Tavoite olisi ystävänpäivän kunniaksi saada tuotettua poikaystävälle paras mahdollinen nautinto. Meillä ei ole seksin tai muunkaan suhteen mitään ongelmia, tahtosin vaan et se ois viel jotenkin erikoisen upeaa hänelle. Muutenkin töppäilyjeni johdosta olen hänelle velkaa mahtavan viikonlopun. Millaista on miehet teille paras seksi? Mitä toivoisitte ylipäätään naiselta sängyssä (tai muutenvaan) näin hemmottelumielessä?
Parasta seksiä miehelle?
12
6200
Vastaukset
- Vinkki.
näin on.
- Memoria
Työnnä vinkkis vaik perseesees nuija, tarkotin antaa äijälleni vittuu ja anaalii oikein kunnolla, petin sitä viimeviikonloppuna ja nyt tarttis hyvittää pahat teot.
- Tipsari
Memoria kirjoitti:
Työnnä vinkkis vaik perseesees nuija, tarkotin antaa äijälleni vittuu ja anaalii oikein kunnolla, petin sitä viimeviikonloppuna ja nyt tarttis hyvittää pahat teot.
Jaa lisää persettäsi kaikille puliukoille. Kerro huoraaminen kaverillesi, jotta tyyppi lähtee etsimään oikeita naisia HUORAN tilalle.
Sait HUORA tämän vinkin ihan ilmaiseksi. Ole hyvä.
- timpe
Otat toisen naisen mukaan ja annat miehesi ensin katsella teitä. Sitten vasta otatte miehen mukaan leikkeihinne.
- mies
parhaan nautinnon saat aikaan sillä kun ensiksi on kaikki muutkin asiat kunnossa tarkoitan pedin ulkopuolella,se että kaksi rakastavaista harrastaa avointa ja kummankin ehdoilla seksiä,siihen ei tarvii muiden vinkkejä,kysy mieheltä mistä hän pitäis,ja kerro avoimesti mistä sinä pidät. lykkyä ystävänpäivä haasteeseen=)
- real man
jos ukkos tietää et petit eikä pistäny sua kiertoon niin se on luuseri. Älä anna sille mitään.
- toinen mies
Hyvä nainen.Oletpa todella mukava kun kyselet tosimiehen mielipiteitä. Minun miestäni sinä voisit ottaa kullin suuhun, nuolla ja imeä hellästi. Itse pitäisin siitä mahdottomasti.
- PikkuPetteri
Paras tapa hyvittää omat pettämisesi on päästää poika vieraisiin luvan kanssa.
- Memoria
Päästäisin mielelläni, mutta ukko 165cm pitkä, vatsakas eikä mikään ruudinkeksijä.Mistä moinen ukkeli sais vierasta?Itse otan vierasta kalua 2-3 kertaa kuussa.
- PikkuPetteri
Memoria kirjoitti:
Päästäisin mielelläni, mutta ukko 165cm pitkä, vatsakas eikä mikään ruudinkeksijä.Mistä moinen ukkeli sais vierasta?Itse otan vierasta kalua 2-3 kertaa kuussa.
Anteeksi nyt vaan, mutta et sinä itsekään miltään Einsteilta vaikuta, älä suotta mollaa ukkoasi. Hänenkö vikansa se on, että sinä juokset vieraissa? Tietääkö hän siitä? Tunnetko edes aitoa katumusta?
Ja mistäkö ukkosi saisi vierasta? Hommaa sinä sille sitä. - Memoria
PikkuPetteri kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta et sinä itsekään miltään Einsteilta vaikuta, älä suotta mollaa ukkoasi. Hänenkö vikansa se on, että sinä juokset vieraissa? Tietääkö hän siitä? Tunnetko edes aitoa katumusta?
Ja mistäkö ukkosi saisi vierasta? Hommaa sinä sille sitä.Mulla on muuten peräpukamat, ajattelin antaa anusta, mutta en pysty..
- Jantza
ainaki mie oisin ihan myyty, jos vaan nöyrästi lutkutettaisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733