Muistan aina lapsena 70-80-luvuilla pelänneeni kuin käärmettä tms. vaarallista kun näin rikkoutuneesta C-kasetista purkautuneen nauhan sykkyrällä maassa. En käsitä itsekään tuota reaktiota mutta eipähän kasettejakaan ole enää näkynyt pitkilleen. Ennen varmaan viskasivat auton ikkunasta tien poskeen jotkut Esson kesähitit kun kyllästyivät kuuntelemaan joten särkyneitä nauhoja lojui maassa silloin tällöin. Kuitenkin ehjää kasettia pystyin käsittelemään normaalisti.
Mikähän lie tämäkin outo reaktio ollut...
Kasettinauha pelotti lapsena
C-kasettinauha
1
139
Vastaukset
- kotipsykiatri
Taustalla voi hyvinkin olla jokin torjuttu traumaattinen muisto johon liittyy levinnyt kasettinauha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337