Haussa elokuva, joka esitettiin tv:ssä 80-luvun lopulla tai 90-luvun alussa. En tiedä oliko se mustavalkoinen vai värillinen, koska katsoin sen mustavalkotelkkarista, mutta luulen elokuvan olleen melko vanha, ehkä 60- tai 70-luvulla tehty, varmaan italialainen tai ehkä ranskalainen. Pääosassa oli tummatukkainen mies, jolla oli aluksi tumma vaimo tai naisystävä, mutta sitten mies petti muijaansa toisen naisen kanssa, jolla oli pitkä vaalea kihara tukka, ja tunnusti pettämisensä riidan yhteydessä tyyliin "minulla on ihana nainen, joka on paremman näköinen kuin sinä". Suhde taisi loppua siihen. Myöhemmin mies joutui vuoteeseen lihavan naisen kanssa ja vaikutti kauhistuneelta. Kohtaus huipentui siihen, että lihavan naisen takapuoli täytti koko kuvaruudun.
Mikä leffa?
8
468
Vastaukset
- 199111
MIKÄ KANAVA MILTÄ TULLUT JA MINÄ VUONNA
- La_Grande_Bouffe
Kyseessä on elokuva "Suuri Pamaus".
- Mieleenpainuva-katselu
Googletin La grande bouffen, ja ei vaikuta samalta leffalta.
Elokuva tuli ykköseltä tai kakkoselta, vuodesta en ole varma mutta sanoisin, että aikaisintaan 1988 ja viimeistään 1992. Luultavimmin 1990 tai 1991.
- Jorma_Kakkonen
Pekka ja Pätkä ?
Kakkosta veikkaisin pääosaesittäjien mukaan. - Anonyymi
Lisätään tähän vielä se, että lihava nainen oli sänkykohtauksessa alaston ja hänellä oli lyhyt tumma tukka.
En ole vieläkään saanut selville leffan nimeä, joten tietoa kaivataan. - Anonyymi
Näin pitkä aika mennyt, mutta en vieläkään tiedä mikä elokuva oli kyseessä. Se oli vähän sellainen Fellinin elokuvien tyylinen.
t. aloittaja - Anonyymi
Nyt olen päättänyt tosissani selvittää tämän leffan nimen. Alan käydä läpi vanhoja Elävän kuvan vuosikirjoja, niistähän näkee minkänimisiä elokuvia on televisiossa esitetty minäkin vuonna. Ja sitten vain googlettamaan... Onnistuminen ei ole varmaa tälläkään menetelmällä, mutta hyvät mahdollisuudet siihen on.
t. aloittaja - Anonyymi
En ole vieläkään saanut elokuvan nimeä selvitettyä. Noissa vuosikirjoissakin oli leffoja niin paljon, että en jaksanut selvitellä kaikkien tietoja... Keneltähän tätä kysyisi kun ei enää ole sitä Petteriäkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878