Turkkulaisille häviämisen kuuluu aina mennä kunnolla ihon alle saatana! Viimeks ollaan voitettu tepsi Hakametsässä varmaan joskus Tammikuussa 2015 eli siitä on kohta 3 vuotta aikaa ja seuraava tilaisuus voittaa on vasta Helmikuussa 2018!
Ihan turha puhua mistään peli-ilmeestä tai treenijumista, nyt vaaditaan tekoja eikä selityksiä Jumalauta!!!!! Itsellä ainakin meni eilinen tappio tunteisiin ja niin kuluu mennäkkin!
Taas jotku posi-pasit tulee tähänkin kuitenkin jotain länkyttään vaikka tosiasia on että tepsi vei eilen tapparaa ihan pystyyn. Numerot olis voinut eilen olla nähtyä paljon rumemmat. Vain hyvä maalivahtipeli pelasti eilen tapparan totaalisesta nöyryytykseltä. Kielipoliiseille taas tiedoksi että kirjoitan tapparan pienellä kirjaimella kun ei tää lammaslauma ole tällä hetkellä sitä isoa kirjainta ansainnut.
Toivottavasti tänään tulee kunnolla turpaan niin herätään.
Nyt on kyllä kriisipalaverin paikka
Steel11
1
148
Vastaukset
- WarAxe89
Vittu vetäkää nyt niitä turkulaisia vaikka turpaan saatana jos ette kerran pelaamalla pärjää!
Vaadin Rautakorvelle potkuja jos ei enempää tästä pelaajamateriaalista saa irti ja häviää kaikille pahimmille kilpakumppaneille vaikka pelaajamateriaali pitäis olla parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408