mikään liike jääkairoja?
Teroittaako Kiteellä
19
1233
Vastaukset
- Erno__Susimaa
Hei!
Kärkkäisen verkkokaupasta löytyy Dianova Lapstone Ice -teroitin joka sopii myös koukkujen ja veitsien kunnostukseen. Jos epäilet osaamistasi, niin asiaan liittyviä ohjeita löytyy ko. sivulta laitteen esittelyn yhteydessä ja luonnollisesti myös muualta internetistä.- frtdfcgvbhjnmkl
Mieluummin ostan uuden kuin tilaan mitään siitä natsikaupasta.
- Suomalaisetensin
frtdfcgvbhjnmkl kirjoitti:
Mieluummin ostan uuden kuin tilaan mitään siitä natsikaupasta.
Mitä vikaa siinä aatteessa on?
Eikö mielestäsi olisi hyvä säilyttää Suomi suomalaisille? Helsingissä kun nousee junasta niin ei enää tiedä, tulitko Suomen pääkaupunkiin vai Afrikkaan! - BenGurion
Suomalaisetensin kirjoitti:
Mitä vikaa siinä aatteessa on?
Eikö mielestäsi olisi hyvä säilyttää Suomi suomalaisille? Helsingissä kun nousee junasta niin ei enää tiedä, tulitko Suomen pääkaupunkiin vai Afrikkaan!Nämä suominatsit ovat nykyään Putinin palkollisia. Sitäpaitsi Kärkkäinen pitää muslimeista, koska hänellä ja muslimeilla on yhteinen "vihollinen", juutalaiset.
- pirremiinapa
Eikö paikanpäällä ole enää kys.teroitus palvelua/kaan, joskus urheilu liikkeessä kai teroittivat, no pitää keksiä jotain, eihän tuo jääkään vielä kanna..he..pikkanen riite aamulla rannassa jonka aalookko taas vei.
- Voihyvänenaikasentään
No mene sinne urheiluliikkeeseen ja teroita siellä. Sieltä saat hyvää palvelua!
- pirremiinapa
Luitko siinä luki että terittivat aikoinaan, en tiedä vieläkö.
Ja, tottakai menen jos tiedän että teroittavat. - Voiherrantähden
pirremiinapa kirjoitti:
Luitko siinä luki että terittivat aikoinaan, en tiedä vieläkö.
Ja, tottakai menen jos tiedän että teroittavat.Mitä minä juuri sanoin? Ala jo mennä äläkä vatuloi asiaa!
- pirremiinapa
Voiherrantähden kirjoitti:
Mitä minä juuri sanoin? Ala jo mennä äläkä vatuloi asiaa!
Ja eikö jo rouvanki tähen :)
- JeesusKristusAuttaa
pirremiinapa kirjoitti:
Ja eikö jo rouvanki tähen :)
Hanki mies niin siinä on sinulle teroittaja kerran et itse kykene käymään edes kaupassa hakemassa palvelua.
- romumiehet_oy
Kiteen paras kåsin teroittaja on vankilassa.
- Hähhh
Kuka?
- TälläneEppäilys
Hähhh kirjoitti:
Kuka?
Epäilen nimimerkin "romumiehet_oy" antavan vihjeen.
Jos vaikka kantanee romuja vankilan pihallekin että joku niihin ajaisi. - Mitäsluulisit
TälläneEppäilys kirjoitti:
Epäilen nimimerkin "romumiehet_oy" antavan vihjeen.
Jos vaikka kantanee romuja vankilan pihallekin että joku niihin ajaisi.Tuskin varaosamyyjä osaa teroittaa?
- NäinOnKäynyt
Mitäsluulisit kirjoitti:
Tuskin varaosamyyjä osaa teroittaa?
No mikä ettei!
Onhan sillä teroitustaitoa oltava kun järkikin on leikannut niin hyvin mitä uutiset kertoi.
- Pilkkijä
Kirjoitan kysyjälle asiallisesti vastauksen. Ainakin vielä viime talvena Kone-ja kangas Partanen eli Bellabit teroitti kairoja. Kannattaa kysyä sieltä.
- pirremiinapa
Kiitos, onhan täällä ihmisiäkin, kiitos :)
- Googlebot_varmaan
pirremiinapa kirjoitti:
No jopas, tämähän on varsin yllättävää!
Mistähän nuo muut vastaukset mahtanee olla peräisin kun palstalle ei kirjoittele kuin yksi ihminen! pirremiinapa ei lue edes itseään mainittuun eläinkunnan lajiin kuuluvaksi. - Naisetnaisetvoivoi
pirremiinapa kirjoitti:
Mikset mennyt sinne urheilukauppaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275