Mikä leffa?

mieleenpainuva-katselu

Haussa elokuva, joka esitettiin tv:ssä 80-luvun lopulla tai 90-luvun alussa. En tiedä oliko se mustavalkoinen vai värillinen, koska katsoin sen mustavalkotelkkarista, mutta luulen elokuvan olleen melko vanha, ehkä 60- tai 70-luvulla tehty, varmaan italialainen tai ehkä ranskalainen. Pääosassa oli tummatukkainen mies, jolla oli aluksi tumma vaimo tai naisystävä, mutta sitten mies petti muijaansa toisen naisen kanssa, jolla oli pitkä vaalea kihara tukka, ja tunnusti pettämisensä riidan yhteydessä tyyliin "minulla on ihana nainen, joka on paremman näköinen kuin sinä". Suhde taisi loppua siihen. Myöhemmin mies joutui vuoteeseen lihavan naisen kanssa ja vaikutti kauhistuneelta. Kohtaus huipentui siihen, että lihavan naisen takapuoli täytti koko kuvaruudun.

7

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 199111

      MIKÄ KANAVA MILTÄ TULLUT JA MINÄ VUONNA

    • La_Grande_Bouffe

      Kyseessä on elokuva "Suuri Pamaus".

      • Mieleenpainuva-katselu

        Googletin La grande bouffen, ja ei vaikuta samalta leffalta.
        Elokuva tuli ykköseltä tai kakkoselta, vuodesta en ole varma mutta sanoisin, että aikaisintaan 1988 ja viimeistään 1992. Luultavimmin 1990 tai 1991.


    • Jorma_Kakkonen

      Pekka ja Pätkä ?
      Kakkosta veikkaisin pääosaesittäjien mukaan.

    • Anonyymi

      Lisätään tähän vielä se, että lihava nainen oli sänkykohtauksessa alaston ja hänellä oli lyhyt tumma tukka.
      En ole vieläkään saanut selville leffan nimeä, joten tietoa kaivataan.

    • Anonyymi

      Näin pitkä aika mennyt, mutta en vieläkään tiedä mikä elokuva oli kyseessä. Se oli vähän sellainen Fellinin elokuvien tyylinen.

      t. aloittaja

    • Anonyymi

      Nyt olen päättänyt tosissani selvittää tämän leffan nimen. Alan käydä läpi vanhoja Elävän kuvan vuosikirjoja, niistähän näkee minkänimisiä elokuvia on televisiossa esitetty minäkin vuonna. Ja sitten vain googlettamaan... Onnistuminen ei ole varmaa tälläkään menetelmällä, mutta hyvät mahdollisuudet siihen on.

      t. aloittaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe