Nyt nopeasti olen ajassani näin.
Lieksa on mielenkiintoinen elon paikka. Lieksassa on monta rehellistä ihmistä. Hyvistä harrastuksistakin täältä löytyy moneen lähtöön.
Tänään, Black Friday on käsitteenä myös, Kanadalaisena alkuperänä (ehkä. En varmistanut), älä osta mitään. Kuinkas kävi? Kaupan kassat ilmeisesti kilisivät. Sopuleita on helppo hämätä, jos osaa.
Oletko sopuli ja kuinka paljon? Lemmus lemmus.
Mielipidesopuli olet, vai ajatteleva aikuinen ihminen? Vielä on laivoja. On veneitäkin. Pako on heikkoa, ja kuitenkin aikamme ilmiö!
Rehellisyys on vastakohta jollekin, mutta mille? Aapelin oikein viisaassa miehessä saattoi olla siitä kysymys. Ehkä ei sitten kuitenkaan. Siitä rehellisyydestä ei enempää. En toki minäkään aina ole läpirehellinen. Ymmärryksestä sitten, joka vaatii rehellisyyttä enemmän. Vai miten on kuitenkaan laita huijauksen. Huijaustakin on monenmoista. Pahaa, ja ettei valkoisen valheen myötä hyvääkin? Todellista elämän huijausta on vaikea nähdä. Miten on mustan valheen laita ja siitä puhettako?
On oltava hyvin tietoinen moneen suuntaan. Asiat ovat hyvin esillä, jos tietää, mistä etsiä. Toivo on hyvä. Taisto monipuolinen. Voitto kuitenkin maistuu, miten puolin hyvänsä.
Vartioikaa etupäässä omia mieliänne. Onhan Suomi 100. Maa, eli Tellus, kantaa toki päällään monenmoista useampia paljon, vuosia. En epäile yhtään sitä, ettei ensi vuosi 2018, toisi tullessaan lukuisia, edelleen sotiimme liittyviä vivahtavia keskusteluja tälle palstalle. Se on enemmän kuin todennäköistä.
Ps. Lippu ylös, salkoon! Valaiskaa 6.12.2017 hyvin omatkin lippunne. Vaikka mielenne liput jos ei muuta ole. Se on kaunista ja hyvää. Ja vielä. Lieksa on omanlaisensa, niin minäkin. Kestän sen kyllä. Kestäkää tekin. Ja toivokaa, uskokaa; sillä vain siten voitatte oman mielenne ja uskonne;)
Lieksalaisen Katuvankan oikku pakina
2
76
Vastaukset
Hieman nyt hävettää. Kukapa sen kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse. Olen ehdottomasti koiraihminen;)
Ei ole montaakaan aavistusta, kun joku aamut televisiossa totesi olevansa kanaihminen.
Repesin. Siis nauramaan, huumorille.
Ihmisen elo on mielenkiintoinen. Ihanteet ovat yksilöllisiä. Lieksassa, esimerkiksi, on toden taipale menossa. Tavan takia aikaillen onko tavaksi, vai muuten vaan? Päättäjiä, missä heitä on. Lieksaan ja valtiolle olen maksanut itseni kylläiseksi veroja. Nyt on toisten vuoro. Soliskaa rahapuroinenne kuinka tahdotte. Olen ollut Lieksassa, ja olen. Tulen olemaan.
Tuhlaan eläke-neuroni tänne. No euro tai neuro, joka tapauksessa tyhminkin ymmärtää, mistä kyse.
https://www.youtube.com/watch?v=jo27R7Rpfko- eräs.parhaita
Laila oli hyvä laulaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345548Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4902543Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271369JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51355En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171089Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7964- 62872
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4867Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?9796