Tappi anaaliin

Kakkosenmiehiä

Onkos muita jotka tykkää pitää esim. Kauppareissuilla tappia perseessä? Itsellä usein vähän pienempi tappi ja naisten alusvaatteita mm. Sukkahousut kaupassa käydessä ym. Kyllä mälli lentää kun lopulta antaa sille luvan lentää.

27

2911

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkkarikalle

      Harrastatko muita naisten vaatteita esim .korkkareita ?

      • Kakkosenmiehiä

        Kyllä harrastan paljonkin erinäisiä naisten vaatteita, mutta korkkareita ei ole vielä tullut hommattua.


      • Pikkucd
        Kakkosenmiehiä kirjoitti:

        Kyllä harrastan paljonkin erinäisiä naisten vaatteita, mutta korkkareita ei ole vielä tullut hommattua.

        Tykkäätkö käydä sukkisajelulla, ajella sukkahousuissa ja ja vain paita muuten päälläsi?


      • korkkarikalle

        Avasin luukku.comiin postin jos kukaan haluu jutella paremmin ;)...Elis korkkarikalle ja at merkki ja luukku piste com


      • Kakkosenmiehiä
        Pikkucd kirjoitti:

        Tykkäätkö käydä sukkisajelulla, ajella sukkahousuissa ja ja vain paita muuten päälläsi?

        En ole kehannut pelkissä sukkiksissa ajella, löysät kollarit ollut jalassa mutta muuten joo.


      • Pikkucd
        Kakkosenmiehiä kirjoitti:

        En ole kehannut pelkissä sukkiksissa ajella, löysät kollarit ollut jalassa mutta muuten joo.

        Otas joskus colleget jalasta pois, että jää vain tummant-nailonit ja pusakka näin talvisin päälle. Kostuu mukavasti!


    • pikkarirunkkari

      Kerran olen kävellyt kadulla anustappi pepussa ja joskus olen ajanut autolla ilman housuja ja runkannut samalla, naisten pikkareita/stringejä olen ostellut kaupoista, kiihottaa ostaa pikkarit kaupasta jos kassalla nuori typy, tykkään valkoisista pitsi-stingeistä jotka olen pukenut ylleni kun olen käynyt P-paikoilla runkkaamassa. Useasti olen sitten riisunut stringit ja runkannut spermat niihin ja jättänyt stringit P-paikoille.

    • miehetnauttii

      Lauantaina tein niin että laitoin aneros anaalikiihoittimen peppuuni ja sukkahousut jalkaan ettei tappi pääse luiskahtamaan pois ja menin kaverille kahville. Istuskeltiin ja juotiin kahvit sitten kaveri ehdotti mennäänkö saunaan. Mietin tovin ja sanoin mennää vaan. Riisuttiin vaatteita niin kaveri sano, ai sul olikin sukkahousut eikä ohuet sukat. Sanoin juu niin on. No mentiin saunaan ja istuttiin lauteilla niin sanoin kaverille, ootko ikinä koittanu anaalikiihotinta. Kaveri sano, en, kui nii. Käännyin lauteilla niin että peppuni oli kaveriin päin ja nostin jalat koukkuun ja sanoin kaverille mä oon. Kaveri katto peppuani ja kysyi onks sul joku tappi sisällä ollu koko ajan. Sanoin, on. Kaveri kysy miltä tuntuu. Sanoin, aika kivalle. Siihen kaveri tokas, ilmankos sul seisookin muna. Kysyin kaverilta haluutko koittaa milt tuntuu. Kaveri sano, mieli kyl tekis. Nousin ylös ja sanoin oota hetki käyn pesemässä sen. Pesin aneroksen ja annoin kaverille. Kaveri nous ylös ja sano, haen liukkaria. Tuli hetken päästä takas saunaan ja sanoi. Miten tää laitetaan. Sanoin mee selälles vaikka ja nosta jalat koukkuun. Laitoin liukkaria anerokseen ja aloin hitaasti työntämään sitä kaverin peppuun. Sinne se upposi ja kaveri sanoi, ai saakeli ku tuntuu hyvälle. Katsoin kuinka hänen muna alkoi seisomaan. Noin 15min. Oltiin oltu saunassa niin kaveri sanoi, tuntuu niin hyvälle että nyt tekis mieli runkata. Sanoin kaverille, runkataan toisiamme. Niimpä otettiin toistemme munat käteemme ja alettiin runkkaamaan. Molemmat sai kunnon orkut. Kaveri sanoi, mä ostan kyllä ittellenikin tälläsen tapin tuntu niin hyvälle. Sanoin, osta ihmeessä niin voidaa runkkailla yhessä tapit pyllyssä. Kyllä se vaa niin on että peppu on miehen herkkä paikka, kiihottaa mukavasti kun on pepussa jotain sisällä ;)

      • Anonyymi

        Ompas sinulla käynyt hyvä tuuri kun on kaveri jonka kanssa runkkaa ja harrastaa näitä peppu juttuja , itse toivoisin myös, usein nussin anaalini isolla tappilla ja runkkaan, viimeksi tänään, mutta olisi kyllä kiva kun olisi kaveri jonka kanssa nauttia näistä , vielä kun sais imeä kullia ja sais spermat suuhun , nielisin kaiken.
        M 64 CD 💃


    • Kunnontappi

      Useasti pidän tappia kauppareissulla. Mulla iso pyöreä pysyy hienosti paikallaan. Sisään saaminen hieman vaikeaa, mutta kun paikallaan painaa upeasti eturauhasta. Olen parikertaa kastellut farkut spermalla, kun oikein kiimassa lähtenyt liikkeelle.

    • Anonyymi

      Minä olen myös pitänyt kauppareisulla tappi anaalissa , sekä käytän naisten alusvaatteita kuten rintsikoita , sukkanauhavyö ja sukat .
      Monasti iltakävelyllä myös tulee näitä käytettyä.
      Nykyään menee jo sisään Doc Jonssonin Ass Master tappi josta poistin ulkokuoren halkaisija n. 10.5 cm . Minulla on myös muita ihania anaalitappeja . Kun on iso tappi analissa niin tuntuu tosi hyvältä runkata .
      M61 🙂👍

      • Anonyymi

        Alusvaatteita pikkuhousuja rintsikoita tulee käytettyä. Sukkahousut adidasverkkareiden alla lenkkeillessä. Mukavasti herutaa kävellessä ;) M55


    • Anonyymi

      Anaalitappi on hyvä laittaa kunnon runkkailusessioiden jälkeen suuhun.

    • Anonyymi

      Minkä mallista tappia (linkki tuotteeseen) olette käyttäneet ja miten hyvin se pysyy paikallaan?

      Olettaisi, että tuollainen olisi vaikea otaa pois ja eikös tuon pyörä kanta riskeeraa painaa ikävästi reunoilta pakaroita.

      - https://www.sinful.fi/marc-dorcel-medium-anustappi-kuulalla

      Oletteko kokeilleet sellaista mallia jossa on kuula sisällä, jonka ainakin teoriassa tilisi antaa mukavia tuntemuksia liikkuessa / kävelessä tai harrastellessa kumppanin kanssa.

      Mutta millainen asu kesäkuumilla, meinaan jos sattuu iskemään oikein maukas ja hellittämätön kankeus, niin kesäkamppeissa se ei ole kovin diskreetto.

      Ps. Olisi ajatus hommata kokin tappi ja jos se eturauhasta kävellessä hieroo niin aina plussaa, joksin saattaisi ehkä aiheuttaa stondista ja kosteutta.

      Peppuluolen homma ja fiilikset alkanut kiinnostaa enempi ihan vahingossa kun etsiskelin e-rauhasen liikaksvulle luonnollista vaihtoehtoa / hierontaa, lääkkeiden sijaan.

      Varsinainen hierontalaite toistaiseksi hommaamatta, mutta Lelon Loki tällä hetkellä ensisijainen kiinnostuksen kohde.

      Antaikohan tuollainen imukuppiversio hierontaa myös e-rauhaselle jos tuollaisella "uskaltautuisi" leikkimään.

      - https://www.sinful.fi/sinful-slender-keskikokoinen-silikoninen-dildo

      • Anonyymi

        Minulla on sellainen pyöreä tappi joka on Doc Jonsson valmistama Noin 65-70 mm halkaisija joka pysyy hyvin anaalissa kun liikkuu ulkona, se on saman muotoinen kun sinun linkissä oleva pallomainen tappi , se tuntuu kyllä hyvältä anaalissa ja käytän sitä melko usein esimerkiksi kaupassa käydessä
        M 62 🙂👍


    • Anonyymi

      Sillointällöin tappi perseessä,staypit jalassa farkkujen tai collareiden alla kaupoilla. Autossa minihameessa ja sukkiksissa tai stayupeissa. Joskus myös topatut rintsikat päällä. Kiva vetää sivuun johonkin parkkiin ja laittaa vielä korkkarit jalkaan ja jaloitella.

      • Anonyymi

        Samoin, tytön asuissa ja tappi , riettaan tuntuista liikkua kaupoissa ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, tytön asuissa ja tappi , riettaan tuntuista liikkua kaupoissa ym

        Eikö,noin saa aivan hurjan kiiman päälle.


    • Anonyymi

      mulla myös kauko-ohjattava sauva värinää voi säätää itte tai vaimo hoitaa

      • Anonyymi

        Toi olis kyllä hauska, menee ostoon !


    • Anonyymi

      Laittaisitte nyt kuitenkin linkit niihin leluihinne joista kokemuksia kerrotte, sillä muutoin infoarvo jää heikoksi.

      • Anonyymi

        Porsastelijat ry


    • Anonyymi

      Anaali kuulan kanssa, on vähän painavampi. Ilman alushousuja ja löysät collage housut päällä.
      Reilusti liukaria. Muutaman kerran kassa jonossa tuntunut että alkaa liukua ulos. Pitää vaan yrittää pitää sisällä.

      • Anonyymi

        Sikailua yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikailua yök

        Mitäs et ole vieläkään jättänyt sikojasi rauhaan.


    • Anonyymi

      Ei kun kiimailua, nam

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe