Minun suihkukaappini vuotaa joskus pikkiriikkisen. Kaapin lattialla on ns. halkeama. Myös tiivisteet saattavat olla vanhat ja jossain siellä se vuotokohta. Ostin asuntoni vuosi sitten ja minulla ei ole tietoa edes, koska kaappi on asennettu. Kun kaadan vettä kaapin lattiassa olevaan viemäriin, niin vuotoa ei tapahdu. Olettaisi halkeaman siis olevan lattiassa tai tiivisteissä. Minun suihkukaapin alle ei näe tai pääse kurkistamaan, koska reuna estää sen. Onkohan kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa? Mitenköhän pystyy korjaamaan/mille taholle ottaa yhteyttä. En haluaisi ostaa uuttaa kaappia vielä, koska muuten kaappi on hieno ja toimii.
Suihkukaappi vuotaa silloin tällöin vähän
Tyhmäyksinasuvanainen
1
581
Vastaukset
- 487561
Hieno ja suihkukaappi ovat sanoja, jotka eivät sovi samaan lauseeseen. Suihkukaapit ovat itse saatanan keksintö ja aina, siis aina, helvetin rumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1102527- 2272027
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1811817- 421545
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1041366- 1221148
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo281901Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65805Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo6176190kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit182738