Ottaako sua päähän

Lastulöytyy

Ku bemari kyykyttää sut? :D

70

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonne_ja_318i

      Mikä bmw sulla on?<3
      Pusuja... <3<3<3

    • chippi330da

      Kyl taitaa tyyppejä vähä vituttaa ku bemari jätättää :DD

      • Jonne_ja_318i

        Mun 318i jättää chipattuna sun 330d:n :D


      • Jonne_ja_318i kirjoitti:

        Mun 318i jättää chipattuna sun 330d:n :D

        Sulla on söpö uni.


    • 5cm.meisseli.tanassa

      BMW on munan jatke , tosin ei se muna oikeesti jatku .

      • 3centtinen

        Mulla on vaan 3 cm.....


    • KylläOttaaPäähän

      Mites sillon kun bemari jättää tielle ja joutuu oottaa hinausautoa, joutuuko bemarin kyykyttämäksi? :D

      • KylläSapettaa

        No silloinhan bemari joutuu hinausauton kyykyttämäksi....


    • BoysFromBayer

      Tarkoittaako se sitä että pitää olla kyykyssä bemarissa? Onko se jonneista kiihottavaa?

    • lippa.alas

      Kyllä ne ainoat kyykyttäjät ovat sossu ja Kela, jotka teitä Kontulan Bimmeripojuja kyykyttävät.

    • Eihaittaaohivaan

      Ei ota mitenkään päähän, menkööt menojaan.

      Joskus näkee amisjonnejen vähän kasvavan joillain amislintoilla mutta arvaa mitä: uudemuudemmat bemarit ajaa aika siististi. Tänään viimeksi valkoinen vissatanen pysähtyi kohteliaasti suojatien eteen Kansakoulukadulla.

      Nyt kun elektroniikka on tehnyt takavedosta turvallisen, ei baarissa ole enää mitään muuta vikaa kuin amisjonnet ja niiden kyykytyspuheet.

      • HimariPentti

        Yksittäis tapaus. Ei lasketa.


    • Chippi330da

      Ootteko ees vähäse paniikis? :DD Sanokaa vaa jos pelottaa noi pahasti jäädä bemarille :DD saatan antaa armoo ;)

      • BMWonnetonMopo

        Sinun pemaris kyykyttämiseen riittää Lada, jota on "hiukan" käsitelty. Kyykytetty nimittäin on.


      • Jopas_nyt_jotain

        16v. Jonne amiksesta voi lippiksen ja finnien takaa haaveilla monenlaista... :)


      • BMWonnetonMopo
        Jopas_nyt_jotain kirjoitti:

        16v. Jonne amiksesta voi lippiksen ja finnien takaa haaveilla monenlaista... :)

        No ainakin enemmän, kuin ilman mopokorttia jäänyt apukoululainen...


    • KyykkykakkaBMW

      "Kyykyttäminen" ja kilvanajo liikenteessä on homojen hommaa... Ai niin, mutta sillähän bemariurpot sitä harrastaakin mielellään... ;DD

    • Eiollutlastua

      Vakio Lada 1200:nen kyykytti mun BMW 335i:n ;(((
      Ottaa päähän niin saa**nasti!!!!!!

      • chippi330da

        siis bemari kyykytti sun ladan? :DD opettele kirjottaa ;)


    • Kiihdytelkäävaan

      Suurin osa autoilijoista ei edes huomaa kun naapurikaistalla "haastetaan". Ainakin itselleni tulee mieleen että auto sammahtaa tyhjäkäynnillä jos joku pakonomaisesti polkee. Aivan sama, hävitkää finnipäät horisonttiin niin testaatte samoilla meille aikuisille että onko siellä tutka edempänä.

      • Eioonäkyny

        Aivan totta. Minua ei ole koskaan haastettu kun olen ollut tavis henkilöautolla liikenteessä. Ja kun ajan moottoripyörällä, ei sitäkään ole kukaan haastanut.

        Eli millaisia autoja ne bemarit haastaa?

        Sinänsä jos haastelee niin ei vaikuta mitenkään ajokäytökseen, en kiihdytä jonkun jonnen mieliksi .


      • Riisikippana
        Eioonäkyny kirjoitti:

        Aivan totta. Minua ei ole koskaan haastettu kun olen ollut tavis henkilöautolla liikenteessä. Ja kun ajan moottoripyörällä, ei sitäkään ole kukaan haastanut.

        Eli millaisia autoja ne bemarit haastaa?

        Sinänsä jos haastelee niin ei vaikuta mitenkään ajokäytökseen, en kiihdytä jonkun jonnen mieliksi .

        Ei toyota ole tavisauto vaan romu.


      • Voijonneparkaa
        Riisikippana kirjoitti:

        Ei toyota ole tavisauto vaan romu.

        Kyykyttikö pappa tietämättään tojollaan sun tuunatun bemarinromusi?
        Osanotto puolestasi.


      • Riiissikipot
        Voijonneparkaa kirjoitti:

        Kyykyttikö pappa tietämättään tojollaan sun tuunatun bemarinromusi?
        Osanotto puolestasi.

        Toyota papparainen on ihan tietoisesti kyykyssä kun joutui autokauppiaan kusettamaksi.


      • Voijonneparkaa
        Riiissikipot kirjoitti:

        Toyota papparainen on ihan tietoisesti kyykyssä kun joutui autokauppiaan kusettamaksi.

        Jonne parka selvästi katkera ja ahdistunut, kun tojopappa kyykytti hänen bemarinkatiskansa :D No, sellaista se elämä on, ei niitä jonnebemareita kaikki arvosta, jostain syystä... ;)


    • onmeinaantehty

      Bemari hurjastelijan kyykyttää lopullisesti Catepillar kaivinkone, tulee ahdasta kun kone taputtelee kaksi kuutiota hiekkaa ja savea päälle, se on hurjastelijan lopullinen kyykytys.

    • Kyykyttäjäbmw
    • BörjeMikaelWirtanen

      Börje Mikael Wirtanen kyykyttää,miestä riittää... <3

    • kannustaja

      tietenkin ottaa. oletko nyt tyytyväinen?

    • BeeMiesämmääWailla

      Mua otti päähän kun bemari hajos ja tuli kävelymatka,niin se bemari vain kyykytti mut, taas kerran...

    • Lastulöytyy

      Mulla on finnejä naamassa ja kehossa sekä bemarini verhoilu on myös finnejä täynnä... Oikeen kunnon teinipoika-bemu... <3 ;D

      • sösösönkkö

        miks matkit nimee? :DD oot vissii vähäse kateelline :D


      • Lastulöytyy
        sösösönkkö kirjoitti:

        miks matkit nimee? :DD oot vissii vähäse kateelline :D

        Finnejä, lippis ja BMW löytyy nii miksi olisin kateellinen? ;D


    • sorivaann

      Bemarin kovin vehje M5 600 hp ''wohoo''. Tilauksessa Mersun E63 AMG 670hp, koska te pellet oikeesti heräätte, jopa Audi menee teistä ohi mennen tullen, Mersusta puhumattakaan, toisekseen laatu ja hienous on nimenomaan muilla. Ei jaksa kirjottaa mut paskin saksalaisista, hitain ja epäkehittynein saksalainen auto.

      • chippi330

        audit ja mersut jää joka päivä valoissa :D älä sönkkää siel kylmäs corollas :DD


      • Sippibmw

      • Baijeristarysähtää

        Näinhän se tahtoo olla tänäpäivänä, bemaristeille jäätävää faktaa....

        Se on myös totta, että kun bemarissa, niin vanhemmissa kuin uudemmissakin, on lämän painanut tiskiin, on sen jälkeen noin muutaman kymmenen sekunnin kuluttua konepellin alta sankka savu alkanut nousta, ja hetkeä myöhemmin voimakkaan posauksen säestämänä meno loppunut siihen. Bemaria tunteville tämä tarkoittaa, että nyt joutuu sen bemaristin tunnetusti paksun lompsan avata ja isolle, puhutaan minimissäänkin tuhansien ja taas tuhansien eurojen remontista.


    • chippi330da

      Mä toivon joululahjaksi joltain ihanalt BMW - sedältä pullon clerasilia ku on finnejä yhä enemmän ja enemmän...
      Ku meni rahat tuohon bemun ns. "pikkuhuoltoon"...

    • Lastuhukassa

      Hymyilyttääkö sua taas

      Ku kaikki kyykyttää mun bemarin? :(

      • Chippi330

        sä ja sun corolla ootte kyykys bemareille :DD lähe kisaa? ;)


      • MikaOjantauss

        Voin lähtee, MB E-sarja AMG 633hp. Bemarilta ei löydy moista myllyä koskaan, Mersu on aina ykkönen.


    • Bmw_vituttaa

      Siihen sammui Baijerin tähti, kuski kävelemään lähti...

    • MkaOjantaus

      Bemari ei kuule kyykytä ketään vakiona :D

      • Baijeristarysähtää

        Paitsi omistajansa, joka saa kaivaa kuvetta ja syvälle, kun BMW :stä alkaa löytyä uusia "ominaisuuksia" ;)


      • Jereehhh
        Baijeristarysähtää kirjoitti:

        Paitsi omistajansa, joka saa kaivaa kuvetta ja syvälle, kun BMW :stä alkaa löytyä uusia "ominaisuuksia" ;)

        Bemari huom. OLI joskus tehokas auto muttei ole enää, Mersu ja Audi kyykyttää nykyään mennen tullen, sori.


    • Ottaako_sua_päähän

      Ladalöytyy

      Kun kaikki kyykyttää sun bemarin? :D

    • Kiiresakolle

      Tänään oli pari savustaja bemaria perässä roikkumassa motarin ohituskaistalla ja kova kiire oli johonkin...
      Muutaman kymmenen kilsan päässä ensimmäinen näistä olikin päässyt asiakaspaikalle siviilimondeossa.

    • Chip330da

      mä kyykytän tänää pari corollaa :DD

      • Bmw-jonnet

        Hyvä jos on tavoitteita ja unelmia bmw-jonneilla.. ;) Tais sitten sitäkin useampi corolla kyykyttää sun bemaris, kuten arvata saattaa.... ;)


    • Böllö527

      Ei ota päähän, mut sitä 520 omistavaa bemarikuskia voi ottaa, kun jätin sen kuin seisoon Audillani.

      • 64hv

        Jep. Äsken sain päivän naurut kun joku jonne yritti ohi ilmeisen alitehoisella 300-sarjalaisella, painoin Polon kaasun pohjaan ja sinne jäi bemari taustapeiliin ;)


      • Vikawagen
        64hv kirjoitti:

        Jep. Äsken sain päivän naurut kun joku jonne yritti ohi ilmeisen alitehoisella 300-sarjalaisella, painoin Polon kaasun pohjaan ja sinne jäi bemari taustapeiliin ;)

        Volsussa menee jalka pohjan läpi ja kuski vain kiihtyy.


      • LeluBmw

        Oletan että jonnella oli alla karvalakki 316 jostain vuosituhannen alusta, teho/paino suhde tuossa onkin huonompi kuin 1.2 litraisessa Polossa :)


    • Se_on_iloinen_asia

      No ei oikeastaan ja kyllä se pelastaa huononkin päivän, kun se ohi kouhottanut bemari on ojassa tai katollaan ojassa muutaman sadan metrin päässä ohituspaikasta.

      Yleensä en hidasta, vaan kuvaan kännykälläni vauhdista tapahtuneen.

      • Bmw-jonnet

        BMW :ssä on "hienot" ajo-ominaisuudet... :D
        Muahahahahaahahaa.... ;)


    • chippi330d

      "Mä bemupoika oon; on mulla bemari ja finnejä, se on hyvin homppeli ilmiö; mä nolopoika oon, corollat mun bemarini kyykyttää, se on hyvin normaali ilmiö..." ;D

    • JonneBMWboy

      "Tule kanssani bemariin, tahdon kanssasi takapenkille....." ;D

    • chippi330da

      mä jätätin corollan tikkurilan mäkillä :DD amis suuttu iha kybäl :D

      • MikaOjantauss

        ok :DDDDD


      • Bmw-jonnet

        Ja seisokki oli päällä kun heräsit :D


    • MikaOjantauss

      Löytyy kyllä Bemari 550d kaikilla herkuilla ja Mersun CLS AMG, ajettavuudeltaan lähes identtiset, mutta mun pisteet menee Mersulle, uskomattomia ominaisuuksia mitä autosta löytyy, Bemarini laittaa valot myös vastaantulijan kohdalla himmeemmälle, Mersu tekee sen tuplasti nopeammin.
      Edellä olevan auton perässä noutaa Mersu reagoi huomattavasti nopeammin.
      0-100 km/h BMW etuvalot ovat historiaa.
      Tekniikka molemmissa toimii, Mersussa ''hieman'' paremmin.
      Molemmat huippuja autoja ajaa, mutta molemmilta olisin odottanut enemmän hintaansa nähden.

      • nukkumatin_unelmat

        OK.


    • MikaOjantauss

      Täytyy kaverin aika lhaalla olla jos tykkää kyykyttää jotain riisikippoo, tule kyykyttään minun Mersua niin katsotaan lisää.

      • chippi330d

        oon mä pari A meseeki jätättän :D


    • hippi330d

      kerran jätin honda monkeyn liikennevaloissa

      • Pippi330da

        Mä jätin kerran helkama naistenmallin valoissa chipatulla Bemarillani. Oli siinä mummolla ihmettelemistä.


    • Baijeristarysähtää

      Eilen joku onneton jonne oli tienposkessa ja bemussa konepelti auki sankan savupilven seassa siinä, oli ilmeisesti kyykyttänyt itse itsensä. Corollalla vedin tyytyväisenä ohi ja naureskelin jonnen ilmeelle joka oli finnien peittämän naaman seassa aika "murhaavan" näköinen.... :)

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe