autoin kaveria karvojen siistimisessä

posliinimiehet

Ootteko ajelleet toiselta mieheltä munan karvoja pois? Ite illalla ajelin kaveriltani karvat...

13

2867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajelliijjaa

Moi! Kyllä on tullut nuorempana kaverin karvoja ajeltua. Minultakin on kaverit sheivailleet apuna;) Kaverille ei jätetä.

• PepeLeMoko

Ja heräsitte sikin sokin sukkahousuissa???

• Joulusukkapuu
        PepeLeMoko kirjoitti:

Ja heräsitte sikin sokin sukkahousuissa???

Ota sukkahousut päästäsi ja pue ne oikein yllesi. Saat edes kavereita.

• Anonyymi

Tuo olisikin mukava kokea, kun olisi kaveri tähän ja lopuksi runkkaus ja spermat suuhun.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Kaveri joskus tänne kokemuksesta kirjoitti, näytti mulle jälkeenpäin. Oltiin siis meidän mökillä, olin aiemmin ollut posliini ja sillon oli vähän sänkee. Höyläsin siinä kaverin katellessa senkin pois. Kaveria aihe alko kiinnostaan ja aamulla uudestaan saunoessa se pyysi mua ajeleen senkin. Sillä alko seisoon oikeen todella mut mua se ei häirinnyt. Joo, alkoholilla oli osuutta asiaan 😁. Siitä lähtien ei olla enää ujosteltu, on saunomisten yhteydessä ajeltu ihan ujostelematta. Joskus tekis mieli pyytää lupa ajaa taas kaverilta. Muutama muukin kaveri on näyttänyt olevan karvaton.

• Anonyymi

No en mieheltä mutta naiselta olen. Kerran baarista pokatulta neitokaiselta ajelin karvat pois, oli sen verran hutikassa että kaikki tuntui käyvän niin ehdotin että ajellaan karvat ja se tuntui sopivan. Ajoin kokonaan posliiniksi.

• Toi et toinen ajais tuntuuis kiinnostavalta

• Anonyymi

Oon ajellut, kaverilla seiso pidin
      kyrvästä kädellä ja toisella kädellä
      höyläsin karvat pois!
      Ei ollut veltto kalu tiellä!

• Anonyymi00021

Kyllä jos hyvä ystävä suhtautuu rennosti miesten kanssa saunoessa,uskaltaa pyytää kaveria ajamaan karvoitusta munista pois,mikäs sen paremmalta tuntuis,helpompi siinä olla kun toinen
        ajaa karvoitusta,mitä siinä häpeillä,tulee paremmin ajeltua.

• Anonyymi00022

Olin eilen kaverin ja sen muijan kans paljussa. Oli pimeetä ni ei ollut uikkareita. Vasta suihkussa huomasin että tällä kaverilla oli sheivattu alapää, samoin muijansa oli karvaton. Mullahan pamahti armoton seisokki. Saunassa ne nauro mulle vielä mut en voinu sille mitään. Tarjoutuivat ajaan multakin mut kieltäydyin. Vasta aamulla alkoi kaduttaan että miltähän olis tuntunut ja vielä kun toiset olis ajelleet. Tilaisuus meni... Tuleekohan uutta tilaisuutta?

• Anonyymi00023

Oltiin eilen taas paljussa, olin jo aiemmin ajanut karvani ihan testi mielessä ja totesin että hei, täähän on pa rempi ilman. No ei ole enää pimeää illalla mut ei ollut niitä uikkareitakaan. Kaveri oli muijansa kans hetkee aiemmin menneet paljuun ja mua huutelivat sinne. No eiku vaatteet pois ja sekaan. Se muijakin sano että että mulkkus on parempi ilman karvoja eli heti tuli tarkastus. No siinä se ilta meni uidessa ja paljussa, välillä piti seisokkia piilotella kun alaston ja karvaton nainen oli näkyvillä.

• Anonyymi00024

Mä voin ajaa mieheltä ja lopuksi voin ottaa suihin .

• Anonyymi00025
        UUSI

Tuostakin on kokeiltu, monta kertaa. Kaveri pyysi sheivaamaan kun ei itse uskaltanut. Ei ollut ennen tehnyt sitä. Itseltäni olin ajanut jo vuosia pois. No, saunassa ensin vaahdotin kaverin ja aloin hommiin. Kohta sillä ihan jäätävä stondis. Kun lopuksi sen huuhtelun ja tarkasti työn jäljen, se otti päästäni kiinni ja upotti mulkkunsa mun suuhun. Ylltyin toki mut kiimassa aloin imemään ja kymmenen sekunnin päästä kaveri laukesi suuhuni. Pystyin juuri ehkä nielemään kaikki. Alkoholilla oli osuutta asiaan. Tuota on tehty jokusen kerran uudestaan puolin ja toisin. Molemmat seurustellaan naisen kanssa mut tämä on meidän salaisuus...

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      32
      3335
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2272
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1894
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1322
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1157
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1032
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      47
      984
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      55
      821
    9. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      773
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      741
    Aihe