Vanhemmat naiset te olette upeita. Olen teidän pyörteissänne viettänyt tovin jos toisenkin ja aina vain haluan lisää. Fantasiat alkavat riepottamaan minua nähdessäni yksinkertaisen coolisti meikatut kasvot, joissa hienoinen huulipuna korostaa huulien herkkyyttä.
En voi sille mitään, että silmäilen ensin huulianne siirtäen katseeni nilkkoihin. Koettuani niissä sykähdyksiä alan tavoittelemaan katseita ja sanoja. Pyörittelen mielessäni sopivia lauseita ja joskus rohkenen juttelemaan.
Kyllä. Kyllä... haluan teitä. Seksi on minulla veressä, enkä halua sitä sieltä kadottaa. Haluan antautua teidän fantasioiden syövereihin ja tuoda ne esille. Tehdä töitä mielihyvän huuman tavoittamiseen ja näin sallia sen uudelleen tapahtuvaksi.
Annan vartaloni hyväillä toista kehoa. Etenen suudelmin ja elän tilanteen varjoissa. Haluan jakaa tuntemisen ja tyydyttymisen valtakunnan avaimet meille molemmille. Kokemus tuo varmuutta, mutta myös tajun. Tajun ymmärtää meidän erilaisuutta. Rajuudella en ole saavuttanut syövereihin painautuvia muistoja. Pursuava hellyys ja toisen herkkä hyväksyminen on tuottanut suurimman tyydytyksen tunteen.
Minulle vanhempi tarkoittaa kansallista eläkeikää, siinä paikkeilla puolin jos toisin. Itselläni on vielä muutama vuosikymmen tuohon tavoitteeseen.
Ikä tuo varmuutta...
5
309
Vastaukset
- agefeaver
No kiitos paljon meidän vanhempien naisten puolesta, oli tekstisi totta tai ei, se oli kauniisti muotoiltu.
Muutama vuosikymmen(?) on kyllä aikamoinen ikäero. Olen itse saanut nauttia parikymmentä vuotta nuoremman haleista ja hyväilyistä....mielettömän ihana fiilis session jälkeen. Pankaa toimeksi vanhemmat naiset ja nuoremmat miehet. Ette menetä mitään, korkeintaan marraskuisen harmauden hetkeksi:) - PiikitönRuusu1.2
Hei, sinulle agefeaver. Teksti on todellisuuden tuottaman mielihyvän ja kuumotuksen aikaannosta. Käyttämäsi "parikymmentä vuotta" ilmaisu on oman tekstini todellisuus. Itse muotoilin asian vain hieman toisin.
Kokemuspohjaisesti edellä mainittu ikäero on mallikas. Turha kiire, hosuminen ja oman itsen toitottaminen ovat siirtyneet taka-alalle. Sijalle on tullut lempeyttä ja kuuntelemisen suomaa ymmärrystä.
Nopea hekumahuipun tavoittelu on tuottamatonta yhteisen nautinnon saavuttamisessa. Meille kaikille on usein vaikeaa pukea sanoiksi toiveita ja halujamme. Toivomme kumppanin lukevan ne itsestämme ja pyrimme käyttäytymään vihjailevasti.
Avoimuus kahden ihmisen välillä seksissä syntyy luottamuksesta ja satuttamuudesta. Aina asiat eivat löydä yhteistä säveltä. Tällöin on korostetun tärkeää olla loukkaamatta toisen tunnesolmuja. - agefeaver
PR, niin ei sitä ehkä edes tiedä mitä haluaa...voi tyytyä nopeaan hötkyilyyn niinkuin on maantapa.
Sitten kun napsahtaa oivallus, rehellisyys ja luottamus, voi syntyä taivaallisen hellä ja himokas yhteys. Se voi syntyä heti, mutta useimmiten suostuminen tunnusteluun ja tutkimiseen, tuottaa täydellisen tyydytyksen. Oiskohan savonlinnan suunnilta vanhempia naisia seuraksi?? täälä olisi mukava mies seuraksi. Tällä nimellä löytyy posti täältä suomi palvelusta
- Aaahahaa
Löytyy löylykauha perseesees pervo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416