moikka! :)
onkos ketään lähdössä hämeen piirin vj-vihajreille nyt viikonloppuna??
VJ-VIHJAREILLE?!
5
601
Vastaukset
- kysyn vaan
en oo menos..mut kerroppa mulle miks hämeen piirist olevat partiolaiset aina menestyy nii hyvin kisois :D
- Nimetön
en mä tiiä... :D en niinkään noita kisoja ole harrastellut..
- kysyn vaan
Nimetön kirjoitti:
en mä tiiä... :D en niinkään noita kisoja ole harrastellut..
Ite kisaan tyyliin lähes aina kun mahdollista ja kun lpk maksaa SM-kisa kustannukset niin tulee sinnekin lähdettyä ja mun on ihan pakko sanoa et kaikis kisois hämeeläiset yleensä hakkaa muut mennen tullen....ja ne voittaa piirien väliset mestaruudet myös :P
Jäi askarruttaa, onko hämeessä jotenkin suomen parhaat paritolaiset :D - ^-^
kysyn vaan kirjoitti:
Ite kisaan tyyliin lähes aina kun mahdollista ja kun lpk maksaa SM-kisa kustannukset niin tulee sinnekin lähdettyä ja mun on ihan pakko sanoa et kaikis kisois hämeeläiset yleensä hakkaa muut mennen tullen....ja ne voittaa piirien väliset mestaruudet myös :P
Jäi askarruttaa, onko hämeessä jotenkin suomen parhaat paritolaiset :DTottakai hämeessä on parhaat partiolaiset. :D
Se on ne trikoot.
Ja olin siellä vihjareilla. - kysyn vaan
^-^ kirjoitti:
Tottakai hämeessä on parhaat partiolaiset. :D
Se on ne trikoot.
Ja olin siellä vihjareilla.Jos katotaan taas talvi SM:ten tuloksia niin kukapas muu kuin hämeen piiri on taas voittanut :D
Onneksi olkoon vaan :P tuli mun teoria taas todistettua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923