Etsitään hyväsydämistä ihmistä joka voisi auttaa minua ja tytärtäni. On iso askel minulta kirjoittaa tämä nettiin, mutta paljon edessä on yritettävä.
Tilanne on se että erosi vuoksi olemme tällä hetkellä täysin rahattomana ja taistelu kelan kanssa jatkuu.
Tyttäreni on haaveillut edellisen vuoden ja toisenkin uutta puhelinta ja lupasin sen hänelle ostaa jouluna.nyt en siihen pystytään
Eli jos jollain on ylimääräinen iPhone 7 tai 8, eikä sinulla ole rahasta puutetta ja haluaisit tehdä joulun hyvän työn. Anna joululahjaksi tyttärelleni.
Puute on meillä myös ruuasta ja joulukoristeita, eli jos haluat auttaa meitä näiden osalta olet lahja Jumalalta. Tällä hetkellä joudumme elämään 4 viikkoa ilman ruokaa.
Kissan ruuat ovat myös tervetulleita.
Auta vähävaraista perhettä pelastamaan joulu.
Asumme Tampereella.
[email protected]
Jouluapuavähävaraiselle
Jouluvähävaraiselle
0
139
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568