Ihan

sairasta

touhua koko ul-porukan usko. Siis te suoraan elätte synnin luvallisuudessa?!?!
Ketä te luulette pettävänne? Itseänne,ehkä toisia ihmisiä, mutta Jumalaa te ette petä!
Te elätte kuin tuhlaajapoika siellä vieraalla maalla, rypemällä synnissä. Mutta älkää sitten syyttäkö muita,kun Jumala viimeisellä tumiolla antaa teille sen palkan,mikä synnin luvallisuudessa eläville kuuluu.

Teidän elämänne kuulostaa aivan Sodoman ja Gomoran tasoiselta.Lukekaahan Raamatusta se,ja miettikää sitten, missä elätte.

7

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhansanan kannattaja

      tuominta valta kuuluu Jumalalle.
      Ja uskon, että mekin pääsemme taivaaseen.
      Ei taivaspaikka voi kaatua siihen, että kuuntelee rytmikästä musiikkia ja käyttää ehkäisyä.
      Kyllähän vanhoillisetkin sallivat lapsettomuushoidot. Yhtälailla kai siinäkin puututaan luomistyöhön.
      Olen käynyt rauhanyhdistysten seuroissa, mutta kyllä rauhan sanan omat seurat tuntuvat paljon mukavammilta. Me emme pakota muita uskomaan meidän tavalla.
      Emme kiistele esim hellareiden kans, kummat on oikeammassa. Me kun emme voi sitä yksinkertaisesti tietää. Vain Jumala tietää sen.
      Me kuitenkin haluamme uskoa, että myös helluntailaiset ihan ku te vanhoillisetkin pääsevät taivaaseen.
      Teidän tuomitsemista en pidä hyvänä asiana. Sehän on syntiä.

      Tosiasia on se, että kaikkihan sitä syntiä tekee, ainoastaan Jeesus Kristus oli täysin synnitön.
      Hän rakastaa syntisiä ja sallii meidän tulla hänen luokseen. Kaikki, jotka ovat Jeesuksen luona, pelastuvat.

      Mitä muuten tarkemmin sanottuna tarkotat synnin luvallisuudella. Väitätkö, ettetkö sinäkin sortuisi silloin tällöin synteihin.
      Suoraa syntilistaa on turha alkaa tekemään, ku sellaista ei oo, joten jätetäänhän tää synninluvallisuudesta keskustelu

      Jumalan rauhaan
      Myös sinulle nimim. "sairasta".

      Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa....

    • ggg

      tsoukki, ei semmoisia ole olemassakaan. Sen tietää jo siitäkin kun ei täällä kukaan kirjoittele.
      Tai onhan niitä jollaintavalla olemassa. Niitä jotka ovat langenneet ja ovat siis ulkopuolella kaikesta, mutta ei sellaista yhdistystä ole.

      • rauhansanan kannattaja

        Kyllä meitä uuslestadiolaisia on. tai siis uudempia ja suvaitsevampia, kuin vanhoilliset ja esikoiset.
        Uuslestadiolaiset eivät ole kuitenkaan yksi joukko, vaan vapaammin ajattelevia lestadiolaisia, jotka voivat kuulua johonkin ryhmään, esim rauhan sana ja uusheräys. Tai sitten vanhoillinen, joka vain ottaa vastaan uudistuksia.
        Vanhoillinen tietenkään ei kerro muille vanhoillisille olevansa uudismielinen, sillä häntä ei enää kelpuutettais joukkoihin.
        Esim kaverini on "vanhoillinen". käy RY:llä, mut kyl se käy meidän Rauhan sanan tilaisuuksissakin. Hänellä on TV, tosin kaapis piilos, eikä muut vanhoilliset tiedä mitään.
        Hän sallii ehkäisyn, sekä vähän kevyemmän musan.
        Hän sanoo, et vanhoillisten mielestä hänen tyylinen elämä on synninluvallisuutta.
        Kaveri kuitenkin uskoo Jumalaan ja uskoo, kuten vanhoilliset opettaa, tosin muutamia näkemyseroja on..
        Hän ei tappele niistä vanhoillisten kans, vaan puhuu meidän rauhansanalaisten kans niistä.
        Hän on erittäin tervetullut meidän tilaisuuksimme, mut itse en astuisi jalallanikaan rauhanyhdistyksen kokouksiin.
        Onneks oma sukuni ei ole vanhoillista, vaan ihan tavallisia kirkossa, sekä rauhan sanan tilaisuuksissa käyviä uskovia.


      • rauhan sanan kannattaja

        Mä en ainakaan ruukaa kirjotella tääl suomi24:n foorumilla, ku meillä on omakin foorumi. Ja siel saa puhuu uskonasioista, toisin ku vanhoillisten foorumeissa. He tulevat sit tänne keskusteleen.


      • ggg
        rauhansanan kannattaja kirjoitti:

        Kyllä meitä uuslestadiolaisia on. tai siis uudempia ja suvaitsevampia, kuin vanhoilliset ja esikoiset.
        Uuslestadiolaiset eivät ole kuitenkaan yksi joukko, vaan vapaammin ajattelevia lestadiolaisia, jotka voivat kuulua johonkin ryhmään, esim rauhan sana ja uusheräys. Tai sitten vanhoillinen, joka vain ottaa vastaan uudistuksia.
        Vanhoillinen tietenkään ei kerro muille vanhoillisille olevansa uudismielinen, sillä häntä ei enää kelpuutettais joukkoihin.
        Esim kaverini on "vanhoillinen". käy RY:llä, mut kyl se käy meidän Rauhan sanan tilaisuuksissakin. Hänellä on TV, tosin kaapis piilos, eikä muut vanhoilliset tiedä mitään.
        Hän sallii ehkäisyn, sekä vähän kevyemmän musan.
        Hän sanoo, et vanhoillisten mielestä hänen tyylinen elämä on synninluvallisuutta.
        Kaveri kuitenkin uskoo Jumalaan ja uskoo, kuten vanhoilliset opettaa, tosin muutamia näkemyseroja on..
        Hän ei tappele niistä vanhoillisten kans, vaan puhuu meidän rauhansanalaisten kans niistä.
        Hän on erittäin tervetullut meidän tilaisuuksimme, mut itse en astuisi jalallanikaan rauhanyhdistyksen kokouksiin.
        Onneks oma sukuni ei ole vanhoillista, vaan ihan tavallisia kirkossa, sekä rauhan sanan tilaisuuksissa käyviä uskovia.

        ...


    • Turust

      toivoisin sinun tutustuvan Lutheruksen vähäkatekismuksen kahdeksanteen käskyyn ja sen selitykseen. Ihminen on erehtyvä ja syntinen, vähäisintäkään tuomiovaltaa Jumala ei meille ole antanut.

      Jumala on rakkaus. Noudatamme kaikilta osin Jeesuksen Uudentestamentin sanomaa, rakasta lähimmäistäsi. UL uskovat eivät solvaa eivätkä panettele ketään uskovia, emme solvaa toisiamme emmekä muita. Levitämme rakkauden sanomaa. Tuemme kaikkea jonka pyrkimys on rauhaan. Eräs tärkeä järjestö johon monet meistä kuuluvat on Suomen Rauhanpuolustajat ry. niminen rauhanyhdistys.

      Siunauksin Tiehöylä UL

    • Tavallinen kristitty

      Onneksi minä en kuulu mihinkään lestojen lahkoon, vaan olen peruskristitty, jota Jumala rakastaa. Tällaiset lahkot pitäisi kieltää laissa, jottei enään yksikään ihminen joutuisi osalliseksi tällaiseen häpeälliseen jumalanpilkkaan. Kunnon kristitty ei mitään lahkoja tarvitse pelastuakseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe