kaikki on jo kulutettu loppuun. Ehkä parempi jatkaa ilman toisiamme. Ei jaksa aina jutella sataako vettä, vai paistaako aurinko mahdollisesti. Sinusta ei saa irti mitään. Eikö sinulla ole mitään syvällisempiä ajatuksia?
Ei meillä mies ole puheenaiheita
20
466
Vastaukset
- Samatäällä
Puheenaiheet on siinä kun luen hänen vittuilunsa. )) !!
- Ymmärränmäsinua
Mitäs jos miettisit hänen kirjoitusten oikean sanoman. Älä luule tai oleta. Onko se vittuilua vai totta?
- Samatäällä
Ymmärränmäsinua kirjoitti:
Mitäs jos miettisit hänen kirjoitusten oikean sanoman. Älä luule tai oleta. Onko se vittuilua vai totta?
Ole huoleti, en oleta, en luule vaan tiedän.
Älä ota pulttia muiden asioista. - sivustakommenttitähän
Ymmärränmäsinua kirjoitti:
oikea sanoma ei ole koskaan verrattavissa vittuiluun, oikea sanoma kerrotaan muullalailla kuin vittuilemalla. vittuileva ihminen tekee tahallaan kiusaa toiselle ihmiselle eikä se ole aikuisten ihmisten keskinäistä kommunikointia, se on halpamaista ja alentavaa käytöstä toista kohtaan.
- Kurjiatollaiset
Jotkut tulkitsee aina tahallaan väärin ns lukee rivien välistä vaikka siellä ei lue mitään. Riidan saa aikaiseksi oman huonon mielen takia mistä vaan.
- VoiHyvääPäivää
Olet 4 kk kirjoitellut minusta halventavia viestejä tänne ja kun kerran sanon sinua sisältä mädäksi ja käsken vetämään käteen, vedät herneen nenään? Aikuisten oikeasti anna mun kaikki kestää. :D Muistan lukeneeni olevani alkkis, huora, narkkari, mielisairas, avohoitopotilas, narsisti, psykopaatti, läähätän lenkillä, keskivartalossani on liikaa rasvaa.. kaikista mieleenpainuvin oli viesti missä tilasit Tor selaimella hotellin ja mitä näitä muita seksifantasiasatuja nyt olikaan. Kyllä se minä olen, joka vittuilee ja on HIRVEÄ ihminen. :D Kiitos päivän piristyksestä.
- EriIhminen
Kukas sinä olet? Jutellaanko, voidaan jutella jos haluat?
- vapauskoittaavihdoinkin
Kiitos. Kiitos!
- Runoilijaniekka
Oli mulla
Ajatus kaunein
Unohdin sen vain
Ku rupes kutittaa pyllystä.- Runoilijaniekka
Rakkaalleni...
Älä koskaan unhoita
Mua petteriä
Pierupetteriä
Miestä urhoollista
Sankaria
Tiedät sen itsekin. - Runoilijaniekka
Mitä etsit
Sä yksinäinen naikkonen
Tule syliini
Löydät rakkauden
Usko tai älä. - Runoilijaniekka
Jos vain
Kuulisit tän
Niin hämmennys mieles
Täyttäös vain
Oli päivä
Tuli yö
Yksin katseeni kohotin
Taivaalle sinertävän
Näin sut
Auton sivupeilistä. - Runoilijaniekka
Vielä tahdon sulle,
Runon kauniin lausua,
Ah sydämestä syvält'
Syvyydestä,
Viiltäen ja raastaen,
Mun sydän pieni sulle,
Oi armain,
Kirjoittaa näin,
Olin yksin kaukaisuudessa,
Etsin onnea ja salaisuutta,
Salaisuus oli kauan,
Oi kätketty meilt',
Mutta ah mä löysin sen,
Sä olit piilottanu sen,
Alakaappiin tiskialtaan,
Mun viinapullon. - Runoilijaniekka
Vieläkö tahdot,
Mulle puhua,
Se sopii,
Kirjoitan lisää sulle,
Neito kaunis!
Sun silmiesi valo,
Huuliesi lämpö,
Heleä puhe,
Tuo mieleen lähinnä,
Sen karanneen sonnin,
Siel äkäslompolos.
Voi ku se saatais kiinni!
Olet valloittanut mut,
Miks karkuun juokset,
Neito kaunis,
Pysäytä vaunut,
Tahdon ah ah ah,
KYYTIIN! Tshiuu,
Tääl on kylmä,
Ota mut kyyyytiiiiii!!! - Runoilijaniekka
Mato tarttui koukkuun,
Koukkuun jäi pääasiassa lahnat,
Mutta sä,
Suloinen ahven,
Uit pois kauas menneisyyteen!...
- Joskuson.joskusei
Kai se on sitten se paljon puhuttu ihmisten välinen kemia mikä vaikuttaa tähänkin asiaan, jonkun ihmisen kanssa puhuminen ei lopu ollenkaan ja jonkun toisen kanssa ei synny vuorovaikutusta alkuunkaan, on vain vaivaannuttava hiljaisuus ja joku kömpelö, pakollinen sana.
- Loppuunolenpäässä
Niin eiköhän tämä ollut tässä. Joko viimein myönnät ettei niistä säistä ja muista jutuista ole mitään hyvää sanottavaa kun pitää miettiä koko ajan miksi? Puhutaan me silloin tällöin ja ihan kuvaamillasi tavalla. Kaikki olen sanonut ja yrittänyt jopa yksinkertaistaa jotta joskus tämän älyät. En siis halua tai muutoinkaan kuulostella edes mitä sinulle kuuluu ym. Sinä tähän pakotit etkö muista? Minusta myös tullut päätökseen eikä mitään puhuttavaa meillä edes ole eihän. Joten se muukin on lopetettava.
- OotpaHeikko
Aikuinen ihminen on pakotettu puhumaan säistä? Oikein pakotettu :D :D
- Lämpimiksenikirjoitan
Olen naimisissa naisen kanssa. Löysin oman seksuaalisuuteni nyt vasta vanhemmalla puolen ikää. Tahtoisin kokeilla miehen läheisyyden. En välitä enää vaimostani ja haluan erota hänestä. Vaimoni on niin riippuvainen minusta ettei halua erota. Vaimo ei käy töissä. Kirjoittelee pääasiassa vauva palstalle nettiin tarinoita. Tiedän että ratkaisu erosta tapahtuu lähiaikoina. Tämä tilanne kuormittaa mieltäni. Nukun huonosti ja olutta kuluu töiden jälkeen kun yritän hukuttaa murheeni alkoholiin.
- Mitensemenikään
No ei ole tiedät sen hyvin miksi. Noilla kyselyillä juuri on väkinäisesti viestejä laitettu samoin merkkipäivien toivottelut. Mutta jos oikein pinnistät ja muistelet kumman pyyntö oli kyseessä? Joten hyvä kun olet edes tuon huomannut. Ei sitä kovinkaan syvällistä voi kertoa kuten aikaisemmin. Eiköhän tämä ollut tässä. Nähtäväksi jää vieläkö jaksat jauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata421472Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3051313- 1091125
- 191081
- 661068
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161039- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177892Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841