Hautausmaalla

naurattaako

Katsokaapa MV-lehden sivuilta kuinka hauskaa on Kangasalan hautausmaalla.

17

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaako

Eikö asia kiinnosta?

• laösdk

Kyllä se vaatii ihmiseltä pari kolme lobotomiaa ennen kuin MV-lehti alkaa kiinnostaa.

• belseboop
        laösdk kirjoitti:

Kyllä se vaatii ihmiseltä pari kolme lobotomiaa ennen kuin MV-lehti alkaa kiinnostaa.

Eipä tuossa ole MV lehti niinkään kyseessä,vaan sen jakama tieto..videon muodossa.
        Videon katsottuani oli kieltämättä epäuskoinen olo: Kuinka VOI käyttäytyä noin sikamaisesti,ja vielä apua ja turvaa tänne hakemaan tulleet ??
        Itseasiassa sellaisen joka on noinkutsutusti suvaitsevainen pitäisi katsoa tuo,,eikä minun,minun mielipiteeni maahantulleista "Vanhan sivistysmaan" kansalaisista ei ole alunperinkään ollut kovinkaan kaksinen. Voi olla että meidän "kehittämää" MÄMMIÄ syön mieluummin kuin olen heidän kanssaan missään tekemisissä.

• trollit.asialla
        belseboop kirjoitti:

Eipä tuossa ole MV lehti niinkään kyseessä,vaan sen jakama tieto..videon muodossa.
        Videon katsottuani oli kieltämättä epäuskoinen olo: Kuinka VOI käyttäytyä noin sikamaisesti,ja vielä apua ja turvaa tänne hakemaan tulleet ??
        Itseasiassa sellaisen joka on noinkutsutusti suvaitsevainen pitäisi katsoa tuo,,eikä minun,minun mielipiteeni maahantulleista "Vanhan sivistysmaan" kansalaisista ei ole alunperinkään ollut kovinkaan kaksinen. Voi olla että meidän "kehittämää" MÄMMIÄ syön mieluummin kuin olen heidän kanssaan missään tekemisissä.

Sitä kun ei voi tietää, onko mikään MV-lehden kirjoittama totta vai ei. Sen arvo tietolähteenä on sama kuin Pahkasialla. Tehoaa toki heikoimpaan kansanosaan, eli juuri siihen mihin trollit tähtäävätkin.

• belseboop
        trollit.asialla kirjoitti:

Sitä kun ei voi tietää, onko mikään MV-lehden kirjoittama totta vai ei. Sen arvo tietolähteenä on sama kuin Pahkasialla. Tehoaa toki heikoimpaan kansanosaan, eli juuri siihen mihin trollit tähtäävätkin.

No arveletko että muslimien itsensä kuvaama video on totta vai tarua?

• Anonyymi

Tämä järvi vie minut.

• Anonyymi
        laösdk kirjoitti:

Ei ihme, että Suomi luisuu alaspäin kuin lehmän häntä.

Tuollaiset moukka/sinisilmä/tollot uskovat ihan kaiken, mitä valtamedia valehtelee..
        Moukalle pitkää nenää, että kyllä siitä törkeästä hautausmaa keissistä aikanaan kirjoitti valtamediakin.

Ostatko aina iltapäivälehdet ja polvistut kumartamaan niille?
        Vai miten ajattelit juntti kunnioitustasi osoittaa?

• Anonyymi

Multa lämmittää kun routa tulossa ja yksi syntinen on poissa tästä maasta.Yhteiskunta kiittää.

• kissaakinkiusattiin

Jos kysymyksessä on se turvapaikanhakijan kekkalointi hautuumaalla, niin kyllä siitä taisi muutkin mediat tiedottaa kuin vain MV. Olikos se jo 2 v sitten kun tapahtui?

• äly-hoi-älä-jätä

Siinäpä se, kun eivät tiedota , ainakaan tarpeeksi. "JOS kysymyksessä on turvapaikanhakijoiden" miten niin JOS? Luuleko että videolla perussuomalaiset ovat naamioituneita matuiks? Hä???? On se kumma asia miten hyväuskoisia suomalaiset suvakit on. Puolustetaan maturaiskaajia, tappajia ym. Tässä hautausmaa videossa näkyy kaikki mitä matut suomalaisista ajattelee. Olis aika herätä todellisuuteen.

• Anonyymi

Etsin ja tuon rentunruusuja haudalle.

• Anonyymi

Täällä koko suku ei pysty käydä meidän kylä kaupassa johtuen kun kaikki keskenään nöf nöf

• Anonyymi

Lahti ding dong

• Anonyymi

Matojen valta/_

• Anonyymi

satakahdeksantoista sanon minä,tä.

• Anonyymi

Lastenpäiväkodissa Suoramalla näillä herroilla vasta hauskaa oli.
      Vanhemmat puuttu seurakunnan toimiin ja lopetti herrojen hauskanpidon.

• Anonyymi

Käyn tutkimassa kiviä kun se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      222
      4098
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2593
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      913
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      896
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      891
    Aihe