein usko, että olet todella vakavissasi ja tosissasi.

      Ja muuten, paitsi että olen kiltti, minusta löytyy sitä savolais/karjalaisuutta kipakkuutta ja tulisuutta. Sinä, eikä kukaan muukaan pärjäisi minulle.

      • tahtoisi_tavata

        Voi voi tyttönen. Minä pärjään kaikille, jopa sinulle. Murskaan sinut vaikka pikkurillilläni.


    • näkemiin_vaan

      "En tiedä, oliko nuo huutelemiset kohdistettu minulle."

      KYLLÄ! Ne oli juuri kohdistettu sinulle. Sinulle eli Siilinjärven pahimmalle häirikölle! Tuollaiselta torvelta pitäisi viedä netti pois kun pilaat kaikki kirjoitukset Siilinjärvi palstalla. Pysy siellä notkossasi äläkä tule ihmisten ilmoille. Ja osaa sitä englantia muutkin, eli Goodbye forever!

      • Miettikääpä_tarkemmin

        Kuules! En todellakaan tunnista itseäni noista latelemistasi määritelmistä. Jos olen jotakin koskaan sanonut, olen sanonut ne täydestä aiheesta. Oikeasti olen lämminsydäminen ja oikeasti ystävällinen ihminen, joka haluaa jokaiselle ihmiselle sitä kaikkein parasta ja hyvää. Mutta jos itse joutuu toistuvasti ja alinomaa epäasiallisen kohtelun kohteeksi, niin "metsä vastaa, kuin sinne huudetaan".

        Alkaen tämän lähinaapuriston, notkon, Kasurilanmäessä olevien ihmisten itsensä tekemän käytöksen aikaansaamana.

        Valitan. Teistä jotkut panitte sen ihan itse alulle!!


      • Huomionarvoista

        Jokaisen ihmisen ihmisoikeuksiin pitäisi kyllä kuulua saada kulkea rauhassa, ilman mitään häiritsemistä. Se on säädetty ja kirjattu jopa laissa.


      • Niikin_päin

        Ja aivan samalla tavalla jokaisilla ihmisillä pitäisi olla rauha kirjoittaa netissä itseään kiinnostavista aiheista ilman että joku ulkopuolinen tulee häiriköimään viestiketjua ja pilaamaan ilmapiirin.


    • Paikkakuntalainen_

      Ei tänne ole yksi ihminen ole ainoastaan kirjoittanut. Tänne on kirjoittanut muitakin.
      Eikä kukaan voi tietää, kuka on minkin tekstin takana?

      Palstalle on tosin viime kuukausina joku kirjoitellut outoja viestejä, tyyliin: " Ajattele, jos jäniksellä olisi piikkarit jalassa, miten lujaa se juoksisi? Kaikista törkein ja raflaavin viesti olin, että " Ajattele, jos sinusta valutettaisiin verta, nk. koivuista keväisin, miltä se sinusta tuntuisi?"
      Samoin jonkun Maukan perään ikävöidään koko ajan.
      Ovatko nämä mielestänne järkeviä ja asiallisia viestejä.
      Jos nämä kirjoittelut eivät ole trollausta, niin mitä sitten?

      • hamzer

        Kyllä nuo sinun jokellukset ovat jo kaikkien tiedossa ja typerä kirjoitustyylisi paljastaa sinut heti. Jep, ja kun sinä et ikävöi Maukan perään niin hänen perään ei saa ikävöidä muutkaan, eikö vain?


    • aatteleppa_ite

      Ajatelkaa, mitähän lapset ajattelee jos joulupukki tulisikin aatona vierailulle nahkatakissa ja bootseissa.

    • ksdjfdskljfkjsdl

      Harjamäki takaisin jos sellaista porukkaa kulkee vapaalla jalalla jotka kuulevat seinien puhuvan heille...

      • Oletteko_lukutaitoisia

        Et ole millään tavalla ilmeisimmin edes lukutaitoinen. Nk. useimmat eivät sitä ilmeisesti ole. Ja medialukutaitokin on aika monelta pahasti kadoksissa. Etkö osaa lukea? Siltä nimittäin pahasti näyttää. Missään kohtaa ei edes mainittukaan seinistä, vaan seinustalla olleesta henkilöstä. Luepa vähän tarkemmin. Ja käytä vähän enemmän päätä ja siellä olevaa päättelykykyä. Jos sitä ylipäätään siellä edes on.


    • Humaani_kunta_joo

      Tosin en ihmettele jos mulle naureskellaan ja huudellaan kun olen ajellut itseni kaljuksi ja kulmakarvat värjäsin violetiksi.

    • batsun

      Sama akka kulki tänä aamuna Foxin edustalla ihan kännissä. Hyvä kun pysyi pystyssä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe