Hei!
Osaako joku neuvoa, että mikä on vikana, kun uuden pyykinpesukoneen asennuksen jälkeen tulovesiletkusta vuotaa vettä? Kyseessä ei ole mielestäni letkun ja hanan liitos vaan alempi liitoskohta. Alla linkki tilannetta selventävää kuvaan.
https://ibb.co/kE8F56
Vuotava pyykinpesukoneen tulovesiletku
5
1651
Vastaukset
- enoikeinymmärrä
Olisiko liitokseen tungettu niin paljon teippiä, ettei sitten enää pysty vääntämään käsin kiinni?
Laita se hana kiinni ja avaa liitos (sormin) ja ota mahdollinen ylimääräinen teippi pois ja katso onko siellä tiivistysrengasta. - täytyy_olla_lavastettu
Ei ihme, pikkasen alkoi hymyilyttämään tuo kuva.
- Aloittaja...1
Vuoto ei ole teipin kohdalla vaan alapuolella. Joo teippiä on kupariadapterin päällä(kin), mutta se ei ole ongelma tai vaikuta tilanteeseen.
- teippikauppias_kiittää
Niinpä teipillä on yritetty tiivistää ihan väärästä ja tarpeettomasta paikasta. Varmaan puuttu tiivisterengas kokonaan vastepintojen välistä? Ei siinä auta vaikka kuinka vuoraisi hanaa teipeillä.
- jestapax
Voi saatana, ei noihin kuulu teippiä laittaa yhtään.. luulempa että osat ei edes sovi toisiinsa.. siinä kuuluu olla kumitiiviste, eikä sitten mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865