Hautausmaalla

naurattaako

Katsokaapa MV-lehden sivuilta kuinka hauskaa on Kangasalan hautausmaalla.

17

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaako

      Eikö asia kiinnosta?

      • laösdk

        Kyllä se vaatii ihmiseltä pari kolme lobotomiaa ennen kuin MV-lehti alkaa kiinnostaa.


      • belseboop
        laösdk kirjoitti:

        Kyllä se vaatii ihmiseltä pari kolme lobotomiaa ennen kuin MV-lehti alkaa kiinnostaa.

        Eipä tuossa ole MV lehti niinkään kyseessä,vaan sen jakama tieto..videon muodossa.
        Videon katsottuani oli kieltämättä epäuskoinen olo: Kuinka VOI käyttäytyä noin sikamaisesti,ja vielä apua ja turvaa tänne hakemaan tulleet ??
        Itseasiassa sellaisen joka on noinkutsutusti suvaitsevainen pitäisi katsoa tuo,,eikä minun,minun mielipiteeni maahantulleista "Vanhan sivistysmaan" kansalaisista ei ole alunperinkään ollut kovinkaan kaksinen. Voi olla että meidän "kehittämää" MÄMMIÄ syön mieluummin kuin olen heidän kanssaan missään tekemisissä.


      • trollit.asialla
        belseboop kirjoitti:

        Eipä tuossa ole MV lehti niinkään kyseessä,vaan sen jakama tieto..videon muodossa.
        Videon katsottuani oli kieltämättä epäuskoinen olo: Kuinka VOI käyttäytyä noin sikamaisesti,ja vielä apua ja turvaa tänne hakemaan tulleet ??
        Itseasiassa sellaisen joka on noinkutsutusti suvaitsevainen pitäisi katsoa tuo,,eikä minun,minun mielipiteeni maahantulleista "Vanhan sivistysmaan" kansalaisista ei ole alunperinkään ollut kovinkaan kaksinen. Voi olla että meidän "kehittämää" MÄMMIÄ syön mieluummin kuin olen heidän kanssaan missään tekemisissä.

        Sitä kun ei voi tietää, onko mikään MV-lehden kirjoittama totta vai ei. Sen arvo tietolähteenä on sama kuin Pahkasialla. Tehoaa toki heikoimpaan kansanosaan, eli juuri siihen mihin trollit tähtäävätkin.


      • belseboop
        trollit.asialla kirjoitti:

        Sitä kun ei voi tietää, onko mikään MV-lehden kirjoittama totta vai ei. Sen arvo tietolähteenä on sama kuin Pahkasialla. Tehoaa toki heikoimpaan kansanosaan, eli juuri siihen mihin trollit tähtäävätkin.

        No arveletko että muslimien itsensä kuvaama video on totta vai tarua?


      • Anonyymi
        trollit.asialla kirjoitti:

        Sitä kun ei voi tietää, onko mikään MV-lehden kirjoittama totta vai ei. Sen arvo tietolähteenä on sama kuin Pahkasialla. Tehoaa toki heikoimpaan kansanosaan, eli juuri siihen mihin trollit tähtäävätkin.

        Tämä järvi vie minut.


      • Anonyymi
        laösdk kirjoitti:

        Kyllä se vaatii ihmiseltä pari kolme lobotomiaa ennen kuin MV-lehti alkaa kiinnostaa.

        Ei ihme, että Suomi luisuu alaspäin kuin lehmän häntä.

        Tuollaiset moukka/sinisilmä/tollot uskovat ihan kaiken, mitä valtamedia valehtelee..
        Moukalle pitkää nenää, että kyllä siitä törkeästä hautausmaa keissistä aikanaan kirjoitti valtamediakin.

        Ostatko aina iltapäivälehdet ja polvistut kumartamaan niille?
        Vai miten ajattelit juntti kunnioitustasi osoittaa?


      • Anonyymi
        trollit.asialla kirjoitti:

        Sitä kun ei voi tietää, onko mikään MV-lehden kirjoittama totta vai ei. Sen arvo tietolähteenä on sama kuin Pahkasialla. Tehoaa toki heikoimpaan kansanosaan, eli juuri siihen mihin trollit tähtäävätkin.

        Multa lämmittää kun routa tulossa ja yksi syntinen on poissa tästä maasta.Yhteiskunta kiittää.


    • kissaakinkiusattiin

      Jos kysymyksessä on se turvapaikanhakijan kekkalointi hautuumaalla, niin kyllä siitä taisi muutkin mediat tiedottaa kuin vain MV. Olikos se jo 2 v sitten kun tapahtui?

      • äly-hoi-älä-jätä

        Siinäpä se, kun eivät tiedota , ainakaan tarpeeksi. "JOS kysymyksessä on turvapaikanhakijoiden" miten niin JOS? Luuleko että videolla perussuomalaiset ovat naamioituneita matuiks? Hä???? On se kumma asia miten hyväuskoisia suomalaiset suvakit on. Puolustetaan maturaiskaajia, tappajia ym. Tässä hautausmaa videossa näkyy kaikki mitä matut suomalaisista ajattelee. Olis aika herätä todellisuuteen.


    • Anonyymi

      Etsin ja tuon rentunruusuja haudalle.

    • Anonyymi

      Täällä koko suku ei pysty käydä meidän kylä kaupassa johtuen kun kaikki keskenään nöf nöf

      • Anonyymi

        Lahti ding dong


    • Anonyymi

      Matojen valta/_

    • Anonyymi

      satakahdeksantoista sanon minä,tä.

    • Anonyymi

      Lastenpäiväkodissa Suoramalla näillä herroilla vasta hauskaa oli.
      Vanhemmat puuttu seurakunnan toimiin ja lopetti herrojen hauskanpidon.

    • Anonyymi

      Käyn tutkimassa kiviä kun se tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      173
      2616
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1602
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1491
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1444
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      118
      1039
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      920
    Aihe