Israel valmistautuu sotaan

Israel valmistautuu täysimittaseen sotaan. Syy iranin ja hisbollahin läsnäolo syyriassa. Nyt tarvitaan rukouksia Jumalan kansan puolesta. Aivan kuten vuosina 1948 ja 1967 ja 1973 jolloin Israel saavutti voitot ja onhan Israelin valtion olemassaolo jo suuri Jumalan ihme.

http://www.tv7.fi/vod/player/59158/

26

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bksnedhfd

      Totta, Israelin on pakko olla valmiina puolustamaan itseään 24/7/365. Vaihtoehtoja ei ole olemassa.

      Ps. Miksi sinä muuten selvästikin pyrit dominoimaan uskontopalstalla, jonka otsikon viiteryhmään et itse kuulu? Et ole juutalainen, vaan fundamentaalinen kristitty, joka tuputtaa palstalle kuukausi kuukauden- ja vuosi vuoden jälkeen kristinuskoa sekä kristologiaa opinkappaleineen. Onko sinulla kenties pakkomielle?
      Voisitko mahdollisesti edes kuriositeettina pyrkiä joskus keskustelemaan palstan aiheesta, joka on juutalainen uskonto / judaismi, vai eikö aihe kiinnosta?

      Tämä ei edelleenkään ole yksi S24:n lukuisista kristinuskoa käsittelevistä palstoista.

      • Goytar

        Itse asia eli mielipide jokseenkin oikein.

        Mutta toisaalta myös varsin rasistisen mielipiteen lisäksi - jota en pyydä poistamaan vaan jääköön se kaikkien näkyville - huomaamme jälleen yhden juutalaisen putkahtaneen varjoista, kuin tyhjästä, häätämään pois vääräuskoisia ja eilen kun täällä kirkkain silmin väitettiin ettei palstalla edes kirjoittele yhtään juutalaista!

        Tänään jo toinen juutalainen jonka minä olen laskenut.
        .


      • Että teistä tulisi Kristittyjä. Israel on myös Juutalaisuus.



      • "Miksi sinä muuten selvästikin pyrit dominoimaan uskontopalstalla, jonka otsikon viiteryhmään et itse kuulu? Et ole juutalainen, vaan fundamentaalinen kristitty, joka tuputtaa palstalle kuukausi kuukauden- ja vuosi vuoden jälkeen kristinuskoa sekä kristologiaa opinkappaleineen. Onko sinulla kenties pakkomielle?"

        Miksi sitten kts saa laittaa omia muslimi sekä irania tukevia juttujaan????


      • VaiennettuKristittytär
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        "Miksi sinä muuten selvästikin pyrit dominoimaan uskontopalstalla, jonka otsikon viiteryhmään et itse kuulu? Et ole juutalainen, vaan fundamentaalinen kristitty, joka tuputtaa palstalle kuukausi kuukauden- ja vuosi vuoden jälkeen kristinuskoa sekä kristologiaa opinkappaleineen. Onko sinulla kenties pakkomielle?"

        Miksi sitten kts saa laittaa omia muslimi sekä irania tukevia juttujaan????

        Käsittääkseni et myöskään ole fundamentalistikristitty vaan klassista kristinuskoa, klassista luterilaisuutta tunnustava, kuten muuten itsekin uskoltani olen. Näin olen uskonsuuntasi ymmärtänyt. Myös KTS käsittääkseni on luterilainen. Itse en ole enää Kirkon jäsen mutta itse vanhaa luterilaisuutta uskossa tunnustan.

        Jeesus Itse nimenomaisesti kieltää "kaatamaasta uutta viiniä vanhoihin nahkaleileihin" jota muuten fundamentalistit ja messiaaniset kiellosta huolimatta tekevät.

        Ei juutalaisia kantsu yrittää käännyttää kristityiksi, heillä on uskoamme vastaan vahva vastustus ja se on heidän oma asiansa. Kukin meistä makaa kuten itse petaa.

        Foorumin aihe on juutalaisuus, ei yksin juutalainen uskonto vaan koko juutalaisuus. Missään ei ilmoiteta että juutalaisuutta ei saisi arvostella sananvapauden menettämisen uhalla. Muistaisin että S24-moderaatiossa on mukana mitä ilmeisimmin ainakin yksi erityisen kristittyjen vastainen ja vihamielinen, juutalainen mode.

        Juutalaiset uskottelevat itselleen että heille kuuluu jokin erityinen suoja kaikkea arvostelua vastaan sekä samalla suoja itse käyttäytyä törkeästi muita kohtaan ja jos tämä erityinen herrakansan illuusio yhtään rikkoutuu, syyllinen on aina se toisenuskoinen jonka otsaan saa aina, perättömästikin lyödä rasistin leiman ja vaientaa hänen ihmisoikeutensa julkisessa mediassa kuten S24, mm. sananvapauteen nähden.

        Foorumin aihe on juutalaisuus josta oikeusvaltion lain mukaan käsittääkseni saa esittää myös eriäviä mielipiteitä. Ainakin Suomessa on rikos yrittää vaientaa toisinajattelu. Tällaista toimintaa kutsutaan rasismiksi.

        Ei ole rasismia jos itse rasismin uhri kertoo omakohtaiset kokemuksensa ja mielipiteensä henkilöistä, uskonnosta ja kulttuurista jonka rikosten ja rasismin kohteeksi hän itse on joutunut.
        .


      • NäinYstäviäKivitetään
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        "Miksi sinä muuten selvästikin pyrit dominoimaan uskontopalstalla, jonka otsikon viiteryhmään et itse kuulu? Et ole juutalainen, vaan fundamentaalinen kristitty, joka tuputtaa palstalle kuukausi kuukauden- ja vuosi vuoden jälkeen kristinuskoa sekä kristologiaa opinkappaleineen. Onko sinulla kenties pakkomielle?"

        Miksi sitten kts saa laittaa omia muslimi sekä irania tukevia juttujaan????

        Olet myös itse Israelin ja juutalaisten ystävä, omalla tavallasi ja ymmärrykselläsi, mutta huomaa minkä kohtelun siitä heiltä saat.
        .


      • VaiennettuKristittytär kirjoitti:

        Käsittääkseni et myöskään ole fundamentalistikristitty vaan klassista kristinuskoa, klassista luterilaisuutta tunnustava, kuten muuten itsekin uskoltani olen. Näin olen uskonsuuntasi ymmärtänyt. Myös KTS käsittääkseni on luterilainen. Itse en ole enää Kirkon jäsen mutta itse vanhaa luterilaisuutta uskossa tunnustan.

        Jeesus Itse nimenomaisesti kieltää "kaatamaasta uutta viiniä vanhoihin nahkaleileihin" jota muuten fundamentalistit ja messiaaniset kiellosta huolimatta tekevät.

        Ei juutalaisia kantsu yrittää käännyttää kristityiksi, heillä on uskoamme vastaan vahva vastustus ja se on heidän oma asiansa. Kukin meistä makaa kuten itse petaa.

        Foorumin aihe on juutalaisuus, ei yksin juutalainen uskonto vaan koko juutalaisuus. Missään ei ilmoiteta että juutalaisuutta ei saisi arvostella sananvapauden menettämisen uhalla. Muistaisin että S24-moderaatiossa on mukana mitä ilmeisimmin ainakin yksi erityisen kristittyjen vastainen ja vihamielinen, juutalainen mode.

        Juutalaiset uskottelevat itselleen että heille kuuluu jokin erityinen suoja kaikkea arvostelua vastaan sekä samalla suoja itse käyttäytyä törkeästi muita kohtaan ja jos tämä erityinen herrakansan illuusio yhtään rikkoutuu, syyllinen on aina se toisenuskoinen jonka otsaan saa aina, perättömästikin lyödä rasistin leiman ja vaientaa hänen ihmisoikeutensa julkisessa mediassa kuten S24, mm. sananvapauteen nähden.

        Foorumin aihe on juutalaisuus josta oikeusvaltion lain mukaan käsittääkseni saa esittää myös eriäviä mielipiteitä. Ainakin Suomessa on rikos yrittää vaientaa toisinajattelu. Tällaista toimintaa kutsutaan rasismiksi.

        Ei ole rasismia jos itse rasismin uhri kertoo omakohtaiset kokemuksensa ja mielipiteensä henkilöistä, uskonnosta ja kulttuurista jonka rikosten ja rasismin kohteeksi hän itse on joutunut.
        .

        Myös KTS käsittääkseni on luterilainen"

        Ei ole. vaan kts on muslimi


      • VaiennettuKristittytär kirjoitti:

        Käsittääkseni et myöskään ole fundamentalistikristitty vaan klassista kristinuskoa, klassista luterilaisuutta tunnustava, kuten muuten itsekin uskoltani olen. Näin olen uskonsuuntasi ymmärtänyt. Myös KTS käsittääkseni on luterilainen. Itse en ole enää Kirkon jäsen mutta itse vanhaa luterilaisuutta uskossa tunnustan.

        Jeesus Itse nimenomaisesti kieltää "kaatamaasta uutta viiniä vanhoihin nahkaleileihin" jota muuten fundamentalistit ja messiaaniset kiellosta huolimatta tekevät.

        Ei juutalaisia kantsu yrittää käännyttää kristityiksi, heillä on uskoamme vastaan vahva vastustus ja se on heidän oma asiansa. Kukin meistä makaa kuten itse petaa.

        Foorumin aihe on juutalaisuus, ei yksin juutalainen uskonto vaan koko juutalaisuus. Missään ei ilmoiteta että juutalaisuutta ei saisi arvostella sananvapauden menettämisen uhalla. Muistaisin että S24-moderaatiossa on mukana mitä ilmeisimmin ainakin yksi erityisen kristittyjen vastainen ja vihamielinen, juutalainen mode.

        Juutalaiset uskottelevat itselleen että heille kuuluu jokin erityinen suoja kaikkea arvostelua vastaan sekä samalla suoja itse käyttäytyä törkeästi muita kohtaan ja jos tämä erityinen herrakansan illuusio yhtään rikkoutuu, syyllinen on aina se toisenuskoinen jonka otsaan saa aina, perättömästikin lyödä rasistin leiman ja vaientaa hänen ihmisoikeutensa julkisessa mediassa kuten S24, mm. sananvapauteen nähden.

        Foorumin aihe on juutalaisuus josta oikeusvaltion lain mukaan käsittääkseni saa esittää myös eriäviä mielipiteitä. Ainakin Suomessa on rikos yrittää vaientaa toisinajattelu. Tällaista toimintaa kutsutaan rasismiksi.

        Ei ole rasismia jos itse rasismin uhri kertoo omakohtaiset kokemuksensa ja mielipiteensä henkilöistä, uskonnosta ja kulttuurista jonka rikosten ja rasismin kohteeksi hän itse on joutunut.
        .

        "Ei juutalaisia kantsu yrittää käännyttää kristityiksi, heillä on uskoamme vastaan vahva vastustus ja se on heidän oma asiansa. Kukin meistä makaa kuten itse petaa."

        Joo heille on annettu paatumus Kristittyjen määrään tulemiseen saakka.

        ROOM.11: 25. Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,

        26. ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.


      • VihattuKrisutar
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Myös KTS käsittääkseni on luterilainen"

        Ei ole. vaan kts on muslimi

        KTS kaiketi voisi itse tähän vastata.

        Minulla on se vakaa käsitys, että hän on kantasuomalainen vasemmistolainen, kristitty luterilainen ja jolla Lähi-idän politiikassa poliittinen ja kulttuurinen sympatia kallistuu enemmänkin arabien ja muslimien puolelle. Hän on laajasti sivistynyt ja tuntee hyvin mm. Lähi-idän historiaa ja kulttuureita.

        Ainoa suvakki maanpäällä jota minä siedän. Ja jota pidän suorastaan ystävänä, netissä! Henk.koht en häntä tunne.

        Yhtälailla kuin sinulla, luterilaisella on juutalaisen uskonnon ja Israelin valtion sympatiat. Et kuitenkaan itse ole juutalainen.
        .


    • PohjolaUhattuna

      Koko maailma valmistautuu sotaan. Valmistautua on siis eri asia kuin välttämättä itse ryhtyä.

      Hyvin pahasti näyttää siltä, että Yenkit aloittavat sodan P-Koreaa vastaan, vai iskeekö sitten P-K ensin? Nuo kaksi kyllä ottavat yhteen ennenkuin meillä kristityillä on pakanalliset kesäpäivänseisauskarkelomme.

      Tietysti voimme tuntea myötätuntoa myös Israelia kohtaan, mutta oma huolenaiheeni on puhtaasti itsekäs: sydämeni itkee meidän gojimien omien maiden puolesta: oman kansani ja oman kansani heimoveljien ja -sisarten puolesta, kaikkien Itärajan takaisten ystäviemme, slaavit mukana.

      Kiusallista vaan on, että näyttää pahasti siltä että huolenaiheesi Israel kuuluu vihollisiimme. Ei niin, että itse valitsisimme Israelin viholliseksemme, mutta aktiivisti on Israel, yhdessä USA:n kanssa puuhastellut kaikenlaista inhaa, niin Ukrainassa (öljyputkihanke ja suunnitelma Sevastopolin sataman saamiseksi USA:n ja Israelin käyttöön, mistä haaveesta Putin teki nopsasti lopun ja tätäkös Länsi jaksaa narskuttaa ja paasata "Krimin miehityksestä" vaikkei Venäjä edes ole Krimiä miehittänyt) kuin nyt siellä sun täällä euroopassa, missä USA ( Israel) siis ovat omin luvin aloittaneet levittäytymisen, läpi itä-euroopan maiden, päin Venäjän rajoja.

      USA:n ydinaseita ei Itämerelle kaivata, mutta tuo Lännen Peto on päättänyt tehdä kristillisestä Pohjolastamme lopun. Ensin aloittamalla aggressiivisen, islamilaisen invaasion ja seuraavaksi suora sota. (RuotsiAller-24 poisti jo eilen nopsasti linkkejä näihin faktoihin.)

      Muistoja Pohjolasta:
      https://www.youtube.com/watch?v=85h18KNShNU
      .

      • Jos tulee, me olemme sen ansainneet.

        Kristityt pääsevät kaipaamaansa taivaaseen, minä menen mieluummin helvettiin, kuin kristittyjen kanssa samaan paikkaan.


      • SuunnitelmissaTaivas
        fari.g kirjoitti:

        Jos tulee, me olemme sen ansainneet.

        Kristityt pääsevät kaipaamaansa taivaaseen, minä menen mieluummin helvettiin, kuin kristittyjen kanssa samaan paikkaan.

        Toivottavasti Taivas kirjasi toiveesi ylös. Muista, että "sanoistasi sinut tuomitaan".

        Kristityt muuten eivät automaattisesti mene Taivaaseen. Sinne meno vaatii vähän enemmän.

        Sinä pääset elämässäsi helpolla kun et sinne edes tahdo.

        Minä taas en tahdo Helvettiin.
        .


      • SuunnitelmissaTaivas kirjoitti:

        Toivottavasti Taivas kirjasi toiveesi ylös. Muista, että "sanoistasi sinut tuomitaan".

        Kristityt muuten eivät automaattisesti mene Taivaaseen. Sinne meno vaatii vähän enemmän.

        Sinä pääset elämässäsi helpolla kun et sinne edes tahdo.

        Minä taas en tahdo Helvettiin.
        .

        "Sinä pääset elämässäsi helpolla kun et sinne edes tahdo."

        Niin pääsen minun ei tarvitse valehdella.


      • KristittySanojensaTakana
        fari.g kirjoitti:

        "Sinä pääset elämässäsi helpolla kun et sinne edes tahdo."

        Niin pääsen minun ei tarvitse valehdella.

        Painan sanasi mieleeni. Älä sitten seuraavassa hetkessä sano muuta. Pysy sanojesi takana tai itse tunnustat itsesi valehtelijaksi.

        Syytät minua valehtelijaksi kun uskon ja tunnustan Taivasta. Selvä.

        Juutalaisten "Raamatusta" nämä Taivas-opit on muuten pakanoillekin opetettu.

        Mitä Luther sanoikaan juutalaisista? Olet siis kuitenkin, ainakin tässä asiassa hänen kanssaan samaa mieltä?


      • KristittySanojensaTakana kirjoitti:

        Painan sanasi mieleeni. Älä sitten seuraavassa hetkessä sano muuta. Pysy sanojesi takana tai itse tunnustat itsesi valehtelijaksi.

        Syytät minua valehtelijaksi kun uskon ja tunnustan Taivasta. Selvä.

        Juutalaisten "Raamatusta" nämä Taivas-opit on muuten pakanoillekin opetettu.

        Mitä Luther sanoikaan juutalaisista? Olet siis kuitenkin, ainakin tässä asiassa hänen kanssaan samaa mieltä?

        Näenhän minä taivaan ei sitä tarvitse todistella. Jos haluan nähdä pidemmälle, ostan kaukoputken.
        Tuleva maailma (Olam Haba) ei tarkoittane kuoleman jälkeistä vaan tulevaa maailmaa, jonka uskotaan olevan parempi, tai jumalainen taivaallinen valtakunta.
        Kun kaikki uskovat yksi jumala, eikä siitä tarvitse enää kiistellä. Kukaan ei opeta toistansa vaan jokainen tietää mikä on oikein. Kukaan ei opettele sotimaan, aseet taotaan auroiksi ym. Oikeus virtaa kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro.

        Tuleeko se tiedon ja tahdon kautta, vai kärsimyksen kautta, riippuu siitä mitä ihmiset tekevät, uskomalla se ei tule.


      • helevetin_maanvaiva

        Mitäköhän vittua USA suojelee Israelia tuolla Palestiinalaisilta anastetulla maalla?

        Miksi Israelia ei siiretä USA:n rajojen sisäpuolelle USA:n vaivoiksi?



      • SensuroituSuomKrisutar

      • fari.g kirjoitti:

        Näenhän minä taivaan ei sitä tarvitse todistella. Jos haluan nähdä pidemmälle, ostan kaukoputken.
        Tuleva maailma (Olam Haba) ei tarkoittane kuoleman jälkeistä vaan tulevaa maailmaa, jonka uskotaan olevan parempi, tai jumalainen taivaallinen valtakunta.
        Kun kaikki uskovat yksi jumala, eikä siitä tarvitse enää kiistellä. Kukaan ei opeta toistansa vaan jokainen tietää mikä on oikein. Kukaan ei opettele sotimaan, aseet taotaan auroiksi ym. Oikeus virtaa kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro.

        Tuleeko se tiedon ja tahdon kautta, vai kärsimyksen kautta, riippuu siitä mitä ihmiset tekevät, uskomalla se ei tule.

        Miten sielu pääsee tuohon tulevaan maailmaan?


      • HelpostiPääsee
        inti kirjoitti:

        Miten sielu pääsee tuohon tulevaan maailmaan?

        Sielu pääsee tuohon tulevaan, hyvään maailmaan tunnustamalla oman kelpaamattomuutensa, eli syntisyytensä ja kiittämällä Jumalaa Jumalan Itsensä meille lähettämästä Syntiemme Sovittajasta ja uskon kautta Lahjavanhurskauttajastamme, Jeesuksesta joka sovitti myös hänen, katuvan sielun kaikki synnit ja kelpaamattomuuden Jumalan edessä ja nöyrästi luovuttamalla itsensä tämän Jumalan tahdon ja hallinnan alle ja eipä siinä sitten paljon muuta.
        *


    • rffrrdedede

      Saudit ja muut arabit alkavat pikkuhiljaa tunnustamaan Israelin olemassaolon oikeutuksen jopa Koraanin lukujen avulla.
      Niin kuin olen jo vuosikausia kirjoittanut, että Koraanissa lukee Israelin maan kuulumisesta juutalaisille ja heidän tulee palata omaan maahansa.
      Toki liitoutumaan vaikuttaa myös että Iran nähdään arabien ja Israelin silmissä yhteisenä vihollisena.

    • Saudi Kruununprinssi sanoi Iranin johtavasta johdosta.

      "Me opimme Euroopasta. Emme halua, että uusi Hitler Iranista toistaa, mitä tapahtui Euroopassa."

      WAU ! Tällaisiakin miehiä vielä löytyy, hänhän voi olla vaikka Messias.

      • hhuhuuhuhuhu

        Joo hän voi olla vaikka mitä.
        Saudien,sunnien ja Israelin liitto voisi toimiakin Irania vastaan. Pahus,kun Saddam kukistettiin niin yksi voima Irania vastaan poistui.
        Pitkästä aikaa tuli iloisia uutisia lähi-Idästä, tuli hyvä mieli kun johtavat islamin asiantuntijat keskustelivat siitä kuinka juutalaisten pitäisi saada olla Israelissa ,kun niin on mainittu Koraanissa. Vanhat änkyrät paikalla nieleskelivät hämmästyneinä ja järkyttyneinä.
        Toivottavasti linja pitää ja uudistukset etenevät Saudeissa.
        Prinssi halusi yhteistyötä myös tieteen ja koulutuksen aloilla Israelin kanssa. Ensinmäinen viisas mies Saudeissa.
        Hyvä!


    • https://www.verkkouutiset.fi/saudi-arabian-prinssi-iranin-ajatollahista-han-on-uusi-hitler/

      Suomestakin löytyy sama tieto.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe