Viime yönä alkoi Hin Lek Faissa...

35NumBall

Mahtava myrsky, vettä tulee valtavasti ja ukkostaa todella voimakkaasti... olen tällä vuosia asunut enkä ole moista koskaan ennen nähnyt..

9

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kyllä satanut ja ukkostanut Cha amin puolella riittävästi. Eilen piti kävellä allaskengillä syömään, onneksi on kaksi sontsaa kämpillä, sade taitaa vaivata koko päivän, huomenna mahdollisesti lisää, Torstaiksi luvattu nättiä säätä. Ei sade haittaa, kun on Suomeen lähtö Sonkranin jälkeen.

• 35Numball

Joo täällä on satanut käytännössä koko tiistain, saattaa tulla huomennakin samaa tahtiin, ei ole muistissa yhtä pitkää sadekautta, minun täällä olo aikana...

• mualimankirjat

Kyllä on " mualiman kirjat sekaisin " , eipä ole vielä virallisesti sadekausi loppunut.
      " Aurinko armas -kuivas satehen ... "

• OotBimboSburgu

Hauskasti taas Maija kekkas ihan omasta päästään virallisen sadekauden ja koska sillä toinen kattoo kattoon ja toinen vittuun, niin se näkee myös jossain kirjoitetun sadekauden loppumisesta.

• 35NumbalI

Onneks leidarit ei oo moksiskaan, aina antautuvat vaikka tällä vuosia asunut

• pilleritposkeenpojat

Todellakin. " Oot BimboSburbu " ÄLYKKÄÄSTI ? FIKSUSTI ? vastattu , ihan normaaliin ,
        tavalliseen viestiin kun noin KEKSELIÄÄSTI ? kehtaakin kirjoittaa niin tuleepa mieleen , jotta
        unohtuiko ottaa iltalääkkeet ?
        Te mielenterveyspotilaat voisitte perustaa ihka oman palstan , ei tarvitsisi matkailupalstalle
        normaali ihmisten kanssa yrittää kommikoida- häiriköidä täällä.

• PilleriPäivässä2010
        pilleritposkeenpojat kirjoitti:

Todellakin. " Oot BimboSburbu " ÄLYKKÄÄSTI ? FIKSUSTI ? vastattu , ihan normaaliin ,
        tavalliseen viestiin kun noin KEKSELIÄÄSTI ? kehtaakin kirjoittaa niin tuleepa mieleen , jotta
        unohtuiko ottaa iltalääkkeet ?
        Te mielenterveyspotilaat voisitte perustaa ihka oman palstan , ei tarvitsisi matkailupalstalle
        normaali ihmisten kanssa yrittää kommikoida- häiriköidä täällä.

Etsi sitten älykkäästi keskustelevia Pattayan rakkaita, että voit KOMMIKOIDA niiden kanssa.

Eilenkin taas ainakin viis oli baarin terassilla juttelemassa sun sydäntäs lähellä olevasta lerpasta.

• puhdastatuli

Ketä kiinnostaa .... voisin puolestani vastailla edellisille : " VIIS veisataan " . Samaa mieltä minäkin kun pillerit poskeen pojat kirjoittaja , jota myöskään ei teidän lerppajutut sytytä.
      Kerrotaan vaikkapa , että myrskyn jälkeen on poutasää, vesi kaduilla alkanut laskea, tiet peseytyi.

• ainaeipaista

Totuus, näyttää erään "saarikosken " mukaan niin tärkeältä , että rivitolkulla täytyy toisia moittia,
      KATEUS on kamala tauti , kyllähän se miestä syö , kun toiset matkustaa jopa thaivaimoja ovat onnistuneet saamaan. Kotona kurjaa ... rahat loppu ..
      Todellakin, tälläisestä tilanteesta tuntuu kärsivän liian moni palstalle pahaa oloaan purkava, ei siis lisätä raukkojen tuskaa, todetaanpa vaikka ettei Thaimaa mikään paratiisi ole sekään. vettäkin
      sataa joskus..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42