Ei meillä mies ole puheenaiheita

eiköhäntämäollut

kaikki on jo kulutettu loppuun. Ehkä parempi jatkaa ilman toisiamme. Ei jaksa aina jutella sataako vettä, vai paistaako aurinko mahdollisesti. Sinusta ei saa irti mitään. Eikö sinulla ole mitään syvällisempiä ajatuksia?

20

466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samatäällä

Puheenaiheet on siinä kun luen hänen vittuilunsa. )) !!

• Ymmärränmäsinua

Mitäs jos miettisit hänen kirjoitusten oikean sanoman. Älä luule tai oleta. Onko se vittuilua vai totta?

• Samatäällä
        Ymmärränmäsinua kirjoitti:

Mitäs jos miettisit hänen kirjoitusten oikean sanoman. Älä luule tai oleta. Onko se vittuilua vai totta?

Ole huoleti, en oleta, en luule vaan tiedän.
        Älä ota pulttia muiden asioista.

• sivustakommenttitähän
        Ymmärränmäsinua kirjoitti:

oikea sanoma ei ole koskaan verrattavissa vittuiluun, oikea sanoma kerrotaan muullalailla kuin vittuilemalla. vittuileva ihminen tekee tahallaan kiusaa toiselle ihmiselle eikä se ole aikuisten ihmisten keskinäistä kommunikointia, se on halpamaista ja alentavaa käytöstä toista kohtaan.

• Kurjiatollaiset

Jotkut tulkitsee aina tahallaan väärin ns lukee rivien välistä vaikka siellä ei lue mitään. Riidan saa aikaiseksi oman huonon mielen takia mistä vaan.

• VoiHyvääPäivää

Olet 4 kk kirjoitellut minusta halventavia viestejä tänne ja kun kerran sanon sinua sisältä mädäksi ja käsken vetämään käteen, vedät herneen nenään? Aikuisten oikeasti anna mun kaikki kestää. :D Muistan lukeneeni olevani alkkis, huora, narkkari, mielisairas, avohoitopotilas, narsisti, psykopaatti, läähätän lenkillä, keskivartalossani on liikaa rasvaa.. kaikista mieleenpainuvin oli viesti missä tilasit Tor selaimella hotellin ja mitä näitä muita seksifantasiasatuja nyt olikaan. Kyllä se minä olen, joka vittuilee ja on HIRVEÄ ihminen. :D Kiitos päivän piristyksestä.

• EriIhminen

Kukas sinä olet? Jutellaanko, voidaan jutella jos haluat?

• vapauskoittaavihdoinkin

Kiitos. Kiitos!

• Runoilijaniekka

Oli mulla
      Ajatus kaunein
      Unohdin sen vain
      Ku rupes kutittaa pyllystä.

• Runoilijaniekka

Rakkaalleni...
        Älä koskaan unhoita
        Mua petteriä
        Pierupetteriä
        Miestä urhoollista
        Sankaria
        Tiedät sen itsekin.

• Runoilijaniekka

Mitä etsit
        Sä yksinäinen naikkonen
        Tule syliini
        Löydät rakkauden
        Usko tai älä.

• Runoilijaniekka

Jos vain
        Kuulisit tän
        Niin hämmennys mieles
        Täyttäös vain
        Oli päivä
        Tuli yö
        Yksin katseeni kohotin
        Taivaalle sinertävän
        Näin sut
        Auton sivupeilistä.

• Runoilijaniekka

Vielä tahdon sulle,
        Runon kauniin lausua,
        Ah sydämestä syvält'
        Syvyydestä,
        Viiltäen ja raastaen,
        Mun sydän pieni sulle,
        Oi armain,
        Kirjoittaa näin,
        Olin yksin kaukaisuudessa,
        Etsin onnea ja salaisuutta,
        Salaisuus oli kauan,
        Oi kätketty meilt',
        Mutta ah mä löysin sen,
        Sä olit piilottanu sen,
        Alakaappiin tiskialtaan,
        Mun viinapullon.

• Runoilijaniekka

Vieläkö tahdot,
        Mulle puhua,
        Se sopii,
        Kirjoitan lisää sulle,
        Neito kaunis!
        Sun silmiesi valo,
        Huuliesi lämpö,
        Heleä puhe,
        Tuo mieleen lähinnä,
        Sen karanneen sonnin,
        Siel äkäslompolos.
        Voi ku se saatais kiinni!
        Olet valloittanut mut,
        Miks karkuun juokset,
        Neito kaunis,
        Pysäytä vaunut,
        Tahdon ah ah ah,
        KYYTIIN! Tshiuu,
        Tääl on kylmä,
        Ota mut kyyyytiiiiii!!!

• Runoilijaniekka

Mato tarttui koukkuun,
        Koukkuun jäi pääasiassa lahnat,
        Mutta sä,
        Suloinen ahven,
        Uit pois kauas menneisyyteen!...

• Joskuson.joskusei

Kai se on sitten se paljon puhuttu ihmisten välinen kemia mikä vaikuttaa tähänkin asiaan, jonkun ihmisen kanssa puhuminen ei lopu ollenkaan ja jonkun toisen kanssa ei synny vuorovaikutusta alkuunkaan, on vain vaivaannuttava hiljaisuus ja joku kömpelö, pakollinen sana.

• Loppuunolenpäässä

Niin eiköhän tämä ollut tässä. Joko viimein myönnät ettei niistä säistä ja muista jutuista ole mitään hyvää sanottavaa kun pitää miettiä koko ajan miksi? Puhutaan me silloin tällöin ja ihan kuvaamillasi tavalla. Kaikki olen sanonut ja yrittänyt jopa yksinkertaistaa jotta joskus tämän älyät. En siis halua tai muutoinkaan kuulostella edes mitä sinulle kuuluu ym. Sinä tähän pakotit etkö muista? Minusta myös tullut päätökseen eikä mitään puhuttavaa meillä edes ole eihän. Joten se muukin on lopetettava.

• OotpaHeikko

Aikuinen ihminen on pakotettu puhumaan säistä? Oikein pakotettu :D :D

• Lämpimiksenikirjoitan

Olen naimisissa naisen kanssa. Löysin oman seksuaalisuuteni nyt vasta vanhemmalla puolen ikää. Tahtoisin kokeilla miehen läheisyyden. En välitä enää vaimostani ja haluan erota hänestä. Vaimoni on niin riippuvainen minusta ettei halua erota. Vaimo ei käy töissä. Kirjoittelee pääasiassa vauva palstalle nettiin tarinoita. Tiedän että ratkaisu erosta tapahtuu lähiaikoina. Tämä tilanne kuormittaa mieltäni. Nukun huonosti ja olutta kuluu töiden jälkeen kun yritän hukuttaa murheeni alkoholiin.

• Mitensemenikään

No ei ole tiedät sen hyvin miksi. Noilla kyselyillä juuri on väkinäisesti viestejä laitettu samoin merkkipäivien toivottelut. Mutta jos oikein pinnistät ja muistelet kumman pyyntö oli kyseessä? Joten hyvä kun olet edes tuon huomannut. Ei sitä kovinkaan syvällistä voi kertoa kuten aikaisemmin. Eiköhän tämä ollut tässä. Nähtäväksi jää vieläkö jaksat jauhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      42
      1472
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1365
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      305
      1313
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1125
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1081
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      66
      1068
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1039
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      177
      892
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe