Ajattelin vaihtaa maata, koska näin yksinäisenä eläkeläisenä se on helppoa.
Olen vajaan 10 vuoden sisällä asunut Espanjassa, Portugalissa, Thaimaassa ja viimeisen vajaan vuoden olen kiertänyt Etelä-Amerikkaa ihan vain kuukausi pari tyyliin per maa.
Nyt ikää tulee ja voisi perustaa pitempiaikaisen tukikohdan vaikka Kambodzaan.
Mistä löytäisi PP:n hinta/laatusuhteiltaan asialliset kämpät. Missähän hintaluokassa ne liikkuu? Mitä noin keskimäärin eläminen tulisi rauhalliset elintavat omaavalla henkilöllä kustantamaan per kuukausi.
Olen toki taustatyötä tehnyt ja tietoa löytänyt, mutta olisi mukava kuulla lisäkokemuksia vaikkapa paikanpäällä asuneilta ja asuvilta suomalaisilta...
Nöyrimmät kiitokset etukäteen!
Phnom Penh - pitempiaikainen oleskelu!
PhnomPenhiin
0
838
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814452
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164132BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693151Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main212466Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672417- 1612380
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome562239Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422117- 522032