Lopetan juomisen nyt ja haastan kaikki mukaan

raitistunut_mies

Aamulla heräsin sieraimet tukkoisena ja suu kuivana.Olen valmis raitistumaan päivä kerrallaan ja tavoite on marraskuun loppuun jonka jälkeen juhlin raitistumistani ja vietän ansaitun pikkujoulun.
Haastan kaikki mukaan ja palkintona onistuneesta marraskuun raittiudesta voisi olla vaikka ELÄKÖÖN! huuto palstalla tai peukalopiste.

11

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtuudentuttava

      vieläkö raittius on kestänyt?

      • raitistunut_mies

        Vielä kestää mutta nyt jo on mielessä kaljahyllyt ja alkon pullorivit niin että ehkä on liian kova tavoite asetettu.


    • ex-raitis3

      Pian huomaat että raitistumisen myötä menetät myös mahdollisuuden tehdä tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen.

      Jossain vaiheessa sitten alat juoda uudestaan koska ilman viinaa ei naisia tapaa.

      • ei.voi.olla.totta

        Kylläpäs tapaa... esim. Tuksun voi tavata.


    • veeäm43

      Minä lopetan juomisen 05.12.2017 ja taukoa kestää 05.02.2018 saakka.

    • nh8

      Minä lopetin 03092016 ja tauko jatkuu.

    • Ei_tartte_auttaa_saatana

      Ite aloitin 17.9.2018 tarkoitus oli olla loppuvuosi. Missään vaiheessa en ole kaivannut edes känniä. Nyt vahvasti mietinnässä miksi edes palaisin enää vanhaan. Koskaan en juodessani tuntenut olevani isäni kaltainen alkoholisti, mutta nyt tauon aikana olen huomannut olleeni samanlainen tunteeni viinaan hukuttava säälittävä yksinäinen ihminen jollainen en lapsena todellakaan halunnut olla.
      Nyt olen taas pystynyt tekemään juttuja omien lasten kanssa jotka ennen jätit vaimon huolehdittavaksi kun "touhusin tallissa" muka jotain.
      Aina ennen vannoin ettei musta absolutistia tule koskaan koska hallitsen sen käytön hyvin mut kun oikeesti miettii et aluksi juotiin kaverien kanssa ja pidettiin hauskaa ja pokattiin muijii, loppuvaihees enimmäkseen yksin tallissa kun vaan ei ollut muutakaan tekemistä.
      Toivotaan et tää jatkuu, keksin jotain muuta täyttää tän aukon, kesään on onneksi vielä aikaa, joka tunnetusti on se pahin koetinkivi.

    • eitapahtdumittää

      Raitis=tylsä elämä, aika ei kulu mitenkään.

      • EiMinkäänOrja

        Kyllä mulla vaan kuluu. Enkä edes ole töissä. Joka toinen päivä salilla ja uimassa. Pitkiä kävelylenkkejä. Aamulla pitkään nukkumista. Heräämistä ilman krapulaa. Kauniina kesäpäivänä vietän melkein koko päivän polkupyörän päällä.


      • Vajavaisuudella
        EiMinkäänOrja kirjoitti:

        Kyllä mulla vaan kuluu. Enkä edes ole töissä. Joka toinen päivä salilla ja uimassa. Pitkiä kävelylenkkejä. Aamulla pitkään nukkumista. Heräämistä ilman krapulaa. Kauniina kesäpäivänä vietän melkein koko päivän polkupyörän päällä.

        Etkö todellakaan ole minkään orja? Onnittelen suuresti jos näin on!! Tiedän yhden sellaisen ihmisen ja tuttavapiirini on todella laaja. Luonteeltaan hän on kovin mustavalkoinen, jyrkkä ja muita ehkä vähän halveksiva, itseään ylentävä, mutta ei yhtään ainutta pahetta. Hoikka, terve, urheileva ja vain terveellistä syövä täydellisyys.
        Mutta aina jos yleensä alan puhua jonkun kanssa vähän syvällisemmin, löytyy se orjuuttava asiakin; ylensyönti karkkia tms, liikaryyppääminen, tupakointi, buranan, uni- tai muiden lääkkeiden popsinta, pelaaminen (sen huomasin juuri pari viikkoa sitten yhdellä, jota olin luullut paheettomaksi). Itsellä liian usein ryypiskely, ei sitten yhtään ainutta muuta pahetta. Tällä hetkellä vesiselvä ja energinen, mutta kun tänään ostan aattoillan punkut ja konjakit, en ole varma, lipaisenko ne no tänä iltana. Sitä sitkutellessa...


    • Juoppojeppe

      Kyllä tämä on niin vittumainen sairaus että ei kellekään toivo. Varmasti saisi aikansa kulumaan paremminkin, oli töissä tai ei. Hukkaan heitettyä aikaa, jokainen känni. Kun tarpeeksi on ottanut, kännissä ei ole edes kivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe