Sadistin mielen ymmärtäminen

kysymysss

On vaikea ymmärtää, miten joku haluaa olla sadisti. Vaikea löytää selkeää materiaalia netistäkään. Ehkä täältä löytyy sadisti, joka osaisi kuvata mieltään.

Mitä sadisti saa toisen piiskaamisesta ja satuttamisesta? Nauttiiko sadisti toisen huonon olon näkemisestä vai siitä että itse saa lyödä ja aiheuttaa toiselle kipua? Voiko sadismin rajata esimerkiksi vain piiskaamiseen vai liittyykö siihen aina myös toisen halventamista ja solvaamista? Luulisi, ettei voisi, koska muutenhan sadismi on pelkkää näyttelyä, jos aitoja sadistisia tunteita ei ole mukana.
Onko sadistisilla miehillä jonkinlainen viha tai inho naisia kohtaan?
Leikitäänkö sadistisia leikkejä aina turvasanan kanssa vai voiko seksi vain liukua sadismiin?
Onko seksissä sadistisella ihmisellä taipumus myös väkivaltaan seksin ulkopuolella?
Voiko sadistisesta seksistä nauttimisesta oppia pois, jos kumppani ei siitä pidä?

17

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se on yhdessä sovittua teatteria, ja juttuja aikuisten kesken.... Oikeasti sadisti on sairas, ne kuuluu hoitoon.

    • hjhty

      En ole sadisti mutta tutustunut sellaisen mielenlaatuun. Mulla on mielikuva että seksuaalisadisti nauttii nimenomaan kivun aiheuttamisesta. Masokistille toi on tietysti hyvä kombinaatio kun saa piiskaa oikein kunnolla. Toki sadismiin kuuluu alistaminenkin mutta se sadistille ole se ykkösjuttu. Onhan toi toki hullua. Joku sadisti vastasi että nauttii kivun aihettamisesta vain seksin yhteydessä. No en minäkään masokistina nauti kivusta kuin silloin kun olen kiihottunut. Miehenä olen tutustunut vain naispuolisiin seksuaalisadisteihin. Kyllä sitä tietysti miehenäkin miettii voiko toiseen luottaa niin että antaisi sitoa itsensä oikeasti liikkumattomaksi.

    • sidonta.ja.kuri

      Sadismi ja myös masokismi on sellaisia ominaisuuksia jota tavallisen ihmisen aivot ei oikein ymmärrä. Itse tiedän että eivät ole minun juttujani eli sellaiset videot ei minua kiinnosta. Vielä vähemmän kiinnostaa elävässä elämässä. Psykologian tutkijat noita sitten ihmettelevät aivan samalla lailla kuin esimerkiksi psykopatiaa ja sosiopatiaa.

      Sidontaleikit eivät ole samaa kuin sadomasokismi. Se usein käytetty lyhenne on BDSM josta alun BD on Sidonta (bondage) ja Kuri (discipline), lopun kirjaimet SM sitten Sadismi ja Masokismi. BD esiintyy myös ilman vahvaa sadismia. Olen itsekin sitonut seksipartnerin seksiä varten ilman että siihen liittyi mitään sadismiin tai masokismiin liittyvää.

      Netissä muuten törmää sadisteihin aika usein. Palstoilla kiusantekoa harrastavilla trolleilla on yleensä sadistisia piirteitä, joita ne sitten täällä pääsevät toteuttamaan.

    • Taunon

      Minä luulen että sadismia esiintyy enemmän seksin ulkopuolella, ihminen nauttii kun näkee miten toinen kärsii ihan oikeasti. Sellainen ihminen ei useinkaan halua sellaista seksissä, täi voi pitää sitä jopa sairaana leikkinä, mutta tosielämässä nauttii kun näkee toisen tuskaa ja kärsimystä.

      Seksileikeissähän se sadismi ei ole minusta mitään vakavaa koska sadisti tietää että se toinenkin nauttii. Ongelma maailmassa on tosialämän sadistit, se esiintyy avoimena vahingonilona jne...

      • AuvoKuutsonen

        Meinaatko Sipilää ja sen orkesteria😆


    • pääpiiskuri

      Voisi tietenkin olettaa, että olemme vaimoni kanssa sadisteja, kun toisiamme piiskaamme, mutta en ole, enkä usko, että vaimonikaan on. Kun piiskaan, haluan piiskata niin, että tuntuu, kun tiedän, että piiskaa saava haluaa kokea sen kivun ja kuumotuksen. Emme ole piiskaavinamme, vaan piiskaamme ihan oikeasti. Jäljet ja mustelmat säilyvät päiväkausia.

    • Allaollut

      Monimutkaisia asioita, totta on, että jos makuuhuoneessa aiheuttaa mielihyvää tuottavaa kipua, se on tavallaan sadismia, mutta ehkä ei sittenkään, koska se tähtää mielihyvään, usein kaikille, itse tiedän, että kipu muuttuu nautinnoksi tietyn pisteen jälkeen.... toisaalta henkinen ja muussa arkielämässä tapahtuva nöyryyttäminen on ehkä sadismia todellisemmin. Entinen tyttöystäväni löysi muita kumppaneita vain saadakseen minut polvilleen ja nautti siitä enemmän kuin mistään muusta, ml. seksiaiheensa muualla tuttujen kanssa. Todella hän nautti ja kertoikin sen minulle usein, johon suostuin kuten muuhunkin. Joskus lähdimme etelään lomille, jossa hän halusi löytää hyviä kumppaneita kun keitin kahvia ja kuuntelin sekä jopa kuvasin heitä... se on toista sadismia.

    • Kaksieriasiaa

      Itse olen ymmärtänyt että seksuaalinen sadismi ja psyykkinen sadismi ovat eri asioita. Toki ne voivat esiintyä myös samaan aikaan samalla ihmisellä, mutta eivät välttämättä.

      Psyykkinen sadisti nauttii psyykkisesti siitä, että tietää toisen kärsivän. Hän haluaa tuottaa tuskaa ja rääkätä. Syitä voi olla esim. empatiakyvyn puute yhdistettynä tylsistymiseen ja jännityksen hakemiseen. Ehkä myös viha, mutta jos kyseessä on oikea psykopaatti, ei hän luultavasti tunne edes vihaa samalla tavalla kuin terve ihminen, vaan satuttaa tunteettomasti. Eikä siihen välttämättä liity minkäänlaista seksuaalistakaan tuntemusta.

      Seksuaalinen sadisti taas kiihottuu siitä, kun joku kärsii tai jopa vain näyttelee kärsivänsä. Ja kiihottumiseen liittyy yleensä fyysisiä tuntemuksia ja reaktio sukupuolielimissä, vaikka se mielen tasolla tapahtuukin. Seksuaalinen sadisti ei välttämättä halua toiselle ihmiselle mitään pahaa tai toivo hänelle kärsimystä. Hän voi kokea kiihottumista ja myötätuntoa samaan aikaan ilman että kumpikaan sulkee toista tunnetta pois. Se on varmaankin vähän kuin fetissi kipuun. Eihän kukaan päätä itse, että haluaa kiihottua kaikista mieluiten vaikkapa jaloista. Se vain tapahtuu tahtomatta, jos ihmisellä sattuu olemaan jalkafetissi. Luulen että seksuaalisella sadistilla on sama juttu. Hän on vain saattanut huomata, että toisen kipu tai alistaminen kiihottaa häntä, ja haluaa sitä tunnetta lisää. Psyykkisesti terve seksuaalinen sadisti todennäköisesti haluaa toteuttaa taipumustaan mieluiten seksuaalisen masokistin kanssa, jolloin toinen ei kärsi "oikeasti" vaan kumpikin nauttii.

    • kurissa

      Sain piiskaa vaimoltani. Ohut ja notkea piiska. Vaimo ei yleensä kommentoi mitenkään piiskaamista, mutta nyt kommentoi. Sanoi, että nyt jäi hyvät jäljet ja minä vastasin, että sattuu niin pirusti. Vaimo veteli entistä kovemmin ja totesi, että nyt tuli oikein kunnon jäljet ja kysyi että sattuuko nyt jne. Nyt on koko äijä viiruja täynnä joka puolelta, selkä ja etupuoli, jalat takapuoli tietenkin ihan mustelmilla. Vaimo kysyi että tuntuiko miltään.

      • hfjtyjyt

        Vaimosi kamppailee varmaan mielessään ristiriidan kanssa että hän aiheuttaa kipua rakastamalleen miehelle vaikka mies nauttiikin siitä. Musta tuntuu että sadistille on paljon vaikeampi myöntää tuota haluaan kuin masokistille että nauttii kivusta ja alistumisesta:D Masokistia pidetään vain sairaana mutta sadistia vaarallisena psykopaattina:D


    • kaksineuvoinen

      Mielestäni sadismi on sairaus mutta seksuaalisuhteessa hallinnan ottaminen tai alistuminen ovat seksielämän piristeitä sellaisia haluaville.
      Olen itse tuossa suhteessa "kaksineuvoinen". Minua kiihoittaa sekä masterin, että alistuja roolit.
      Nuo leikit eivät ole välttämättömiä mutta antavat lisäkicksejä.

      Noin tunti sitten vapauduin hogtied paketista ja kaulakahleesta. Vaimoni sai tyydyttää "pervoja" mielitekojaan minunkin tyydytyksekseni.
      Kivulla ei ole muuta kuin symbolista merkitystä. Pakaroille lätkiminen tehostaa roolia ja itsehän päätän rimpuilulla sen määrästä ja kovuudesta.

      Viime vuosina tämä roolijako on jäänyt pysyväksi mutta edelleenkin ajatus hallinnan ottamisesta kiihoittaa minua.

      • Onnellinen sinä,noin minäkin olen käsittänyt,että asioiden pitäisi olla/mennä😉


    • sepäsiitä

      En tiedä olenko mahdollisesti sadisti, mutta tarkoitus on tuottaa vastaanottajalle kipua. En halua vahingoittaa, jos ei pieniä ihon rikkimenemisiä ja mustelmia lasketa, mutta monenlaista kipua ja erilaisiin paikkoihin, sukuelimet, rinnat jalkapohjat, reidet, pohkeet. Vastaanottaja niistä nauttii, vaikka kiljuukin että joskus varmaan kuuluu ulos saakka. Vastaaanottaja asettuu joka tapauksessa vapaaehtoisesti "rääkättäväksi"

    • Pisagua

      Ihminenhän on pahin eläin maailmassa, samaa olen minäkin miettinyt kun olen paljon kaikenlaista lukenut. Oikeat sadistit löytyvät kyllä kidutuskammioista, aina kun jokin sotilasjuntta, tai poikkeustila putkahtaa jonnekin päin maailmaa, kiduttajia kyllä riittää. Mistä niitä yhtä äkkiä voikin tulla kymmeniä, tai satoja tyrkylle? Otan esimerkin Chilestä, vaikka siitä on kauan, se puhuttelee vieläkin aika paljon. Leffoja tehdään Augusto Pinochetin sotilasvallankaappauksesta, ja kirjoja kirjoitellaan. Tuorein leffa on varmaan :Colonia. Se on tehty viimevuonna. Ja mulla on Auli Leskisen kirjoittama kirja:Petojen aika. Kirjoitettu vuonna 2013.
      Eräs kidutettu nainen sieltä Chilestä kertoi eräässä julkaisussa näin. "Kiduttajat nauttivat työstään, usein he jäivät jopa juopottelemaan työpäivänsä jälkeen, ja samalla kiduttamaan uhrejaan, kuten minua. He riisuivat alastomaksi, ja antoivat sähköiskuja nänneihin, peräaukkoon ja emättimeen. He nauroivat ja joivat alkoholia samalla, kun minä rimpuilin ja vääntelehdin tuskissani".
      Ne jotka harrastavat SM-seksiä, leikkivät ja näyttelevät usein noita oikeita tilanteita, toki turvasanojen suojalla. Jostainhan ne ottavat esikuvat, mallit leikkeihin.
      Olisi mielenkiintoista tietää, moniko olisi valmis ihan oikeaksi kiduttajaksi, jos tilanne sen vain sallisi. Sanotaan, että jokaisessa meissä asuu pikku "piru", hmm, en tiedä?
      Jostain syystä on myös kidutusmuseoita, miksiköhän?
      Ihmiset käyvät siellä tirkistelemässä, miten ihmisiä on rääkätty ja piinattu, kauhistelevat ja huokailevat ääneen, mutta samalla saattaa jalkoväli kastua kun kuvittelevat tilanteita, missä niitä laitteita on käytetty. Kaksinaismoralismia, mutta sellaista tämä maailman meno on.
      Tässä vähän ajatuksia.

      • Ei me voimme vertailla joku kidutuspoliisi Chiilissä ja kun me vapaanehtoisti leikkimme täällä,me nautimme kun joku kidutat meitä ja Chiilissä ja kaikki muut diktatuurit ne saavat pelkää elämästä!


    • Specialmaster

      Harrastan itse "sadistin" roolia ja kiihotusta tuo ennen kaikkea nartun nöyryyttäminen alistaminen ja häpäiseminen. Se edellyttää tietysti sitä, että hän on puolestaan kiihottunut joutuessaan sellaisen kohtelun kohteeksi. Kipua voin tuottaa vain piiskaamisen muodossa tai määräämällä esimerkiksi pyykkipoikien kiinnittämistä nänneihin tai häpyhuuliin molemmin puolin. Myös ylisuuret dildot tai muut vastaavat tyköyarpeet (esim. kesäkurpitsa) voivat aiheutta turvallista kipua.

      Neuloja tai veren vuodatusta en harrasta.

      Yleensä session jälkeen narttuni ovat olleet äärimmäisen liikuttuneita ja session päätteeksi tapahtunut halaaminen sekä hellyyden osoitus on molemmin puolin aitoa.

      Normaalielämässä on hyvin empaattinen ja kiltti ihminen. Pikemminkin voisi sanoa, että tämä Masterin rooli, silloin kun siihen tarjoutuu tilaisuus, on ennemminkin vastapainoa todelliselle luonteelleni.

      • Touhutäti

        Olen ollut huomaavinani, että noissa leikeissä ihmiset usein hakevat vastakkaista roolia, kuin mitä arkiminänsä on. Johtajasta alistettu, empaattisesta rajoittaja/kurittaja jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe