Kaksinkertainen tangoprinssi Dimitri Sjöberg on kuollut maksakirosiin 37 -vuotiaana Seinäjoen keskussairaalassa.
Dimitri Sjoberg on kuollut
20
9974
Vastaukset
- 22352
Hänkö oli viinamäen miehiä?
- Ette.siis.Tiedä
Voi teitä tietämättömiä ihmisiä! Ettekö te lue Seiskaa ?? Se on virallinen tietolähde, Löytyy myös netistä !!
- supikoi347
Taisi viuna maistua rankemman päälle?
- Kaikonmänt
Joo kyllä on rankat harrastukset jos noin nuorena maksa sanoo poks. Juice oli paljon vanhempi
- fhjklö
Upeaääninen.... nämä "parkkoset" ovat vain vitsi... kaikenlaista kimittäjää löytyy mutta nämä tämäntyyppiset lahjakkuudet jäävät legendoiksi.. 🎵
- Jyrinä1
Paras ääni tangomarkkinoilla ikinä!
- eriävämielipide
Paras ääni tangomarkkinoilla ikinä oli Sauli Lehtosella. Parempaa ei ole ollut, tuskin tuleekaan.
- Niminimini
Maksakirroosi voi johtua sairaudesta. Ainoa syy ei ole alkoholi.
- luinhaastattelun
Itsehän tuo tunnusti vetävänsä viinaa oikein urakalla.
- Jyrinä1
Eli muut ennen ja jälkeen vain piipitystä! Tuskin löytyy enää vastaavaa!!!
- Perinteiset
Saiko hevoskauppias perinteisesti morasta?
- poikkeuksellinen
mustolaine hää oli.
yllensähä syntymä ja kuolema heillon vahingonlaukaus vermon ravoilois parkkiksel.
mut hää mäniki viinaa. - Kupitteluhistoria
Seiskan mukaan Sjöbergillä on ollut pitkä kupitteluhistoria.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Maksakoomasta-selvinnyt-Dimitri-Sjoberg-sai-vuoden-elinaikaa-2013-alkoholin-juonti-ei
"Huhtikuussa 2013 Dimitri vietti viisi päivää maksakoomassa, josta hän kuin ihmeen kaupalla heräsi ja tokeni täysin."
"Maksakooma on maksakirroosin viimeisin, hengenvaarallinen syvän tajuttomuuden tila."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tangotahti-Dimitri-Sjoberg-oli-kuolla-vaipui-maksakoomaan-ryyppasi-kossua-2-litraa-paivassa
"ryyppäsi kossua 2 litraa päivässä 10 vuotta putkeen"
https://www.seiska.fi/Uutiset/Maksansa-viinalla-tuhonnut-tangotahti-Dimitri-Sjoberg-muistelee-kossun-juominen-alkoi-jo
Nuorelle pojalle aukesivat kerralla taivaan portit ja kossupullon korkit.
– Ensin otin viinaa rohkaisuksi ennen keikkaa, ja sitten orkesterin kanssa keikan jälkeen. Minulla ei tietenkään ollut ajokorttiakaan vielä, joten jouduin aina kulkemaan bändiläisten kyydissä. Helppohan siinä oli naukkailla.
Viina vei miehen mukanaan - Dimitri sanoo, että alkoholisti keksii aina syyn juomiseen.
– En syytä ketään. Ihan itse olen maksani ja elämäni tuhonnut. En ole katkerakaan. Tämä on minun kohtaloni. - indian.gipsies
Näkyy tuo viina maistuvan muillekin kuin suomalaiset geenit omaaville vaikka aina vain suomalaisia haukutaan rapajuopoiksi.
- muistoakunnioittaen
Mahtava ääni, tavan suomalaiset eivät ikinä pysty laulamaan kuin Dimitri lauloi.
Mutta mikä oli syy että joi niin paljon?
Onko joskus kartoitettu romaaninuorten ongelmia ja elinolosuhteita?
Olisi aika!
Avautukaa romaaninuoret!
Ottakaa tavan suomalaiset asia vakavasti!
Miten mahtava asia muille kaikki nämä romaani-aarteet!
Muistakaamme antaa arvo!- Terve.vaanmenoa
Romaninuorten täyspäivätyö on pummata tupakkaa
- ohjatavaikkamusiikkiin
Pitäisi keksiä jotain järkevää toimintaa romaninuorille, että olisi muuta tekemistä ja kiinnostusta kuin vain "pummata tupakkaa".
Jotain on ihan selvään vikasessa jos on näin valitettavasti asianlaita!
Romaninuoret ovat musikaalisia.
Entä jos ohjattaisiin heidät musiikkiopistoihin?
Tai muihin luoviin toimintoihin?
Tartuttaisiin näihin "ongelmiin".
Hehän ovat vanhempiensa olosuhteiden tuotteita. - Anonyymi
Terve.vaanmenoa kirjoitti:
Romaninuorten täyspäivätyö on pummata tupakkaa
😱😱😱
- ryypätkääpä
tuokin on tuuri, tai geenikysymys. jotkut ryyppää tuon 40 vuotta, eikä tunnu missään.
- Lähetysrienaaja
Sanoo kokemuksen syvä rintaääni?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134598Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583879Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363476Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193128Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122563- 2802380
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3221807- 1001802
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi471493Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81183