ei syö "Sirkkaleipää!
Ole mies eikä mikään joka
7
232
Vastaukset
- joraamatussasirkat
Nyhet, kun Suomen lähihistorian toiseksi pahin kato on tosiasia, kevennämme EU budjettin katokorvauskuormitusta jäsenmaa Suomelle, erityisesti he jotka kadosta on kärsineet voi siten osallistua vastuunkantoon syöttämällä perheelleen "Sirkkaleipää, rahanpuutteen ja pankin velkalyhennysten kakofoniassa
- Anonyymi
tuoretta lepee
- Anonyymi
saisko reseptin,,
- Anonyymi
Pettua kohta syödään.
- Anonyymi
"pettu", mitä se on, se on runkopuun ja kuoren välissä oleva paperin ohut kalvo jota wanhakansa kutsui "Nilaksi ja jota kuivattiin ja jauhettiin lisukkeeksi silloin, kun halla vuodet vei viljan ja tuli nälkä, Kokomuksen Ukko Pekan hallinnolla oli makasiinit viljaa täynään, mutta sitä ei köyhille jaettu,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pettu", mitä se on, se on runkopuun ja kuoren välissä oleva paperin ohut kalvo jota wanhakansa kutsui "Nilaksi ja jota kuivattiin ja jauhettiin lisukkeeksi silloin, kun halla vuodet vei viljan ja tuli nälkä, Kokomuksen Ukko Pekan hallinnolla oli makasiinit viljaa täynään, mutta sitä ei köyhille jaettu,,
,, seurauksena oli muunmuossa, että Äiti söi vasta synnyttäneen lapsensa,,
- Anonyymi
olen mies vaikkei kukaan nainen pidä mua miehenä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450