Parisuhteessa olevat, kuinka usein harrastatte?

seksiäjokapäivä

Niin siis kuinka usein harrastatte seksiä?

Meillä harrastetaan 1-3 kertaa joka päivä :)

20

795

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syystarjous

      Ukko panee 2-3 kertaa päivässä ja siinä sivussa hoitelen 5-6 panoa muiden miesten kanssa.

    • Kikkeliskok

      Arkena noin 3 krt/viikko, lomalla enemmän.

    • 1-2kertaa kuussa😢

    • Missä-välissä-ehtii

      Ehkä kerran kuukaudessa tällä hetkellä. Kerta viikossa on ollut aika perus. Lomalla jopa kahdesti viikossa. Käteen vedän pari kertaa viikossa. Emäntäkin varmaan masturboi.

    • Ruuhkavuosia

      Lapsiperheen arkea. Ehkä kerran-pari kuukaudessa. Viikot ne vaan vierii ja yleensä sitä haluaa vain nukkua.

      • Eipätarviiehkäsyä

        Joo kyllä se on noin 1krt/viikko. Tai siihen on pyritty kun lapsia halutaan ja ei vaan oo tullu vaikka 4v.yritetty.. ja yhteistä aikaa ei yksinkertaisesti ole.. sillo 15v sitte harrastettiin kyllä n.joka päivä.. kesälomalla nykyisin n.2krt/pv.


      • Näinsevaano

        Vali vali tekosyitä ettei ole aikaa työ menee kaiken muun edelle.. Tässä elämässä pakko ei ole muuta kuin kuolema ja verot.. Seksitön suhde ei tule kauaa kestämään..


      • Vedä-pelle-handuun-vaa
        Näinsevaano kirjoitti:

        Vali vali tekosyitä ettei ole aikaa työ menee kaiken muun edelle.. Tässä elämässä pakko ei ole muuta kuin kuolema ja verot.. Seksitön suhde ei tule kauaa kestämään..

        Kyllähän nuo näyttää kestävän kun ei ole muuta vaihtoehtoa yhteisten velkojen ja lasten takia.


    • Meillä harrastetaan kerran vuoteen...
      Vaimo ei halua, niin asia on loppuunkäsitelty. Jos tästä suhteesta vielä selviin hengissä, niin suomalaista naista en enää vaivakseni huoli.

      • Onsehelppoa

        Mikäs pakko se on yhdessä olla lusikat jakoon ja menoksi


      • Kikkeliskok

        Voin suositella, vaihtamalla paranee. Exän kanssa seksiä oli ehkä 3 kertaa vuodessa, sekin hänen puolelta aika vastentahtoisesti, tyyliin no pannaan sitten. Nykyisen kanssa on kiva, kun seksuaaliset halut ja tarpeet on hyvin samalla aaltopituudella sekä laadullisesti että määrällisesti.


    • mekkk

      2-5 kertaa viikossa on menty ja 28 v kimpassa.

      • Rouva68

        Meillä bylsitään just silloin kun minä haluan ja siihen ei ole ukolla nokan koputtamista.


      • Kikkeliskok

        Suunnilleen tuota mieltä minunkin exä oli. Minusta se 3 krt/vuosi oli liian vähän. Parempi on, että kumpikin ottaa huomioon toisen mietteet asiasta ja muutenkin ovat melko samaa mieltä sopivasta taajuudesta.


      • Kusettajakollegasi

        Meillä on tuplaten nuo.


    • Numohissija

      Pari kertaa viikossa. Lisäksi runkkaan muutaman kerran viikossa. Olemme 55v.

    • haluiskans

      Meillä miehen kanssa n.kerran kuussa. Hän kuulema "hoitaa velvollisuutensa" :) Noh, minulla oli sellainen kausi muutama vuosi sitten, että etsin salakikkeliä ja siinä touhussa kokeilin ainakin neljääkymmentä n.vuoden aikana. Nyt olen vakiintuneessa "kikkelisuhteessa" 21vuotta minua nuoremman kanssa,naimme 1-2 krt viikossa olosuhteiden mukaan.
      Toimii hyvin,hänkin naimisissa, eikä kotona saa tarpeeksi.
      Olemme mieheni kanssa kuuskymppisiä.

      Luottamus on vakipanon kanssa täydellinen, emme tietenkään eroa pitkistä liitoistamme. Tämä on meille kehonhuoltoa, muuten kaikki on hyvin.

    • pensionista

      Saan 69v vaimoni kiinnostumaan viikoittain pari kertaa. Nyrkkikyllikki avustaa minua täydentämään tarpeen.
      Lomareisuilla on muita aktiviteettejä ja itse höpöstelen alkoholin kanssa joten vanhan ukon aktiivisuus tippuu 1/4 osaan. Vaimoni väittää silloin lomailevanssa eikä absolutistina silloinkaan maista tippaakaan alkoa. Eipä arvostele minunkaan vihtymystäni juomiin.

      • Kutistunutnakki

        Ei hasdsmmin tuossa iässä.. Itselläni ei veitikka ole nytkähtänytkään vuosikymmeniin. Joten kerrat on ihan nolla ja nyrkistöäkään ei ole sen suurempaa apua ollut.


    • 2-7 päivää viikossa. Jos useampi päivä välissä, niin työmatka syynä. Silloin skypeseksiä. Perusseksiä useimmin eli kummallakin tukee kerran ja ollaan nätisti. Sitten parin viikoin välein pitempi leikkisessio, jossa,voi olla roolileikkiä. Yleensä olen itse se kohde, jolle,tehdään kaikenlaista. Suosikkihahmot miehelle ovat kiltti/tuhma koulutyttö, saksalainen drindl-hutsu (silloin tulee kovaa kaikkiin reikiin, mutta sehän ei mua haittaa) ja sitten omasta ammatistani johtuen joko tiukka ope.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe