autoin kaveria karvojen siistimisessä

posliinimiehet

Ootteko ajelleet toiselta mieheltä munan karvoja pois? Ite illalla ajelin kaveriltani karvat...

8

2146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajelliijjaa

Moi! Kyllä on tullut nuorempana kaverin karvoja ajeltua. Minultakin on kaverit sheivailleet apuna;) Kaverille ei jätetä.

• PepeLeMoko

Ja heräsitte sikin sokin sukkahousuissa???

• Joulusukkapuu
        PepeLeMoko kirjoitti:

Ja heräsitte sikin sokin sukkahousuissa???

Ota sukkahousut päästäsi ja pue ne oikein yllesi. Saat edes kavereita.

• Anonyymi

Tuo olisikin mukava kokea, kun olisi kaveri tähän ja lopuksi runkkaus ja spermat suuhun.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Kaveri joskus tänne kokemuksesta kirjoitti, näytti mulle jälkeenpäin. Oltiin siis meidän mökillä, olin aiemmin ollut posliini ja sillon oli vähän sänkee. Höyläsin siinä kaverin katellessa senkin pois. Kaveria aihe alko kiinnostaan ja aamulla uudestaan saunoessa se pyysi mua ajeleen senkin. Sillä alko seisoon oikeen todella mut mua se ei häirinnyt. Joo, alkoholilla oli osuutta asiaan 😁. Siitä lähtien ei olla enää ujosteltu, on saunomisten yhteydessä ajeltu ihan ujostelematta. Joskus tekis mieli pyytää lupa ajaa taas kaverilta. Muutama muukin kaveri on näyttänyt olevan karvaton.

• Anonyymi

No en mieheltä mutta naiselta olen. Kerran baarista pokatulta neitokaiselta ajelin karvat pois, oli sen verran hutikassa että kaikki tuntui käyvän niin ehdotin että ajellaan karvat ja se tuntui sopivan. Ajoin kokonaan posliiniksi.

• topazio

Toi et toinen ajais tuntuuis kiinnostavalta

• Anonyymi

Oon ajellut, kaverilla seiso pidin
      kyrvästä kädellä ja toisella kädellä
      höyläsin karvat pois!
      Ei ollut veltto kalu tiellä!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4321
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4069
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      161
      2631
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2527
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle juuri nyt?

💜
      Ikävä
      135
      2132
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2087
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1973
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      63
      1730
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1730
    Aihe