Ostimme pari vuotta sitten sohvan Lanternan Askosta. Kaupassa sovittiin ja maksettiin etukäteen sohva ja kuljetus. Tämä kuljetus sitten viivästyi ja taas viivästyi ja taas viivästyi. Luvattiin soittaa, ei soitettu. Koskaan kukaan ei tiennyt koko asiasta mitään ja koskaan ei kuljetusta toteutettu. Lopulta purimme kaupan. Erehdyimme nyt ostamaan sängyn samasta myymälästä. Taas ollaan maksettu etukäteen ja tänään sitten ollaan samassa tilanteessa. Kuljetuksesta ei olla yhteydessä ja kun sinne soitetaan luvataan soittaa ja sitten kukaan ei soita ja tätä sänkyä ei kukaan ole vieläkään toimittanut. Ei kuulemma ole varastossa tai sitä ollaan nyt toimitettu muille???? Kiilatataanko jonossa vai? Taitaa olla pelkkää vedätystä koko kauppa. Ja hyvitystä ei koskaan saa. Miksi ASKO saa olla myymässä kun, se valehtelee joka asian. Heillä ei ole mitään varastossa ja valehtelevat, että tulee mutta ei tule tulemaan. ASKO ja sen kuljetus ja varasto eivät osaa kuin valehdella.
ASKO ei ole korjannut tapojansa
2
240
Vastaukset
- surkeaa.mutta.totta
IKEA jyrää juuri siksi, että suomalaiset kalustekauppiaat toimivat luokattomasti. kuten aloittajankin esimerkki osoittaa. Samoja kokemuksiahan on melkein kaikilla, mitkään lupaukset eivät päde, ja asiakaspalvelu on täysin luokatonta. Laskutus toimii kyllä.
Ikean mainoskuvastoista selviävät tuotteiden tiedot valmistusmateriaaleista mittoihin ja painoihin asti. Suomalaiset kalustemyymälät postittavat säälittäviä mainoksiaan, joissa luokattoman rumaa kalustetta kaupataan jopa ilman mitään tuotetietoja, pl. hinta (ja "ovh"-hinta joka on n. kaksinkertainen).
Vaikka Ikea myykin halpaa ja osin huonoakin, sieltä saa myös kohtuullisen laadukasta.
Kalusteottelu Ruotsi - Suomi : 1 - 0. Valitettavasti. - hyviätarjouksia
Olen samaa mieltä siitä, että Ikealla on paljon yksityiskohtia paremmin huolehdittu kuin heidän suomalaisilla kolleegoillaan. Tosin Ikea on sen verran suuri kooltaan, ettei viitsisi yhden sängyn takia verryttelyasuun sonnustautua........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875