Olin pari päivää kuumeessa. Kun kuume loppui, parin päivän päästä tuli ranne kipeeksi. Samalaista kipua kuin kovan iskun jälkeen. Levossa ei satu, mutta tiettyyn asentoon ei voi kääntää rannetta ollenkaan.
Seuraavana päivänä tuli kipeäksi niskat, toinen polvi ja nilkka. Päätä ei pystynyt kääntämään ollenkaan. Taas samanlaista kipua kuin jonkun kolahduksen jälkeen.
Siitä päivä eteenpäin niin niskat ja jalan kivut paranivat täysin, sen sijaan toinenkin ranne ja uusi polvi kipeytyi.
Turvotusta, punotusta tai lämpöä ei kipukohdissa ole. Mitään muitakaan oireita ei ole.
Onko tämä vain jonkinlainen jälkitauti vai pitäisikö käydä tutkimassa? Nivelsärkyä on joskus kuumeen yhteydessä ollut mutta ei mitään tälläistä. Näiden kanssa pystyn elämään ja töitäkin tekemään, mutta sen verran epämääräisiä oireita että hieman huolestuttaa.
Kuumeen jälkeen epämääräinen nivelkipu
2
74
Vastaukset
- RandomWalker
Joo kuten arvelit parasta käydä lääkärissä, otetaan vähän labroja. Se niska vähän mietitytti, mutta jos täysin ohi, niin sitten ei mitään.
- Niveltulehdustako
Päätin että tänään soitan lääkärille, jos ei oireet helpota. Aamulla vielä vaikuttikin siltä, kipu siirtyi yöllä taas toiseen jalkaan, toinen on kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan. Uutena paikkana etusormen rystysen nivel. Mutta kun nousi jalkeille, nyt molemmat jalat ovat aikalailla normaalit, ranteetkin alkavat liikkua suht normaalisti, tuntuu siltä, että liikunta auttaa. Eli jos nyt menen vastaanotolle niin käy tietysti niin, että loputkin oireet häviävät ennen sitä.
Muutama vuosi sitten sain vastaavasta kausiflunssasta järkyttävän nokkosihottuman, joka kesti vajaan viikon pikkuhiljaa lieventyen. Koskaan aikaisemmin sellaista ei ole tullut, eikä sen jälkeenkään. Jotain vastaavaa reaktiota bakteeriin tai virukseen epäilisin tämänkin olevan, mutta mistä ihmeestä nämä tälläiset oireilut voivat johtua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37816175- 2646251
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113688- 1972777
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142332- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 901214