Sinä nainen

liianihastunutmies

Kaikkea hyvää sinulle, missä ikinä oletkin. En varmaan näe sinua enää koskaan, mutta siltikään en pysty unohtamaan sinua. On sitä monta kertaa yritetty, mutta ei se vain onnistu. Luulen, että syy siihen on, että olet aivan liian upea nainen ja minä taas olin silloin ja olen vieläkin aivan liian ihastunut, että sinut voisi unohtaa.

Salaa silti sisimmässäni toivon, että vielä jonain päivänä nähtäisiin, vaikka se varmaan vaatiikin jo lottovoiton suuruusluokkaa olevaa yllätystä kohtalon puolelta.

22

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastuin

      voi kun näkisin taas erään miehen :) minkähän asian varjolla voisi nähdä ? :)

      • saasnähdämitenkäy

        Miten olis kahvila, mutta kun niitä on niin paljon että aika vaikeaa on teidän sieltä löytää toisenne.


    • löytäkäätoisenne
      • kiitostästä

        Aivan ihana


      • MiehelläkinTunteet

    • näinsevaanmenee

      Oikeat miehet ei yleensä vikise palstalla, ne on irl hoitamassa tärkeitä ihmissuhteitaan.

      • Kaunistatekstiä

        Mielenkiintoinen kommentti. Mielestäni oikea mies voi nimenomaan sivistyneesti kirjoittaa ja työstää tunteitaan. On ihmisiä, jotka huomioivat toisen tilanteen ja kokonaisuuden. On todella kaunis huomionosoitus mieheltä kirjoittaa rakastamalleen ihmiselle näin.

        Tämä on vain toinen näkökanta samaan asiaan.


    • Nainenjokapiipahti

      Voin myötäelää tunteesi ja toivon sinulle onnea. Itselläni ei sama tilanne. Minä näen hänet kun näen ja joka kerta kävelen hieman sydän horjuen siitä eteenpäin. En ymmärrä miksi vuosien jälkeen tunne on vieläkin niin voimakas.

      En ole tyhmä, vaikka voin siltä vaikuttaa, en kuvittele mitään, enkä koe että siitä olisi minulle mitään apua. En vatvo enää asioita täällä, en koe tarvetta. Harvoin edes käyn..ja luen vaan. Joskus jotkut viestit koskettaa kun huomaa että on ollut samanlaisessa tilanteessa. Tunteille ei voi mitään, eikä tilanteelle ( oma kokemus) . Heräsin ja ajattelin vaihteeksi kaikkea mennyttä ja sydämessäni on tunne että häntä haluan muistaa ikuisesti hyvillä ajatuksilla, rakkauden toivotuksin. Olkoon joku hänelle se tärkein ja hän jollekin se tärkein. Hänelle pus - koska täällä voin :)

      Elämässä kaikki ei mene aina niin, että tulee valinnaksi ne ovet jotka haaveissa on valinnut. On kenties käynyt niin, että on avannut oven, tyytynyt eikä sen jälkeen uskaltanut avata yhtäkään ovea. Myöhemmin ehkä ajattelee, ettei elämä mennyt niinkuin olisi toivonut, mutta yritti kuitenkin elää, niinkuin parhaaksi näki. Itsestään moni asia on kiinni ja miten kiitollinen voin kuitenkin olla niin monesta asiasta.

      Ja koska kohta on joulu, enkä varmaan käy täällä enää tänä vuonna, niin hyvää ja oivaltavaa joulua kaikille.

    • Poskiposkea

      Minäkin olin ja olen edelleen liian ihastunut, vaikken ole nähnyt häntä vuosiin ja se tuntuu mahdottomalta, että jossain näkisimme.
      Jos näkisin hänet niin ... en tiedä, miten osaisin olla. Minulla on niin ikävä. Juoksisin varmaan luokseen ja katsoisin tiiviisti silmiin, hakisin sitä viestiä niistä, että välittääkö minusta. Minun tunteet vain kasvavat. Mitä tämä on.

    • IkävöinSinuaMies

      Epäilen, etten tunnistaisi sinua. Olen melko varma, että liikkuessasi tuolla osaat pukeutua ja naamioitua siten, ettei sinua heti tunnista ; )
      Mutta ehkä sinä kuitenkin tunnistat minut, ja pydähdyt, otat kädestäni kiinni ja sanot "hei ****! Jutellaanko?"

      • EdelleenIkävöin

        Tarkennan; meni J miehelle.


      • aikojentakaa
        EdelleenIkävöin kirjoitti:

        Tarkennan; meni J miehelle.

        Tämä J mies tekisi juuri näin,jos kyseessä olisi nainen nimeltään Sari.


      • elinajajari

        Jarille menee. Sitähän sinä olet hokenut jo pitkän aikaa täällä.


      • Sari_minäkin
        aikojentakaa kirjoitti:

        Tämä J mies tekisi juuri näin,jos kyseessä olisi nainen nimeltään Sari.

        Juha? Oletko mies aikojen takaa?


    • oi_ja_voi

      Niin etkö enää liiku samoilla paikoilla kuin minä? Ikävää on kyllä jos ei enää ikinä nähtäis. En minäkään ole pystynyt sua unohtamaan. Jotenkin vähän outoa kun ei me edes opittu tuntemaan mut johtuu varmasti siitä että se tunne oli niin voimakas.

      • oi_ja_voi_tosiaan

        niin tapasimme ensimmäistä kertaa noin viisi vuotta sitten. Nykyään liikun enää tosi harvoin niillä paikoilla missä sinä kyllä liikut. Eihän me opittu tuntemaan, kun sinulle ei sopinut tapaaminen, vaikka itse ehdotit, että jutellaan...


    • 54vKarille

      Ei meillä mitään ole ollut......, mutta silti minäkään en pysty unohtamaan sinua ....
      Ikävä sinua, ajattelen sinua paljon....
      Ota minuun yhteyttä, pliiiiis.....

    • KaipauksessaElän

      Nyt vasta tajuan, kun ihastuin, kuinka suurta kaipausta ja ikävää voi tuntea aina, kun naine, johon on ihastunut, ei ole vierelläsi.
      Silloin vasta oikeasti ymmärtää ja tajuaa, mistä tunteista on kysymys, ei ennemmin.
      Kunpa ihastukseni tietäisi, kuinka häntä kaipaan, ikävöin, olla hänen vierellään, vaikka vain katsoa häntä syvälle silmiin ja olla hiljaa.
      Toivon tietenkin, että hän olisi myöskin ihastunut minuun ja kaipaisi minua.

      • Kaipaavanainensivusta

        Noi on niitä asioita, jotka selviää vain kysymällä häneltä suoraan :)


    • ennäemitään

      Ajattelin juuri tekstejä lukiessani, että kyllä se hetki taitaa jäädä haaveeksi,kun saa toiseen purkaa sen pakottavan tunteen ja suudella niin paljon.. ja sellaisella innolla että oikein puistattaa.Vaikka ajatuksissa usein olen siinä hetkessä, tai yritän ainakin, olla rauhallinen ja sellainen ettei nainen pelästy vaan ollaan silleen hellästi ja rakastavasti.

    • Eikövieläkäänunohdu

      Sinä mies,yhden kerran sinuun törmäsin ja siltikin monta kuukautta sinua miettinyt,ilmeitäsi muistellut,enkä unohtaa voi!Välillä päiviä etten joka hetkessä sinua muista,mutta sitten jostain kummasta pulpahdat mieleeni.Niinkuin silloin sanoinkin etten varmaan ikinä unohda...jää nähtäväksi.Toivottavasti olet edes joskus minua edes ohimennen muistanut,kaikkea hyvää sulle!!

      • YouDeserveOnlyBest

        Hyvää toivon myös sinulle. Sinulla on oikeus parempaan, kuin mitä minä sinulle pystyin antamaan. En silti unohda sinua koskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe