Eli miten voi kertoa et ei oikeen kiinnosta mut kivasti :)
Tinder miten antaa pakit ns tyylikkäästi?
2
343
Vastaukset
- pullamössöä
No että valitettavasti ei kiinnosta, ootteko te osa ihmisistä noin avuttomia että puuttuu alkeellisetkin käytöstavat, tunteita ei kestetä saatika uskalleta näyttää, kaikki on mustavalkosta, yleistetään, ´stereotypisoidaan tuntematta henkilöä sekä uskotaan paskapuheet eikä ees viititä varmistaa asiaa asianomaiselta, ei osata ees pakkeja antaa saatika puhua asioita läpi kunnolla, missä maalaisjärki ja kultanen keksitie, ja vielä osa teistä 90 luvulla syntyneistä ja sitä nuoremmat luulette olevanne niin paljon älykkäämpiä kuin esim 80 luvulla syntyneet kun olette syntyneet teknologian lisääntyneeseen aikaan, on älypuhelimet sun muut mutta ei osata ajatella omilla aivoilla ja uskotaan kaikki mitä some suoltaa, ei tuolla tavalla ainakaan unelmakumppania löydä, minä en ainakaan tollasta naista klelpuuttais ja en ole täydellinen mutta hyvä mies kelle tahansa naiselle, löytyy elämänkokemusta, maalaisjärkeä ja tyaito selvitä vaikeistakin asioista sekä puhua asiat kuin aikuiset. Alaspäin ollaan menossa ei pahalla mutta asia on näin osan kohdalla.
VIELÄ LISÄTÄKSENI ETTÄ MIKÄ VIELÄ HÄLYYTTÄVÄMPÄÄ NIIN IKÄISENI KOLMEKYMPPISET JA SITÄ VANHEMMATKIN IHMISET OSA KÄYTTÄYTYY NOIN NIINKU TOSSA LUETTELIN. - 24lk0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478