Onkos muita jotka tykkää pitää esim. Kauppareissuilla tappia perseessä? Itsellä usein vähän pienempi tappi ja naisten alusvaatteita mm. Sukkahousut kaupassa käydessä ym. Kyllä mälli lentää kun lopulta antaa sille luvan lentää.
Tappi anaaliin
27
3457
Vastaukset
- korkkarikalle
Harrastatko muita naisten vaatteita esim .korkkareita ?
- Kakkosenmiehiä
Kyllä harrastan paljonkin erinäisiä naisten vaatteita, mutta korkkareita ei ole vielä tullut hommattua.
- Pikkucd
Kakkosenmiehiä kirjoitti:
Kyllä harrastan paljonkin erinäisiä naisten vaatteita, mutta korkkareita ei ole vielä tullut hommattua.
Tykkäätkö käydä sukkisajelulla, ajella sukkahousuissa ja ja vain paita muuten päälläsi?
- korkkarikalle
Avasin luukku.comiin postin jos kukaan haluu jutella paremmin ;)...Elis korkkarikalle ja at merkki ja luukku piste com
- Kakkosenmiehiä
Pikkucd kirjoitti:
Tykkäätkö käydä sukkisajelulla, ajella sukkahousuissa ja ja vain paita muuten päälläsi?
En ole kehannut pelkissä sukkiksissa ajella, löysät kollarit ollut jalassa mutta muuten joo.
- Pikkucd
Kakkosenmiehiä kirjoitti:
En ole kehannut pelkissä sukkiksissa ajella, löysät kollarit ollut jalassa mutta muuten joo.
Otas joskus colleget jalasta pois, että jää vain tummant-nailonit ja pusakka näin talvisin päälle. Kostuu mukavasti!
- pikkarirunkkari
Kerran olen kävellyt kadulla anustappi pepussa ja joskus olen ajanut autolla ilman housuja ja runkannut samalla, naisten pikkareita/stringejä olen ostellut kaupoista, kiihottaa ostaa pikkarit kaupasta jos kassalla nuori typy, tykkään valkoisista pitsi-stingeistä jotka olen pukenut ylleni kun olen käynyt P-paikoilla runkkaamassa. Useasti olen sitten riisunut stringit ja runkannut spermat niihin ja jättänyt stringit P-paikoille.
- miehetnauttii
Lauantaina tein niin että laitoin aneros anaalikiihoittimen peppuuni ja sukkahousut jalkaan ettei tappi pääse luiskahtamaan pois ja menin kaverille kahville. Istuskeltiin ja juotiin kahvit sitten kaveri ehdotti mennäänkö saunaan. Mietin tovin ja sanoin mennää vaan. Riisuttiin vaatteita niin kaveri sano, ai sul olikin sukkahousut eikä ohuet sukat. Sanoin juu niin on. No mentiin saunaan ja istuttiin lauteilla niin sanoin kaverille, ootko ikinä koittanu anaalikiihotinta. Kaveri sano, en, kui nii. Käännyin lauteilla niin että peppuni oli kaveriin päin ja nostin jalat koukkuun ja sanoin kaverille mä oon. Kaveri katto peppuani ja kysyi onks sul joku tappi sisällä ollu koko ajan. Sanoin, on. Kaveri kysy miltä tuntuu. Sanoin, aika kivalle. Siihen kaveri tokas, ilmankos sul seisookin muna. Kysyin kaverilta haluutko koittaa milt tuntuu. Kaveri sano, mieli kyl tekis. Nousin ylös ja sanoin oota hetki käyn pesemässä sen. Pesin aneroksen ja annoin kaverille. Kaveri nous ylös ja sano, haen liukkaria. Tuli hetken päästä takas saunaan ja sanoi. Miten tää laitetaan. Sanoin mee selälles vaikka ja nosta jalat koukkuun. Laitoin liukkaria anerokseen ja aloin hitaasti työntämään sitä kaverin peppuun. Sinne se upposi ja kaveri sanoi, ai saakeli ku tuntuu hyvälle. Katsoin kuinka hänen muna alkoi seisomaan. Noin 15min. Oltiin oltu saunassa niin kaveri sanoi, tuntuu niin hyvälle että nyt tekis mieli runkata. Sanoin kaverille, runkataan toisiamme. Niimpä otettiin toistemme munat käteemme ja alettiin runkkaamaan. Molemmat sai kunnon orkut. Kaveri sanoi, mä ostan kyllä ittellenikin tälläsen tapin tuntu niin hyvälle. Sanoin, osta ihmeessä niin voidaa runkkailla yhessä tapit pyllyssä. Kyllä se vaa niin on että peppu on miehen herkkä paikka, kiihottaa mukavasti kun on pepussa jotain sisällä ;)
- Anonyymi
Ompas sinulla käynyt hyvä tuuri kun on kaveri jonka kanssa runkkaa ja harrastaa näitä peppu juttuja , itse toivoisin myös, usein nussin anaalini isolla tappilla ja runkkaan, viimeksi tänään, mutta olisi kyllä kiva kun olisi kaveri jonka kanssa nauttia näistä , vielä kun sais imeä kullia ja sais spermat suuhun , nielisin kaiken.
M 64 CD 💃
- Kunnontappi
Useasti pidän tappia kauppareissulla. Mulla iso pyöreä pysyy hienosti paikallaan. Sisään saaminen hieman vaikeaa, mutta kun paikallaan painaa upeasti eturauhasta. Olen parikertaa kastellut farkut spermalla, kun oikein kiimassa lähtenyt liikkeelle.
- Anonyymi
Minä olen myös pitänyt kauppareisulla tappi anaalissa , sekä käytän naisten alusvaatteita kuten rintsikoita , sukkanauhavyö ja sukat .
Monasti iltakävelyllä myös tulee näitä käytettyä.
Nykyään menee jo sisään Doc Jonssonin Ass Master tappi josta poistin ulkokuoren halkaisija n. 10.5 cm . Minulla on myös muita ihania anaalitappeja . Kun on iso tappi analissa niin tuntuu tosi hyvältä runkata .
M61 🙂👍- Anonyymi
Alusvaatteita pikkuhousuja rintsikoita tulee käytettyä. Sukkahousut adidasverkkareiden alla lenkkeillessä. Mukavasti herutaa kävellessä ;) M55
- Anonyymi
Anaalitappi on hyvä laittaa kunnon runkkailusessioiden jälkeen suuhun.
- Anonyymi
Minkä mallista tappia (linkki tuotteeseen) olette käyttäneet ja miten hyvin se pysyy paikallaan?
Olettaisi, että tuollainen olisi vaikea otaa pois ja eikös tuon pyörä kanta riskeeraa painaa ikävästi reunoilta pakaroita.
- https://www.sinful.fi/marc-dorcel-medium-anustappi-kuulalla
Oletteko kokeilleet sellaista mallia jossa on kuula sisällä, jonka ainakin teoriassa tilisi antaa mukavia tuntemuksia liikkuessa / kävelessä tai harrastellessa kumppanin kanssa.
Mutta millainen asu kesäkuumilla, meinaan jos sattuu iskemään oikein maukas ja hellittämätön kankeus, niin kesäkamppeissa se ei ole kovin diskreetto.
Ps. Olisi ajatus hommata kokin tappi ja jos se eturauhasta kävellessä hieroo niin aina plussaa, joksin saattaisi ehkä aiheuttaa stondista ja kosteutta.
Peppuluolen homma ja fiilikset alkanut kiinnostaa enempi ihan vahingossa kun etsiskelin e-rauhasen liikaksvulle luonnollista vaihtoehtoa / hierontaa, lääkkeiden sijaan.
Varsinainen hierontalaite toistaiseksi hommaamatta, mutta Lelon Loki tällä hetkellä ensisijainen kiinnostuksen kohde.
Antaikohan tuollainen imukuppiversio hierontaa myös e-rauhaselle jos tuollaisella "uskaltautuisi" leikkimään.
- https://www.sinful.fi/sinful-slender-keskikokoinen-silikoninen-dildo- Anonyymi
Minulla on sellainen pyöreä tappi joka on Doc Jonsson valmistama Noin 65-70 mm halkaisija joka pysyy hyvin anaalissa kun liikkuu ulkona, se on saman muotoinen kun sinun linkissä oleva pallomainen tappi , se tuntuu kyllä hyvältä anaalissa ja käytän sitä melko usein esimerkiksi kaupassa käydessä
M 62 🙂👍
- Anonyymi
Sillointällöin tappi perseessä,staypit jalassa farkkujen tai collareiden alla kaupoilla. Autossa minihameessa ja sukkiksissa tai stayupeissa. Joskus myös topatut rintsikat päällä. Kiva vetää sivuun johonkin parkkiin ja laittaa vielä korkkarit jalkaan ja jaloitella.
- Anonyymi
Samoin, tytön asuissa ja tappi , riettaan tuntuista liikkua kaupoissa ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, tytön asuissa ja tappi , riettaan tuntuista liikkua kaupoissa ym
Eikö,noin saa aivan hurjan kiiman päälle.
- Anonyymi
mulla myös kauko-ohjattava sauva värinää voi säätää itte tai vaimo hoitaa
- Anonyymi
Toi olis kyllä hauska, menee ostoon !
- Anonyymi
Laittaisitte nyt kuitenkin linkit niihin leluihinne joista kokemuksia kerrotte, sillä muutoin infoarvo jää heikoksi.
- Anonyymi
Porsastelijat ry
- Anonyymi
Anaali kuulan kanssa, on vähän painavampi. Ilman alushousuja ja löysät collage housut päällä.
Reilusti liukaria. Muutaman kerran kassa jonossa tuntunut että alkaa liukua ulos. Pitää vaan yrittää pitää sisällä.- Anonyymi
Sikailua yök
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikailua yök
Mitäs et ole vieläkään jättänyt sikojasi rauhaan.
- Anonyymi
Ei kun kiimailua, nam
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541431- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101175Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32916Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804