Että jonkun valitsema IPUn johto ryhtyy jo viimein johtamaan puoluetta? Olemme jonkin aikaa odottaneet toimenpiteitä kuten yhteyttä puolueeseen ja johdon teräviä mielipiteitä. Tämä kanava on ainakin minulle ainut paikka puhua asioista. Nyt vaan tuntuu ettei johto välitä puhua meidän kannattajien kanssa. Tämän takia olemme pulassa.Tämän vuoksi Suomi on pulassa. Olemme heitteillä ja meitä huijataan eduskunnan voimin. Olemme 22 vuotta tyytyneet johtajien toimiin. Se oli suuri virhe. Me jäsenet ja kannattajat tiesimme mitä olisi pitänyt tehdä mutta luotimme puolueeseen liikaa.22 vuotta on pitkä aika ja monet ovat poistuneet tai kyllästyneet odottamaan turhaan nousua. Sinä aikana koko valtakunta on tuhottu valtapuolueiden toimesta. Tämä on meidänkin maamme ja täällä pysymme. Siksi meitä pitää kuunnella. Minulla ainakaan ei ole yhtäkään puoluetta eduskunnassa jota voisin kannatttaa.
Onko mahdollista?
IPU-on-ainoa
2
112
Vastaukset
- on-olemassa
Muuta venäjälle.. Siellä on johto jota voit helposti kannattaa ja johon laisesi luottaa sinisilmäisesti. Senhän tuo ipu johto haikailusi todistaa vääjäämättä.
- al-kaposet
Maailmanpankin johtama valemedia taas äänessä. Justiinsa samaa amerikkalaista politikointia jossa kansan älykkyyttä aliarvoidaan törkeästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653