John F. Walvoord ja lopunaika

harriveijonen

JOHN F. WALVOORD KOLMANTENA EDELLEEN

WALVOORD: HUOMENNA HARMAGEDON? (RISTIN VOITTO 1975)
Vanhin Jerusalemin valerauhaa seurakunnan ylösottoineen selittävä teos on vanhin tunnettu selitysteos, Hippolytoksen Danielin kirjan kommentaari noin vuodelta 200 jKr. Tarkimmat ja laajimmat selitykset ovat minulla 1986 ja 1995. Kolmanneksi laajin selitys löytyy teoksesta Raymond Chasles: Israel ja maailman kansat. Seuraavaksi laajin ja tarkin selitys lienee John F. Walvoord ja John E. Walvoord: Huomenna Harmagedon (Ristin Voitto 1975).

Luku 9. , joka alkaa sivulta 118 on otsikoitu "Lähi-idän tuleva rauha".

"Kaikki merkit viittaavat siihen, että Lähi-idän rauhansopimuksen solmiminen käy pian välttämättömäksi.
- Väliotsikko Rauha ja lopun alku.
Lähi-idän rauhansopimus on kaikkein tärkeimpiä lopun ajan enteitä. Rauhansopimuksen allekirjoittaminen on ensimmäinen askel Harmagedoniin vievällä tiellä.

Liitosta ei ole kerrottu mitään tarkempaa, joten se voi yhtä hyvin olla yritys sovittaa arabien ja israelilaisten vastakohtaisuudet. Sopimus saattaa hyvinkin olla sanelurauha, jossa Israel luovuttaa takaisin suuren osaa 1967 sodassa valloittamistaan alueista korvaukseksi vahvoista kansainvälisistä takeista, jotka annetaan Israelin turvallisuudesta.

Avainasemassa neuvotteluissa tulee olemaan itse Jerusalemin kaupunki, jolle Israel antaa suuremman arvon kuin millekään muulle valloittamalleen alueelle. Jerusalemista koetetaan varmasti tehdä kansainvälistä kaupunkia, johon sekä juutalaisilla että kristityillä ja muhamettilaisilla on vapaa pääsy."

Tämäkin oli siis kirjoitettu jo 42 vuotta sitten:
WALVOORD: "Avainasemassa neuvotteluissa tulee olemaan itse Jerusalemin kaupunki. Siitä koetetaan varmasti tehdä kansainvälistä kaupunkia." Walvoord: Huomenna Harmagedon. RV 1975.


JOHN F. WALVOORD KOLMANTENA
TOP 10 YLÖSOTTOPROFETIAT

1. Harri Veijonen / Valerauhan jälkeen / 2021 Tammikuu
2. Hal Lindsey / Valerauhan jälkeen / pian
3. John F. Walvoord / Valerauhan jälkeen / pian
4. Thoralf Gilbrant / Valerauhan jälkeen/ pian
5. Pat Robertson / Ennen tai jälkeen / pian
6. Hermetic Order of the Golden Dawn / Ennen tai jälkeen / pian
7. Lori Adaile Toye / Ennen tai jälkeen / pian
8. Philip B. Brown / Ennen tai jälkeen / pian
9. Yonggi Cho /Juuri ennen / pian
10. Kalervo Syväntö / Ennen valerauhansopimusta / pian
20. Paavo Hiltunen / vuosiviikon puolivälissä
200.000. Enemmistö / vaikka tänään

4

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

      • Ei näytä --- ALOITTAJAN --- tulevaisuus lainkaan valoisalta...

        - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU -

        - SILLÄ -
        - ONNETTOMUUS KOHTAA -
        - NIITÄ PENSEITÄ -
        - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...


      • SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

        . . .

        JEREMIA 23

        32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

        . . .

        21. "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
        22. Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
        23. Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
        24. Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
        25. Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'.
        26. Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
        27. Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        24.9.2017 14:22

        Jumala --- EI OLE SITONUT --- Lopun Ajan Tapahtumia...

        SIIS --- Lopun Ajan tapahtumille --- EI OLE ENNALTA MÄÄRÄTTYJÄ päivämääriä...

        EI ALA - vielä - VUONNA 2017 - tuo - AJANJAKSO...

        - - - LOPUN AJAN TAPAHTUMAT ---> AHDISTUKSEN AIKA - ja -Jumalan VIHAN AIKA - - -
        - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

        SILLÄ --- monta asiaa TÄYTYY LAITTAA KOHDALLEEN sitä ennen ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe