Jokainen trauma tulisi käsitellä huolella jotta järkyttävän menetyksen kokenut henkilö voisi päästä toipumisen tielle, ja voisi keskipitkällä aikavälillä palata yhteiskuntekelpoiseksi kansalaiseksi.
PS-puolueen jakautuminen kahteen osaan on aiheuttanut hallapersuille pään sisäisen paineen kohoamista epäterveelle tasolle, monilla paineen nousu on aiheuttanut jopa paikkojen irtoamista hampaista. Luku sinänsä on sitten tapaukset joissa on ollut paljon pahempiakin komplikaatioita.
On selvää että hallapersuissa on myös väkeä joilla on taustalla mentaalipuolen ongelmia riittämiin jo omastakin historiastaan, ja puolueen jakaantuminen luo ikäänkuin syyn näille "jalkapallohuligaaneille" lietsoa vihaa muita ihmisiä kohtaan. On selvää että näille tapauksille edes elämänmittainen psykoanalyysi ja sähköshokkihoidot eivät tuo helpotusta tilanteeseen, mutta...
...tässä olisi traumanpoistoaloitus niille, joilla on vielä toivoa palata takaisin yhteiskuntaan kunhan traumat on käsitelty. Olkaapa persut hyvät, kertokaa miltä nyt tuntuu...
Traumanpoistoaloitus
2
60
Vastaukset
No perssut, eikö kannattaisi avautua?
Kommenteista huomaa että katkeruus kalvaa sisintä, laittakaapa perssut vähän tuntojanne ketjuun.- Hallalaholainen_perssu
Ahdistaa kun Soinin Siniset eivät jääneet meidän pöhlöperssujen kanssa oppositioon itkemään itkuvirsiämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912